Ik las "Mooie OP, Fed-fan."quote:
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Na deze tiebreak kan je de TT weer veranderen naar uit de problemen
Niet doen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kun je dat eigenlijk als TS?
Maar dan zou mijn hart breken, wil je dat op je geweten hebben soms?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:54 schreef danusz1986 het volgende:
Damn na deze wedstrijd hoop k nog meer dat Federer verliest. Hij mag dit toernooi niet winnen.
Nou, hij was toch aardig in de problemen.quote:
quote:Vamos Roger!
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken jullie van Tsonga - Monaco.
Ondanks dat Tsonga gravel niet echt waardeert geef ik hem toch wel een kans hoor.... close call ?
Monaco 1.80quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?
Zag dat Tsonga wel 50 winners sloeg deze pot ! Of was Benneteau gewoon drama ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij een kans maar ik zou m'n geld er niet op zetten. Monaco is prima gravelspeler en vorige pot was Tsonga nou niet echt geweldig. Wat is de odd?
NOS = ***.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef tennisboy het volgende:
Waar slaat dit op dat de NOS ineens de presentatie van Jol uit gaan zenden. Dan maar naar Eurosport
Imo dat 2de. Maar de odd is wel lekker moet ik zeggen. Ik had Tsonga favo geschat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zag dat Tsonga wel 50 winners sloeg deze pot ! Of was Benneteau gewoon drama ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je spoilertag lijkt leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Odds zijn identiek aan die van het begin van de partij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef EmpRichard het volgende:
ods van fed-aca
Acasuso 15.00
Federer 1.03
http://app.nos.nl/tennis/ <-kan je verder kijken
Of http://www.omroep.nl/live/nos/tennis/nos_rolandgarros.asx copy / pasten in Mediaplayer...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef EmpRichard het volgende:
ods van fed-aca
Acasuso 15.00
Federer 1.03
http://app.nos.nl/tennis/ <-kan je verder kijken
NOS stopt met uitzenden dus dat heeft zeker met deze wedstrijd te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken?![]()
Je kan ook overschakelen naar eurosport
Raar inderdaad dat je blij bent als je een set wint vanuit redelijk geslagen positie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef danusz1986 het volgende:
Dat vuistje ook. terwijl ie genoeg ervaring heeft om te weten dat ie heeft gezwijnt en dat ie nu wel gaat winnen
is het raar dat je blij bent als je vanuit een bijna kansloze positie toch wint?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Raar inderdaad dat je blij bent als je een set wint vanuit redelijk geslagen positie.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
Is het zelfde als juichen nadat je van Volendam hebt gewonne met 2-3 in de laatste minuut.. als topclub zijnde..
Wellicht bedoelde hij dat sarcastisch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef EmpRichard het volgende:
[..]
is het raar dat je blij bent als je vanuit een bijna kansloze positie toch wint?
Omdat het failboys zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom loopt de NOS momenteel drie games achter?
nee, maar hij is natuurlijk niet echt blij om het feit dat hij acasuso verslaat maar om het feit dat zijn "herstelplan" (met een beetje geluk) heeft gewerkt, en dat hij met de schrik is vrij gekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wellicht bedoelde hij dat sarcastisch?
Acasuso speelde gewoon erg goed, Federer zeker niet top.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef LaTiNo het volgende:
Hoe speelt Federer eigenlijk? Hij moet wel bagger zijn als hij er bijna afgaat tegen een middle-of-the-road Argentijn die de laatste tijd al in een vormdip zit?
Als je puur naar de statistieken kijkt maakt Fed veel fouten, dus speelt hij bagger?
Ja, dan ben je toch nog steeds blijquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
Is het zelfde als juichen nadat je van Volendam hebt gewonne met 2-3 in de laatste minuut.. als topclub zijnde..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef MikeLowrey het volgende:
ik denk dat het 6-2 word. (Voor de mensen die kijken op NOS)
Toch knap dat hij het tegen zo'n slechte uit vorm zijnde speler het nog zo moeilijk kan krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Toch weer kanp hoe ie wint.
Eén van de beste ooit
Wat was Acasuso vandaag matig inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toch knap dat hij het tegen zo'n slechte uit vorm zijnde speler het nog zo moeilijk kan krijgen.
Wie welquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef EmpRichard het volgende:
Ik vind het echt niks om naar die dikke koe te kijken
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat ik zei dus.
Geen Monaco-Tsonga maar Serena-Ruano-Pascual![]()
![]()
Sowieso, vrouwenwedstrijd boven mannenwedstrijd verkiezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.
De ene partij heeft de potentie om een van de leukste van het toernooi te worden, de andere heeft het lot een kutpartij te worden.
Zie PM.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
Nu op NOS stream geen geluid en op zoek gaat naar een Andy stream !
Vrees dat die lelijke tuinkabouter een 5 setter in petto heeft
Op zich is het ook nog wel uit te leggen. Monaco-Tsonga zullen ze nooit halen met de zendtijd die ze hebben. Aan anderhalve set ofzo heb je ook weinig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat een bizarre inderdaad keuze zeg.
De ene partij heeft de potentie om een van de leukste van het toernooi te worden, de andere heeft het lot een kutpartij te worden.
Die komt na Bokito, nog even geduld dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Besman het volgende:
Waar kan ik monfils zien ?
wat is dat toch een baas
Laten we hopen dat Bokito daar nog bijkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef TheArt het volgende:
Vooral bij de dames sneuvelen de reekshoofden vandaag. Bartoli, Cornet, Medina Garrigues en Bammer vandaag eruit gegaan.
Laten we hopen van niet want dat zou betekenen dat het een driesetter wordtquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Bokito daar nog bijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |