Ik las "Mooie OP, Fed-fan."quote:
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Na deze tiebreak kan je de TT weer veranderen naar uit de problemen
Niet doen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?
Maar dan zou mijn hart breken, wil je dat op je geweten hebben soms?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:54 schreef danusz1986 het volgende:
Damn na deze wedstrijd hoop k nog meer dat Federer verliest. Hij mag dit toernooi niet winnen.
Nou, hij was toch aardig in de problemen.quote:
quote:Vamos Roger!
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken jullie van Tsonga - Monaco.
Ondanks dat Tsonga gravel niet echt waardeert geef ik hem toch wel een kans hoor.... close call ?
Monaco 1.80quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?
Zag dat Tsonga wel 50 winners sloeg deze pot ! Of was Benneteau gewoon drama ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?
NOS = ***.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef tennisboy het volgende:
Waar slaat dit op dat de NOS ineens de presentatie van Jol uit gaan zenden. Dan maar naar Eurosport
Imo dat 2de. Maar de odd is wel lekker moet ik zeggen. Ik had Tsonga favo geschat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zag dat Tsonga wel 50 winners sloeg deze pot ! Of was Benneteau gewoon drama ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je spoilertag lijkt leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Odds zijn identiek aan die van het begin van de partij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef EmpRichard het volgende:
ods van fed-aca
Acasuso 15.00
Federer 1.03
http://app.nos.nl/tennis/ <-kan je verder kijken
Of http://www.omroep.nl/live/nos/tennis/nos_rolandgarros.asx copy / pasten in Mediaplayer...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef EmpRichard het volgende:
ods van fed-aca
Acasuso 15.00
Federer 1.03
http://app.nos.nl/tennis/ <-kan je verder kijken
NOS stopt met uitzenden dus dat heeft zeker met deze wedstrijd te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken?![]()
Je kan ook overschakelen naar eurosport
Raar inderdaad dat je blij bent als je een set wint vanuit redelijk geslagen positie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef danusz1986 het volgende:
Dat vuistje ook. terwijl ie genoeg ervaring heeft om te weten dat ie heeft gezwijnt en dat ie nu wel gaat winnen
is het raar dat je blij bent als je vanuit een bijna kansloze positie toch wint?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Raar inderdaad dat je blij bent als je een set wint vanuit redelijk geslagen positie.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
Is het zelfde als juichen nadat je van Volendam hebt gewonne met 2-3 in de laatste minuut.. als topclub zijnde..
Wellicht bedoelde hij dat sarcastisch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef EmpRichard het volgende:
[..]
is het raar dat je blij bent als je vanuit een bijna kansloze positie toch wint?
Omdat het failboys zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom loopt de NOS momenteel drie games achter?
nee, maar hij is natuurlijk niet echt blij om het feit dat hij acasuso verslaat maar om het feit dat zijn "herstelplan" (met een beetje geluk) heeft gewerkt, en dat hij met de schrik is vrij gekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wellicht bedoelde hij dat sarcastisch?
Acasuso speelde gewoon erg goed, Federer zeker niet top.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef LaTiNo het volgende:
Hoe speelt Federer eigenlijk? Hij moet wel bagger zijn als hij er bijna afgaat tegen een middle-of-the-road Argentijn die de laatste tijd al in een vormdip zit?
Als je puur naar de statistieken kijkt maakt Fed veel fouten, dus speelt hij bagger?
Ja, dan ben je toch nog steeds blijquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
Is het zelfde als juichen nadat je van Volendam hebt gewonne met 2-3 in de laatste minuut.. als topclub zijnde..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef MikeLowrey het volgende:
ik denk dat het 6-2 word. (Voor de mensen die kijken op NOS)
Toch knap dat hij het tegen zo'n slechte uit vorm zijnde speler het nog zo moeilijk kan krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Toch weer kanp hoe ie wint.
Eén van de beste ooit
Wat was Acasuso vandaag matig inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toch knap dat hij het tegen zo'n slechte uit vorm zijnde speler het nog zo moeilijk kan krijgen.
Wie welquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef EmpRichard het volgende:
Ik vind het echt niks om naar die dikke koe te kijken
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat ik zei dus.
Geen Monaco-Tsonga maar Serena-Ruano-Pascual![]()
![]()
Sowieso, vrouwenwedstrijd boven mannenwedstrijd verkiezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.
De ene partij heeft de potentie om een van de leukste van het toernooi te worden, de andere heeft het lot een kutpartij te worden.
Zie PM.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
Nu op NOS stream geen geluid en op zoek gaat naar een Andy stream !
Vrees dat die lelijke tuinkabouter een 5 setter in petto heeft
Op zich is het ook nog wel uit te leggen. Monaco-Tsonga zullen ze nooit halen met de zendtijd die ze hebben. Aan anderhalve set ofzo heb je ook weinig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.
De ene partij heeft de potentie om een van de leukste van het toernooi te worden, de andere heeft het lot een kutpartij te worden.
Die komt na Bokito, nog even geduld dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Besman het volgende:
Waar kan ik monfils zien ?
wat is dat toch een baas
Laten we hopen dat Bokito daar nog bijkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef TheArt het volgende:
Vooral bij de dames sneuvelen de reekshoofden vandaag. Bartoli, Cornet, Medina Garrigues en Bammer vandaag eruit gegaan.
Laten we hopen van niet want dat zou betekenen dat het een driesetter wordtquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Bokito daar nog bijkomt.
Kwam zo uit met de loting *shrug*quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef TheArt het volgende:
Waarom speelt WIlliams in godsnaam tegen Ruano Pasqual. Er kunnen wel 30 speelsters op dit moment van deze Williams winnen, maar een Ruano Pasqual, die 0,0 wapens heeft, niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:24 schreef wimderon het volgende:
Jaaaaaaaaa, Monaco-Tsonga op ES.Oh, eerst nog naar Mayer-HaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met Edward uiteraard![]()
satanisch lachen, wat moet ik me daarbij voorstellen Edward?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Komt goed hopelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwaliteit is in ieder geval voldoende![]()
![]()
Toch pakte ze al overwinningen tegen Petrova, Bartoli en Mauresmo op gravel dit jaar en pakte ze een set tegen Safina. Tegen Williams op Wimbledon bood ze vorig jaar ook goed partij. Kan best weleens een upset wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Volgende ronde tegen Martinez Sanchez. Zelfde laken in een pak
Het is waarschijnlijk ook de eerste keer dat hij hem ziet spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Edje doet net alsof Monaco een mega dip in zijn loopbaan heeft gehad, terwijl het gewoon 100% door een blessure kwam. Het is echt geen vergane glorie ofzo
Dat gevoel heb ik wel bij meerdere spelers die hij becommentarieertquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook de eerste keer dat hij hem ziet spelen.
''Wat een heerlijke man om naar te kijken, zo puur, zo oprecht''quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel bij meerdere spelers die hij becommentarieert![]()
Verder lijkt het wel of ie alle karaktertrekken van spelers in een boekje heeft staan. Safin is bijvoorbeeld puur en energiek ofzo
"Punt van het toernooi? Haha, het was in elk geval een hele mooie."quote:
De eerste inhoudelijke reactie is een feit.quote:
Goed bezig, er gaan er vele volgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De eerste inhoudelijke reactie is een feit.![]()
Zeg BoWa: we kijken toch allemaal, dan hoef je toch niet telkens de standen te postenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
3-1* Tsonga 4e set.
2-1 voorsprong in set voor de fransoos.
Doe ik voor de mensen die op hun werk zijn en stiekem dit topic refreshenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zeg BoWa: we kijken toch allemaal, dan hoef je toch niet telkens de standen te posten!
Zijn die erquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik voor de mensen die op hun werk zijn en stiekem dit topic refreshen
Als je drie breakpoints tegen krijgen niet choken noemt, tenminste.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Szura het volgende:
Superchoker choket een keer nietHulde voor PHM
6-2 6-2 6-4 en maar 1 matchpoint nodig
Dat is niks voor PHMquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je drie breakpoints tegen krijgen niet choken noemt, tenminste.
I'm with stupidquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef TheArt het volgende:
GSM Tsonga.
Zonde toch dat een speler als Monaco er zo vroeg uit ligt.
Ja inderdaad, mooie speler die Monaco.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef TheArt het volgende:
GSM Tsonga.
Zonde toch dat een speler als Monaco er zo vroeg uit ligt.
Had even gehoopt dat ie dood neervielquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
Tsonga dacht dat hij het toernooi had gewonnen?
Safin heeft verloren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef danusz1986 het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de wedstrijd van Safin gisteren?
Ik ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had even gehoopt dat ie dood neerviel
quote:
Echt waar?quote:
Blij gemaakt met een dooie muis. Het is damestennis.quote:
Ik hoop dat Dokic wint. Dan win ik vier euro.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef TheArt het volgende:
Jelena Dokic geblesseerd geraakt bij een 6-2, 2-2 voorsprong tegen Dementieva
Deze blessurebehandeling duurt nu al een tijdje.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blij gemaakt met een dooie muis. Het is damestennis.
Een beetje vertrouwen in je idool zou je niet misstaan, mannetje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal - Hewitt wordt een easy 3-setter.
Hewitt slaat die Spaanse tijdrekker van de baan jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal - Hewitt wordt een easy 3-setter.
Geweldig dat die partij op Philippe Chatrier magquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit:
Court Philippe-Chatrier, vanaf 11.00 uur:
1 Women's Singles - 3rd Rnd.
Aravane Rezai (FRA) v. Michelle Larcher De Brito (POR)
Ga het ook volgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Wilskracht het volgende:
Sport1 en nederland1 moet dat nog uitzenden ook.
Zelf kijk ik lekker naar eurosport of sporza naar de wedstrijd Ivanovic-Benesova
Lijkt dat je zo erg dan? Nja, je volgt alleen maar damestennis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Wilskracht het volgende:
Sport1 en nederland1 moet dat nog uitzenden ook.
Zelf kijk ik lekker naar eurosport of sporza naar de wedstrijd Ivanovic-Benesova
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt dat je zo erg dan? Nja, je volgt alleen maar damestennis.
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Wilskracht het volgende:
2 ongeplaatse spelers op het centercourt dat slaat toch nergens op.
Maar ja het blijven Fransen.
[..]
Dat boeit weinig. Larcher de Brito is een gigantisch talent en Rezai is erg op dreef (won vorige week nog het WTA-toernooi van Straatsburg). Ik vind die afwisseling wel goed. Ik hoef niet telkens partijen van dezelfde mensen te zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Wilskracht het volgende:
2 ongeplaatse spelers op het centercourt dat slaat toch nergens op.
Maar ja het blijven Fransen.
[..]
Ja en? Ranking zegt niets alles en hoort niet alles te zeggen. Ik heb er echt geen probleem mee dat deze partij op Philippe Chatrier wordt gezet. En tuurlijk was dat zonder Rezai niet het geval geweest, maar dat weet je nu eenmaal. Ik vind Rezai-Larcher de Brito meer op CC thuishoren dan Cornet-Ani en Bartoli-Garbinquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Wilskracht het volgende:
Het gaat om de nummer 57 en 132 van de wereld.
Zonder een francaise was dat baan 7 geworden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het even niet. Op Eurosport hebben ze het net over wat ze morgen gaan uitzenden maar ze laten de partijen voor Lenlgen zien. Die zenden ze helemaal niet uit.
Het is helemaal niet zeker wat Eurosport uitzend. Ze gaan gewoon schakelen tussen de verschillende banen. Ze kunnen net zo makkelijk een paar partijen op court 1 of 2 laten zien als dat op dat moment spannend is ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
Eurosport heeft rechten om op alle banen uit te zenden.
Aangezien de mooiste partijen op Lenglin worden gespeeld zenden ze die uit.
(Sport1 kan alleen het centercourt laten zien)
[..]
die kijken elkaar tenminste aanquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:10 schreef Leatherface het volgende:
Sorry dat ik nogal als een leek klink, maar wat is een Guido?
Is het misschien een idee om een aantal links te posten waar verschillende banen te zien zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie Djokovic wil zien en het niet weet, je kunt kijken op http://www.atdhe.net/
http://www.rojadirecta.com/quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om een aantal links te posten waar verschillende banen te zien zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door kleinzusje op 29-05-2009 10:59:50 ]All I need is for my man to live up to his role
Ik ben voor de 16 jarige...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef TheArt het volgende:
Jaaa, ze zenden Rezai - Larcher de Brito nog uit ook. Voor het eerst dat de NOS iets goeds doet
Rezai en Larcher de Brito gun ik beide wel wat. Vandaar dat ik blij ben dat ze die wedstrijd uitzenden (al zenden ze niets anders uit buiten Phillipe Chatrierquote:
tijdelijk amerikaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.com/
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=40034&part=sports
Verder goed zoeken, ES playa nemen, of tijdelijk Amerikaan worden
[..]
Maar ik hoop het niet..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef TheArt het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen mocht Ana er vandaag uitvliegen tegen Benesova.
Ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef TheArt het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen mocht Ana er vandaag uitvliegen tegen Benesova.
ze had in de og 2 bp's...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:24 schreef TheArt het volgende:
Waar is Benesova in godsnaam mee bezigDriekwart van haar ballen vallen op dit moment halfcourt.
snel een nieuwe partij eropquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef qonmann het volgende:
Het gaat onverwacht goed met Ana![]()
6-0
Nu volhouden
Lang Leve Sporza !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:52 schreef Szura het volgende:
Van ellende zap ik maar naar Ana
quote:
nou inderdaad zeg, ongekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Beezz het volgende:
Ik probeer het wel, maar ik kan dat geschreeuw niet uitstaan, echt belachelijk.
Dat dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Beezz het volgende:
Ik probeer het wel, maar ik kan dat geschreeuw niet uitstaan, echt belachelijk.
Kreunen kan best geil zijn, maar niet met een racketquote:
Zusjes Williams waren anders nooit zulke kreuners, tot Sharapova liet zien hoe het moest... En voila, het lijkt volledig ingeburgerd te zijn in het tennis.quote:
Gaat niet zo gemakkelijk als in de eerste set ..maar wel 4-2 nuquote:
The real one komt vandaag ook nogquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Steunend, kreunend en gillend wil de wannebee Shara de TB in
quote:Aravane Rezai has got the ref out, complaining that Michelle is grunting and screaming and grunting when she (Aravane) hits the ball! I’ve never heard that before! She does indeed have a long moan – ahh when she hits it, then ohhh when the ball lands. Amazing.
quote:ML de B saves a break point, Aravane pings her racquet and the Portuguese prodigy holds. These two won’t send each other any Christmas cards, or “go on holiday together”, as the French say, i.e. there’s no love lost.
quote:Aravane’s having another word about the noises that Larcher de Brit is emitting. The grunt-age seems to be less long now, but it’s no less remarkable.
Ik vind Ana ook maar een irritant dingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Szura het volgende:
Wat een bal van Ivanovic![]()
Wat een genot om naar dat vuistje en het sprongetje te kijken als er zo'n orang oetang bezig is![]()
GSM Ana
Feliciano Lopez had, volgens mij op de AO dit jaar, een servicepercentage van 100% na 5 setsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Nando's first serve percentage was %100in de eerste set
Ja maar dat klopte dus niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Feliciano Lopez had, volgens mij op de AO dit jaar, een servicepercentage van 100% na 5 sets
Ben benieuwd waar Krajicek mee voor de dag komt danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Michelle wel eens eerder gezien en toen viel dat gekreun wel mee. Schijnbaar leer je dit bij Bolletieri dat je harder moet kreunen des te verder je in het toernooi komt
Dus toch nietquote:
Michelle Larcher de Britoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Krajicek mee voor de dag komt dan
Die snap ik even nietquote:
Maakte ze je wakker ?quote:
Er zijn genoeg mensen die dit helemaal geweldig vinden hoor. De reacties op Tennisforum (ex-WTA World) liggen dan ook wijd uiteen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Portugese maakt zich lekker populair... goed voor de marketing
Ik gok dat Rezai haar stembanden er ritueel uittrektquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:42 schreef TheArt het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Er loopt nu ook een poll op Tennisforum of Rezai en MLdB elkaar de hand gaan schudden na de wedstrijd
Zou dat hier hetzelfde zijn ? Ik kies iig voor de spoiled brat optiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef TheArt het volgende:
Moet je kijken hoe wisselend erop gereageerd wordt:
Getting a fan of Michelle Larcher De Brito or not?
definitely, she's kind of cool 105 37.77%
no, she's annoying and a spoiled brat 111 39.93%
don't know 62 22.30%
Kind of cool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou dat hier hetzelfde zijn ? Ik kies iig voor de spoiled brat optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |