abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:30:13 #1
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69491221

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

De OP is hier te vinden.

Agenda:

30 mei > 's-Hertogenbosch! wie heeft er interesse?

2 juni meet in barcelona

28 juni parkpop in den haag
  • Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_69491231
    Gaat ut over kledingmaten? Ik haak af, kan niet eens in de damesmaten... altijd hoogwater of schoudernaden in mn nek
    Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:30:38 #3
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491232
    Ik heb nu zin in ijs!... en met die topic titel wordt het alleen maar erger!

Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:10 #4
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491254
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
    Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
    I'm in!!
    half 6?
    Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:19 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491262
    quote:
    Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
    Ik moet vanmiddag naar Oegstgeest, zal wel zwaaien als ik langs den haag rijdt.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:45 #6
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_69491280
    Ja breng ff een Magnum Strawberry white langs dan!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:50 #7
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69491282
    Ik moest nog wat kwijt
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Da's niet helemaal waar. Het is juist momenteel weer erg - de dames uit Gossip Girl en de nieuwe BH 90210, toch de nieuwe it girls, zijn gewoon weer size zero hoor. En dat geeft met name jonge meiden wel een heel raar lichaamsbeeld.
    Dat ken ik allemaal niet
    Is er een nieuwe 90210?

Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken
    Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...

Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_69491289
    quote:

Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
    Oooooow, en ik heb al zo'n zin in ijs
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:33:03 #9
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491327
    quote:

ijs

ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:33:41 #10
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491352
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
    Ik moest nog wat kwijt
    [..]

Dat ken ik allemaal niet
    Is er een nieuwe 90210?

Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken
    Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...

Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
    Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoor En ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:34:16 #11
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491369
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ijs

ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
    zellie.... KZ weer zien (en ik zal je dan voorzichtig wel een kusje geven)
    pi_69491402
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoor En ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
    Ik ben afgelopen jaar in totaal 20 kg afgevallen, en vond mezelf eerst echt ontzettend vadsig.
    Nu achteraf hoor ik van iedereen dat het best meeviel en dat het best ok stond, maar ik vond het zelf echt helemaal niks.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
    pi_69491409
    Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:35:16 #14
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491410
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

I'm in!!
    half 6?
    ik ben helemaal voor!..

Marinello, Spuistraat 64 in DH Centrum!
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:35:27 #15
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491416
    quote:

[..]

ijs

Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:35:57 #16
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69491437
    quote:

Klinkt als iets wat op een warme zaterdagmiddag op de frontpage van GeenStijl zou staan
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:36:00 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491440
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
    Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
    * djayzz eensch met dawg is
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:36:32 #18
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491465
    quote:

[..]

ijs

tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.
    pi_69491500
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
    En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens in
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:37:49 #21
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491517
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
    Ik moest nog wat kwijt
    [..]

Dat ken ik allemaal niet
    Is er een nieuwe 90210?

nou.... een bekende van mij die is 163 en iets van 50 kilo en haar vriend vindt haar volgens mij de mooiste vrouw van de wereld, en ik vind haar ronduit lelijk qua figuur!! het is net een lichaam van een jongetje in mijn ogen (dit versterkt zij door zich slecht te kleden - kleding is vaak te groot omdat ze zo klein en dun is). Maar zij zou toch echt wel mooier zijn als ze minder zou sporten, iets meer vet zou eten (soms een patatje is niet verkeerd) maar zelf vindt ze zichzelf eerder te dun dan te dik.
    en ze heeft echt geen anorexia ofzo en zo ziet ze er ook niet uit, ze is gewoon echt slank en ik vind haar echt niet mooi. en al zeker niet vrouwelijk....
    (en nee het is geen frustratie van mij, kijk maar in mn fobo...ben niet zo dik zeg maar)
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:38:26 #22
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491538
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.
    ik moet vantage point ook nog kijken

xmen is wel

murm zullen we eerst wat eten voordat we aan toetje beginnen??
    pi_69491549
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Jannuk het volgende:

[..]

En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens in
    Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:23 #24
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69491565
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.

Ik ben zelf ook veel dikker geweest dan nu, maar gek genoeg krijg ik alleen nu complimenten.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:28 #25
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491568
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef djayzz het volgende:

[..]

Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!
    dkayzz, vrolijke vriend van mij... Neem 1 ding van deze kale gek aan.. Er bestaat NIET zoiets als teveel schepijs!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:49 #26
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491583
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Jannuk het volgende:

[..]

hangt ook van de bouw af. bij mij staat 36/38 mooi, bij een ander lijkt dat weer te dun of te dik. als je 190 hebt en je zou maat 36 hebben zie je er volgens mij niet uit. omgekeerd voor mannen ook: als je 190 bent en graatmager vind ik dat niet mooi!
    pi_69491586
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
    Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.
    Dan ben ik niet slank/normaal
    lang leve de pillen
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:53 #28
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491588
    En over smaak valt niet te discussieren.. toch?
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:59 #29
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491590
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef dawg het volgende:

[..]

en waar val ik onder in jouw ogen??
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:40:04 #30
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491593
    Tja, ik ben niet slank. Ben het wel ooit geweest, maar toen moest ik me ook echt halfdood hongeren. Ik ben liever zoals ik nu ben, ik ben ook geen afzichtelijke olifant of zo
    pi_69491613
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.

Ik ben zelf ook veel dikker geweest dan nu, maar gek genoeg krijg ik alleen nu complimenten.
    Ik vind het gewoon niet mooi, en hoe cliche ook, mijn oog wil ook wat. Een slanke slet op hoge hakken dus.
    pi_69491623
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

en waar val ik onder in jouw ogen??
    Normaal.
    pi_69491636
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
    hangt ook van de bouw af. bij mij staat 36/38 mooi, bij een ander lijkt dat weer te dun of te dik. als je 190 hebt en je zou maat 36 hebben zie je er volgens mij niet uit. omgekeerd voor mannen ook: als je 190 bent en graatmager vind ik dat niet mooi!
    Heb ooit een keer 68 kilo gewogen en als het hard waaide viel ik om.
    Nu weeg ik 87, maar is ook maar weer hoed je het bekijkt, heb een paar satéprikkers als benen en behooerlijk brede schouders
    Kan alleen geen "dameskleding" aan, tenzij iemand het voor me maakt
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:41:28 #34
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491638
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

xmen is wel

ik blijf eerst tot 5 uur a half 6 op mn werk in de hoop dat ik ngo wat ga doen....
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:41:44 #35
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491648
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, bij mij werkte dat dus niet zo, gek genoeg. Ik krijg niet meer of minder aandacht als ik aankom of afval. Dus ga ik me er ook niet zo druk over maken.
    pi_69491651
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef kweli het volgende:
    Ik heb het net ff gecontroleerd, 14 jarige meisjes hebben wel degelijk tieten.
    Zullen we het hier verder bij laten? en het niet meer over 14 jarige meisjes hebben?
    volgens mij moet je martijn.nl hebben
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:10 #37
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491667
    Wat houd ik toch van deze discussies
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:16 #38
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491672
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

xmen is wel

oh wacht... die ligt ook nog bij jou he

Uhh... murm mag alleen gekookte groentjes.. net als ik trouwens.. Wij moeten nog nodig het 'post-porto' dieet volgen.. Portugezen hebben geen uitgebreide keuken, maar wat ze maken is vaak best lekker. Bakkeljouw a brass, of francessina met oude kaas. Oh en niet te vergeten die sloot port en bier die we daar op hebben.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:20 #39
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69491673
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
    Zeer zeker wel
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:36 #40
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491684
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Normaal.
    oh dan ben ik ook normaal
    * Murmeli ongeveer zelfde figuur als KZ heeft...
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:08 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491702
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
    daarom staat er ook "We zijn allemaal mooi! " in de TT
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:14 #42
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491706
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef dawg het volgende:

Een slanke slet op hoge hakken dus.
    Het omgekeerde van mij dus eigenlijk
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:35 #43
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491716
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

oh wacht... die ligt ook nog bij jou he

Uhh... murm mag alleen gekookte groentjes.. net als ik trouwens.. Wij moeten nog nodig het 'post-porto' dieet volgen.. Portugezen hebben geen uitgebreide keuken, maar wat ze maken is vaak best lekker. Bakkeljouw a brass, of francessina met oude kaas. Oh en niet te vergeten die sloot port en bier die we daar op hebben.
    dat dus....
    maar je mag wel mee bij kwaak eten van mij... dan gaat kwaak nu even boodschapjes voor ons halen
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:49 #44
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_69491724
    Ik doe niet mee aan deze discussie
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:57 #45
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491731
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
    Tja, ik ben niet slank. Ben het wel ooit geweest, maar toen moest ik me ook echt halfdood hongeren. Ik ben liever zoals ik nu ben, ik ben ook geen afzichtelijke olifant of zo
    Wanneer kom jij eens op een meet?
    pi_69491738
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je nou een keer naar een meet komt, kan ik dat lekker zelf beoordelen.

pi_69491742
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
    ik ben ook geen afzichtelijke olifant of zo
    Jammer
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:44:19 #48
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69491747
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, bij mij werkte dat dus niet zo, gek genoeg. Ik krijg niet meer of minder aandacht als ik aankom of afval. Dus ga ik me er ook niet zo druk over maken.
    Maar jij bent dan geen afzichtelijke olifant maar gewoon "vol-slank" ?
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_69491752
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen jaar in totaal 20 kg afgevallen, en vond mezelf eerst echt ontzettend vadsig.
    Nu achteraf hoor ik van iedereen dat het best meeviel en dat het best ok stond, maar ik vond het zelf echt helemaal niks.
    Hoi!

Zo , heb je echt je best gedaan zeg. Netjes dat het je is gelukt.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:44:37 #50
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69491760
    quote:

[..]

Jij bent een hoge slet op slanke hakken
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:44:49 #51
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491765
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat dus....
    maar je mag wel mee bij kwaak eten van mij... dan gaat kwaak nu even boodschapjes voor ons halen
    oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...

* kwaakvaak is in een zeldzame, heeft geen zin om te koken bui vandaag
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:44:53 #52
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491767
    quote:

[..]

ook van mij. hoge hakken ...daar ken ik niet op lopen hoor.
    pi_69491785
    Hoge hakken
    Heb gister MIJN pumps gezien.
    Staan alleen nog wel in de winkel.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:45:49 #54
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491798
    Wanneer vallen hakken onder 'hoog' dan?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:45:56 #55
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491804
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef djayzz het volgende:

[..]

Wanneer kom jij eens op een meet?
    Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meer
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:46:00 #56
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491807
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Kluts het volgende:
    Hoge hakken
    Heb gister MIJN pumps gezien.
    Staan alleen nog wel in de winkel.
    pumps ? Ik zeg Nouk!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:46:10 #57
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69491809
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...

* kwaakvaak is in een zeldzame, heeft geen zin om te koken bui vandaag
    dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:46:21 #58
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491816
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik blijf eerst tot 5 uur a half 6 op mn werk in de hoop dat ik ngo wat ga doen....
    dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:46:25 #59
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69491817
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.

Kom je zaterdag naar denbosch?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:47:02 #60
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491841
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.

Kom je zaterdag naar denbosch?
    Nee, dan heb ik al wat
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:47:39 #61
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491864
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.
    laten we dan EERST eten en dan ijsje halen zullen we subway dieet gaan doen??
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:47:41 #62
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491866
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als alles wat hier genoemd werd criteria waren, zou ik er ook niet mogen zijn
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:48:03 #63
    220609 Nouk84
    pi_69491883
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
    pumps ? Ik zeg Nouk!
    pi_69491890
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
    Wanneer vallen hakken onder 'hoog' dan?
    Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.

donderdag 28 mei 2009 @ 14:48:15 #65
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491892
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??
    jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan eten Wandel straks ff langs murmpje haar werk, haal ik haar daar op en komen we dan door naar halte spui.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:49:16 #66
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491935
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef dawg het volgende:

Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.
    Ben blij dat ik er aan weinig voldoe
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:49:44 #67
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69491942
    Ik heb mijn rechterenkel 3 keer gebroken en de linker 2 keer. Dus ik ben niet zo goed op hakken. Maar als ik goed zoek vind ik af en toe wel een paar waar ik op kan lopen gelukkig.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:49:52 #68
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_69491948
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan eten Wandel straks ff langs murmpje haar werk, haal ik haar daar op en komen we dan door naar halte spui.
    laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bent
    pi_69491968
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ben blij dat ik er aan weinig voldoe
    Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.
    pi_69491982
    Ik heb nog nooit wat gebroken. En ook nog nooit gaatjes gehad.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:50:55 #71
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69491988
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bent
    ik sms je wel ff als ik bij murmeli haar werk ben!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:51:01 #72
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69491992
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:

[..]

Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:51:25 #73
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492000
    quote:

[..]

Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:51:26 #74
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69492001
    quote:
    Ik heb nog nooit wat gebroken. En ook nog nooit gaatjes gehad.
    ik heb wel wat gaatjes
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:51:55 #75
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69492018
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb mijn rechterenkel 3 keer gebroken en de linker 2 keer. Dus ik ben niet zo goed op hakken. Maar als ik goed zoek vind ik af en toe wel een paar waar ik op kan lopen gelukkig.
    ik kan er ook niet echt op lopen, en pumps in maat 45 staan ook een beetje Paris Hilton aan mijn voeten. Dus ik hou het maar bij mijn nimmer saaie kswiss stappertjes
    pi_69492025
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?
    Als jij het zegt.
    pi_69492047
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dan niet.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:07 #78
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69492057
    quote:

[..]

ik heb wel wat gaatjes
    heheh... heb ook nog wel wat ivoor rondom het amalgam zitten
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:08 #79
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492060
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Bij pumps moet aan de stoep voor de Stairway to Heaven denken in utrecht
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:28 #80
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492075
    Ik heb ook geen gaatjes
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:46 #81
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492085
    quote:

[..]

ik heb wel wat gaatjes
    We hebben het over gaatjes in je tanden
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:49 #82
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69492087
    Pfff, werk is vandaag gewoon echt niet leuk meer.

Zo druk heb ik het nog nooit gehad sinds ik hier werk. En dan ook nog eens allemaal kritische dingen voor de klanten
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:54:36 #83
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69492109
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef djayzz het volgende:

[..]

We hebben het over gaatjes in je tanden
    ik niet
    pi_69492132
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet veel zal schelen.
    Moet je kijken wat er gemiddeld rond loopt en bedenk dan gelijk dat nederlandse vrouwen het boven gemiddeld goed doen.
    pi_69492176
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb ook geen gaatjes
    Daar geloof ik geen hout van.
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:56:13 #86
    220609 Nouk84
    pi_69492177
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
    Ik denk dat het niet veel zal schelen.
    Moet je kijken wat er gemiddeld rond loopt en bedenk dan gelijk dat nederlandse vrouwen het boven gemiddeld goed doen.
    Wat goed doen?
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:56:36 #87
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69492191
    ik ga nog wat nuttigs doen!...
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:57:10 #88
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_69492211
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:56 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Wat goed doen?
    neuken!... oh wacht... hrmmm laat maar...

KWAAAK! jij bent een ransbak!....
    pi_69492223
    kwaak
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:57:58 #90
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492230
    Wat gaan jullie snel zeg !

Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      donderdag 28 mei 2009 @ 14:59:45 #91
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492286
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:

Je doet iig goed je best
    pi_69492308
    quote:

Ik denk dat ik 1,5% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
    aan nemen dat er ongeveer 100.000 zijn in nederland betekend dit toch al gauw zo`n 1.500 vrouwen eigenlijk nog veel.
    People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:00:52 #93
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492319
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je doet iig goed je best
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:01:21 #94
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492334
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dan heb ik al wat
    Jammer
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:01:37 #95
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492344
    quote:

[..]

Je doet iig goed je best
    Ik ben toch aardig goed op weg dacht ik zo

Nog een uurtje werken !
    Daarna terras en wat eten met collega's !
    pi_69492354
    quote:

[..]

Je doet iig goed je best
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:02:28 #97
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492366
    Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:02:47 #98
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_69492379
    quote:

en 95% van de meisjes eronder??
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:04:17 #99
    220609 Nouk84
    pi_69492420
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
    Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
    Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
    Ik vind uiterlijke eisen daarbij nogal oppervlakkig.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:04:42 #100
    238120 Duimelot
    pi_69492429
    quote:
    dat dus
    al heb ik bij enkele wel meer een HMM HMM HMMMM idee als ze naakt rondlopen dan bij anderen
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:05:00 #101
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69492445
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en 95% van de meisjes eronder??
    15% + 95% = 110 %
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:05:32 #102
    238120 Duimelot
    pi_69492458
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
    bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallen en de 'foutjes' qua uiterlijk zijn opeens dan ook geweldig
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:05:58 #103
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492471
    quote:

[..]

Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokje
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:06:14 #104
    238120 Duimelot
    pi_69492479
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef mrbox het volgende:

[..]

15% + 95% = 110 %
    15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijd
    95% van de 100% van de meisjes jonger dan hij....
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:06:37 #105
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492490
    quote:

[..]

Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:06:55 #106
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492500
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef mrbox het volgende:

[..]

15% + 95% = 110 %
    Nee popje, zo werkt dat niet als het gaat om aparte groepen.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:07:56 #107
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492525
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
    Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoeken
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:09:40 #108
    220609 Nouk84
    pi_69492580
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
    bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallen en de 'foutjes' qua uiterlijk zijn opeens dan ook geweldig
    Precies
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
    Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokje
    Een voorkeur is alweer anders dan eisen hè
    Mijn exen en de mannen waar ik verliefd op ben geweest, lijken allemaal op geen enkele manier op elkaar.
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
    Uitstraling dus, weer iets anders dan uiterlijk
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:09:40 #109
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492581
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoeken
    Ja maar dat is logisch (ok dat klonkt als ene Johan C. )

Bij elk persoon waar je op 'valt' (of aantrekkelijk vindt), vind je iets anders aantrekkelijk aan...
    Dus kan het verschil in uiterlijk van die personen heel breed zijn denk ik
    pi_69492585
    Nu geen dingen uit zijn verband gaan trekken jullie.

Ik had het puur over wat ik aantrekkelijk vind. Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
    Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:10:49 #111
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492619
    Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
    Is dat ook zo qua partners denken jullie ?!
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:10:59 #112
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69492624
    quote:
    Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:11:53 #113
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_69492656
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijd
    95% van de 100% van de meisjes jonger dan hij....
    ow 2 aparte zaken, jammer
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:11:58 #114
    238120 Duimelot
    pi_69492659
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
    Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
    nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat wel
    pi_69492665
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
    Je wordt ouder dus je verandert dus ja.

donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:15 #116
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492671
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
    Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ook

Dan vind ik die gekke moedervlek of dat buikje ook gewoon geweldig, omdat het bij hem hoort
    pi_69492683
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
    Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:32 #118
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69492684
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat wel
    de 7 jaar regel
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:37 #119
    238120 Duimelot
    pi_69492686
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
    Nu geen dingen uit zijn verband gaan trekken jullie.

Ik had het puur over wat ik aantrekkelijk vind. Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
    wat heb je dr mee gedaan?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:13:24 #120
    238120 Duimelot
    pi_69492712
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

ik kan iemand ook het ene moment enorm aantrekkelijk vinden en een ander moment maar gewoon gewoon.

gewoon afentoe zo'n vlaag van grrrrrrrrrawl wat is t toch een lekker ding
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:14:09 #121
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492737
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Duim!
    pi_69492746
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

SPOILER
    Ik zeg niks.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:14:42 #123
    238120 Duimelot
    pi_69492756
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

de 7 jaar regel
    yup wat is t
    een half jaar 3 jaar 7 jaar zoiets?
    verder dan dat ben ik nooit gekomen....
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:15:02 #124
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69492764
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ook

Dan vind ik die gekke moedervlek of dat buikje ook gewoon geweldig, omdat het bij hem hoort
    Ja maar dat is logisch . Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:15:45 #125
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492785
    Haha deze TT en dan dat liedje 'big girls, you are beautiful' op de radio
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:16:18 #126
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69492811
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik zeg niks.
    En toch zegt dat genoeg
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:16:23 #127
    238120 Duimelot
    pi_69492816
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja maar dat is logisch . Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
    maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personen
    dat zal gewoon altijd zo blijven

wat is jouw minimale niveau!?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:16:33 #128
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69492824
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.

Over mijn laatste scharrel hebben mensen zich afgevraagd wat ik in godsnaam met hem moest (omdat ze hem niks vonden). Maar ja, ik vond hem al jaren leuk.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:17:17 #129
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492854
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En toch zegt dat genoeg
    bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
    pi_69492866
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En toch zegt dat genoeg
    Daar was ik al bang voor.

Amigo, alles goed?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:17:40 #131
    238120 Duimelot
    pi_69492868
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.

Over mijn laatste scharrel hebben mensen zich afgevraagd wat ik in godsnaam met hem moest (omdat ze hem niks vonden). Maar ja, ik vond hem al jaren leuk.
    wordt bij mij zowat altijd ged8 van de personen waar ik voor val
    ik heb ws een rare smaak ofzo
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:18:00 #132
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492881
    Hmm ik heb 3 weken gescharreld met een meisje wat ik qua uiterlijk én innerlijk HE-LE-MAAL niks vond
    Echt heel sneu inderdaad, maar voelde me op dat moment klote en had met iedereen ruzie en gezeik...

Maar dat werkte ook niet nee
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:18:01 #133
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69492882
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:

[..]

Vaak wel ja
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:18:05 #134
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69492883
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

yup wat is t
    een half jaar 3 jaar 7 jaar zoiets?
    verder dan dat ben ik nooit gekomen....
    Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
    Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
    pi_69492884
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hoezo?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:19:47 #136
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69492937
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personen
    dat zal gewoon altijd zo blijven

wat is jouw minimale niveau!?
    Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:19:56 #137
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69492943
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
    Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
    Hmm interessant iets om over na te denken

Leuke muziek op je LastFM trouwens
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:17 #138
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69492957
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor.

Amigo, alles goed?
    Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.

Voor de rest is alles prima, en met jou P.I.C?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:25 #139
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69492963
    Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:48 #140
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69492976
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Hoezo?
    Geen idee...
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:51 #141
    238120 Duimelot
    pi_69492980
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

yup dat zou kunnen meespelen idd
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:22:12 #142
    238120 Duimelot
    pi_69493035
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
    Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
    maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:22:44 #143
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69493056
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
    Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren ?
    pi_69493057
    Puh ik heb het warm hier, stomme glazen kooi
    People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:22:58 #145
    220609 Nouk84
    pi_69493064
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef djayzz het volgende:
    Geen idee...
    Lekker loze opmerking dan, djayzz
    pi_69493074
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.

Voor de rest is alles prima, en met jou P.I.C?
    Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.

Hier ook alles relax.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:23:37 #147
    238120 Duimelot
    pi_69493081
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.
    je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff wat
    pi_69493089
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dank je.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:24:07 #149
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493103
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:

maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?
    Nee wel om de persoon zelf.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:03 #150
    238120 Duimelot
    pi_69493131
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren ?
    oh dat heb ik 99 van de 100 keer
    begon al te twijfelen of ik het met opzet deed, is me ook wel gevraagd.
    maar nope er bestaan ook mensen waar ik me na meet 3 ofzo nog steeds niet aan irriteer
    er is hoop voor me
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:07 #151
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493139
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:

Bijvoorbeeld
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:36 #152
    238120 Duimelot
    pi_69493160
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nee wel om de persoon zelf.
    zet je dan een knopje om omdat je weet dat t kansloos is ofzo? (hoe hoe hoe??)
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:57 #153
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493170
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dat heb ik 99 van de 100 keer
    begon al te twijfelen of ik het met opzet deed, is me ook wel gevraagd.
    maar nope er bestaan ook mensen waar ik me na meet 3 ofzo nog steeds niet aan irriteer
    er is hoop voor me
    Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:26:12 #154
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493176
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Blijkt...
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:26:24 #155
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69493182
    Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:26:44 #156
    238120 Duimelot
    pi_69493198
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..
    jah dat ken ik, maar ze bestaan wel
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:26:57 #157
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493209
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
    Misschien vind iedereen jou gewoon leuk?
    pi_69493228
    quote:
    Denk je dat je bij die 1,7% hoort?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:27:36 #159
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493236
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:

zet je dan een knopje om omdat je weet dat t kansloos is ofzo? (hoe hoe hoe??)
    Ik denk dat je het wel zo kan noemen
    Het is niet zo dat ik dan ineens opzoek zou gaan naar negatieve dingen ofzo. Maar meer dat ik dan mijn interesse verlies in iemand, omdat het toch geen 'nut' heeft.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:24 #160
    238120 Duimelot
    pi_69493263
    quote:
    wat een geluk, of mss vinden gewoon heeeeeeeeel veeeeeeeeeel mannen jou meteen leuk en als er dan een bijzit die jij ook leuk vind sja logisch dan dus

ik heb vaak t probleem dat ze mij leuk vinden en ik hun niet, en heus ik heb geen mega rare eisen ofzo
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:36 #161
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493277
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:

jah dat ken ik, maar ze bestaan wel
    Lets hope
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:44 #162
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69493283
    Bels, kan jij nog voor een beetje zon zorgen op de Dam in Zaandam ?
    Of is het nog te kort dag nu ?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:29:02 #163
    220609 Nouk84
    pi_69493298
    quote:
    Als je weet hoe die filter werkt, dan wil ik er ook één
    pi_69493301
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:

ik heb vaak t probleem dat ze mij leuk vinden en ik hun niet, en heus ik heb geen mega rare eisen ofzo
    Whehe, nee?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:29:12 #165
    238120 Duimelot
    pi_69493302
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik denk dat je het wel zo kan noemen
    Het is niet zo dat ik dan ineens opzoek zou gaan naar negatieve dingen ofzo. Maar meer dat ik dan mijn interesse verlies in iemand, omdat het toch geen 'nut' heeft.
    duidelijk
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:30:00 #166
    238120 Duimelot
    pi_69493334
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef dawg het volgende:

[..]

Whehe, nee?
    nee niet toch!?!?
    wat weet jij trouwens nou van mij 'eisen' !?!?
    ik heb geeneens 'eisen' alleen voorkeuren

voor mezelf, ik hap weer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH etter
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:30:07 #167
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69493338
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef dawg het volgende:

[..]

Denk je dat je bij die 1,7% hoort?
    Nee Maar waarschijnlijk vind ik jou dan ook niet leuk dus

Ik bedoel ook niet dat ik zo leuk ben hoor, maar dat ik kennelijk een radartje heb waardoor ik me niet in onbeantwoorde liefdes stort of zo
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:32:47 #168
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_69493445
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:33:02 #169
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493455
    Ik moet weer aan het werk maar ik heb geen zin.

Bijna weekend
    pi_69493504
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee niet toch!?!?
    wat weet jij trouwens nou van mij 'eisen' !?!?
    ik heb geeneens 'eisen' alleen voorkeuren

voor mezelf, ik hap weer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH etter
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:34:21 #171
    238120 Duimelot
    pi_69493507
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
    Ik moet weer aan het werk maar ik heb geen zin.

Bijna weekend
    hup werken jij
    bijna maar nog niet helemaal
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:34:49 #172
    238120 Duimelot
    pi_69493521
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef dawg het volgende:

[..]

*neus in lucht* ik ga jou negeren
    pi_69493560
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee Maar waarschijnlijk vind ik jou dan ook niet leuk dus

Ik bedoel ook niet dat ik zo leuk ben hoor, maar dat ik kennelijk een radartje heb waardoor ik me niet in onbeantwoorde liefdes stort of zo
    Oh.

Volgens mij ben je wel leuk hoor.
    pi_69493585
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

*neus in lucht* ik ga jou negeren
    Ik ben benieuwd voor hoelang. Maar succes.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:37:44 #175
    238120 Duimelot
    pi_69493640
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd voor hoelang. Maar succes.
    [ignore] dawg [/ignore]
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:38:10 #176
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493657
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hup werken jij
    bijna maar nog niet helemaal

Vooruit
    pi_69493700
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[ignore] dawg [/ignore]
    Heb jij een abbo?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:40:48 #178
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493751
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Heb jij een abbo?
    Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezien
    pi_69493797
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezien
    Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.
    pi_69493823
    Trouwens boeit me dat niet, ik wil Duimelotje gewoon even uit haar tent lokken.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:42:30 #181
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493838
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.
    Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen idd
    pi_69493863
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen idd
    Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:43:54 #183
    238120 Duimelot
    pi_69493889
    pffffffffff die dawg wat een sukkel zeg, ignore ik m hier gaat ie msnen, smsen en bellen
    hij kan gewoon niet zonder me
    pi_69493895
    compact en kleverig.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:44:34 #185
    238120 Duimelot
    pi_69493912
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

zwanger?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:44:42 #186
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493919
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
    pffffffffff die dawg wat een sukkel zeg, ignore ik m hier gaat ie msnen, smsen en bellen
    hij kan gewoon niet zonder me
    arme jij!
    quote:
    Wat is er?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:44:47 #187
    220609 Nouk84
    pi_69493925
    quote:
    What's up?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:45:13 #188
    238120 Duimelot
    pi_69493944
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef djayzz het volgende:

[..]

arme jij!

jij gaat bij iedereen hier op ignore hoor, je moet werken
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:45:32 #189
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69493959
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jij gaat bij iedereen hier op ignore hoor, je moet werken
    Dat is ook niet leuk om te horen...
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:45:47 #190
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69493969
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.
    Ong hier hetzelfe
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:46:16 #191
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69493984
    hoi poekies!!! ben ik weer...
    pi_69494023
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zwanger?

Sommige mensen zijn gewoon
    compact en kleverig.
    pi_69494026
    Druk zijn en puin ruimen van andere collega's
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:48:20 #194
    238120 Duimelot
    pi_69494047
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn gewoon
    okee
    welke mensen?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:48:44 #195
    238120 Duimelot
    pi_69494062
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef Kluts het volgende:
    Druk zijn en puin ruimen van andere collega's
    heb je collegas?
    heb je werk!?!?

valt mn bek van open
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:49:04 #196
    238120 Duimelot
    pi_69494068
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef Murmeli het volgende:
    hoi poekies!!! ben ik weer...
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:49:39 #197
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69494088
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.

Hier ook alles relax.
    Ja de tijd vliegt voorbij Het is alweer bijna 4 uur terwijl ik het gevoel heb dat het net na de lunch is hehe.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:49:41 #198
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_69494090
    Duim is lekker actief
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:51:22 #199
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69494151
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[ignore] dawg [/ignore]
    Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:51:24 #200
    238120 Duimelot
    pi_69494153
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
    Duim is lekker actief
    jah ben er niet vaak meer maar als ik er ben....
    kids spelen lekker buiten dus ik kan me hier even uitleven
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:53:14 #201
    238120 Duimelot
    pi_69494223
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?
    officieel moest er nu:

* ignore dawg

komen te staan ofzo maar dat werkt hier niet
    SPOILER
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:53:32 #202
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_69494240
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff wat
    Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnen
    Heb alleen nu m'n broer op bezoek, dus tot later
    pi_69494282
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef kingmob het volgende:

[..]

Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnen
    Heb alleen nu m'n broer op bezoek, dus tot later
    Ik las mn broek, vond het al raar

Maar sommige mensen duim
    compact en kleverig.
    pi_69494314
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb je collegas?
    heb je werk!?!?

valt mn bek van open
    Ja.
    Ja.

Ik werk van de 9 jaar dat ik werk sowieso al meer dan 8 jaar hoor, dus ik zie het aparte er niet van.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:56:18 #205
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69494334
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

heb je collegas?
    heb je werk!?!?

valt mn bek van open
    Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:56:34 #206
    238120 Duimelot
    pi_69494343
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja.
    Ja.

Ik werk van de 9 jaar dat ik werk sowieso al meer dan 8 jaar hoor, dus ik zie het aparte er niet van.
    nah tis mijn mond he
    en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:57:12 #207
    238120 Duimelot
    pi_69494362
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?
    tegenwoordig best wel
    pi_69494384
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah tis mijn mond he
    en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
    Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:58:44 #209
    238120 Duimelot
    pi_69494408
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!
    hoezo conclussies??
    ik schreef alleen dat mijn bek er van open viel!?
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:59:20 #210
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69494432
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah tis mijn mond he
    Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?
    pi_69494437
    Maar goed, buiten dat ik wel eens een joint rook, werk ik gewoon 40 uur per week en zulks hoor.
    Het een hoeft het andere niet uit te sluiten.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:00:33 #212
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_69494480

Ik ben weer een beetje bijgeslapen denk ik
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_69494501
    Goedemiddag singels
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:01:32 #214
    238120 Duimelot
    pi_69494536
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?
    ik hou t niet zo goed bij wanneer wie hier komt enzo
    maar wat ik dan al gelezen heb was dat dus
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:02:13 #215
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69494563
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:02:32 #216
    220609 Nouk84
    pi_69494577
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:

Vast wel!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:02:51 #217
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69494591
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Goedemiddag singels
    Hoe was het bij d ekapper?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:03:00 #218
    238120 Duimelot
    pi_69494597
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:

quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Goedemiddag singels
    pi_69494611
    Fiets
    T_S
    toevallig precies gelijk weer
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:03:31 #220
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69494613
    Hey auto
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:04:03 #221
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69494636
    pi_69494649
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoe was het bij d ekapper?
    Staat morgen pas op het programma
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
    pi_69494657
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Kluts het volgende:
    buiten dat ik wel eens een joint rook,
    He gadverdamme, doe je dat echt?
    SPOILER
    pi_69494672
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
    Handig:

http://www.iconfinder.net/
    quote:
    Icons 1 - 1 of about 1 for "sex".
    Kutsite.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:05:14 #225
    238120 Duimelot
    pi_69494673
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
    Lamborghini ramt Arnhemse bushalte

Amateur
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:05:38 #226
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_69494689
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Vast wel!
    Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hè Stoute mensen die bellen
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[..]

quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
    Hey auto
    Hey Hey
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
    Fiets
    T_S
    toevallig precies gelijk weer
    En wat is nu je "conclusie"?
    pi_69494691
    De kapper. Moet ik ook binnenkort heen.

Als ik weet wat voor model en haarkleur ik wil dan.
    pi_69494724
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
    Lamborghini ramt Arnhemse bushalte

Amateur
    Ja, dan sta je best wel voor lul.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:06:32 #229
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69494731
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

Kutsite.
    En wederom is bewezen waar jij alleen maar aan denkt
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:06:47 #230
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69494744
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
    De kapper. Moet ik ook binnenkort heen.

Als ik weet wat voor model en haarkleur ik wil dan.
    Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al niet
    pi_69494776
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En wat is nu je "conclusie"?
    Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.
    Niet verdacht of zo, gewoon toevallig
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:08:19 #232
    220609 Nouk84
    pi_69494792
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
    Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hè Stoute mensen die bellen
    Ik heb je met rust gelaten
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:11:54 #233
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_69494913
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb je met rust gelaten
    Ja, dat is lief
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:

[..]

Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.
    Niet verdacht of zo, gewoon toevallig
    Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komen
    pi_69494950
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al niet
    Ik ben er wel sort of uit.
    Het wordt heel donkerbruin met highlights.
    Maar ik weet nog steeds niet of ik het juist lang ga laten groeien of weer een bob neem.
    pi_69494995
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

ik doe niet aan roddels.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:56 #236
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495041
    als je slaapt moet je je telefoon gewoon op stil zetten, dan heb je nergens last van als ze je bellen
    maar fietsje, jij slaapt dus gewoon tot na 4 uur smiddags? cool!!
    hoe is het op je werk trouwens? nog tof?
    pi_69495060
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dat is lief
    [..]

Je kan toch gewoon vertellen hoe het zit
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:16:55 #238
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_69495134
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
    als je slaapt moet je je telefoon gewoon op stil zetten, dan heb je nergens last van als ze je bellen
    maar fietsje, jij slaapt dus gewoon tot na 4 uur smiddags? cool!!
    hoe is het op je werk trouwens? nog tof?
    Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.
    Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doen Anders ben ik er wel uit hoor, haha.

Werk is leuk
    pi_69495220
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doen Anders ben ik er wel uit hoor, haha.

Werk is leuk
    Dat is niet gezond hoor
    pi_69495317
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:

[..]

Dat is niet gezond hoor
    Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dag
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:22:38 #241
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495341
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Werk is leuk
    teeering dat is vroeg!!!
    maar ook zonder vroeg opstaan mag jij van mij overdag slapen hoor!!
    en je trilsignaal kan je toch ook uitzetten? die van mij gaat echt op dood als ik slaap hoor. en nu kan ie voortaan gewoon beneden blijven liggen, heb nu een fijne wake-uplight geen shakira meer 'smorgens vroeg
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:23:16 #242
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495376
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
    pi_69495486
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
    maar jij bent waarschijnlijk nog op je werk en ik zit al lekker thuis
    pi_69495488
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewend
    pi_69495562
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Pff bah vroeg half 7 gaat mijn wektor af.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:29:11 #246
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495583
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef rival het volgende:

[..]

ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewend
    ik sta al 9 jaar tussen 6 en officieel half 8 op,maar meestal haal ik half 8 niet en lig ik gewoon tot half 9 te slapen.....
    iets met veel slaap nodig...
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:29:38 #247
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495603
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

maar jij bent waarschijnlijk nog op je werk en ik zit al lekker thuis
    ja dat klopt maar kwaak komt mij zo halen om in de stad ijs te gaan eten
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:29:50 #248
    220609 Nouk84
    pi_69495614
    Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
    Vriendschap over?

Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
    pi_69495663
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
    Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
    Vriendschap over?

Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
    Ze wennen er maar aan anders hebben ze pech gehad
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:32:27 #250
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_69495700
    Jannuk is lief
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:33:10 #251
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69495716
    quote:
    Vriendschap over?

Met die vriend/vriendin afspreken zonder mijn vriendje. It ain't rocketscience, je hoeft toch niet alles samen te doen.

Dat gezegd hebbende ben ik vorig jaar door mijn beste vriendin gedumpt om dezelfde reden, dus niet iedereen denkt er zo over inderdaad
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:33:34 #252
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69495727
    quote:
    Vriendschap over?

is moeilijk, maar als je relatie serieus is/wilt laten worden en je vrienden kunnen dat echt niet hebben is het inderdaad jammer voor de vrienden...
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:34:04 #253
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495748
    quote:
    Vriendschap over?

als je de partner van een vriend of vriendin niet mag hoeft de vriendschap niet meteen over te zijn toch? je kan iemand ook leren mogen ofzo???? en anders zonder diegene afspreken? dan merk je uiteindelijk vanzelf wel wat overleeft, de relatie of de vriendschap of beide.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:34:45 #254
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495781
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
    Jannuk is lief
    dat weet ik, maar waarom in dit geval?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:34:51 #255
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69495785
    quote:
    Vriendschap over?

Dan hebben mijn vrienden pech maar de vriendschap is niet over dan. Net als dat mijn vriendin bepaalde vrienden niet mag heeft zij pech.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:35:19 #256
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69495798
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef djayzz het volgende:

[..]

is moeilijk, maar als je relatie serieus is/wilt laten worden en je vrienden kunnen dat echt niet hebben is het inderdaad jammer voor de vrienden...
    Mja, dat vind ik niet hoor. En dan is het na 6 maanden over en heb je geen vrienden meer.
    pi_69495805
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Ze wennen er maar aan anders hebben ze pech gehad
    Dat dus
    pi_69495810
    quote:
    Vriendschap over?

Whehe.. nu is het net even andersom hier.. krijg om de haverklap smsjes/belletjes van vrienden of ik nu al voor een 2e keer met der heb afgesproken omdat ze der zo leuk vinden

maargoed, als mijn vriendin het niet met mijn vrienden kan vinden denk ik dat er maar regelmatig vrienden avondjes zijn.. zij bij haar vrienden, ik bij de mijne.. zou het wel leuk vinden als het gewoon vlot
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:05 #259
    220609 Nouk84
    pi_69495829
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
    Met die vriend/vriendin afspreken zonder mijn vriendje. It ain't rocketscience, je hoeft toch niet alles samen te doen.

Dat gezegd hebbende ben ik vorig jaar door mijn beste vriendin gedumpt om dezelfde reden, dus niet iedereen denkt er zo over inderdaad
    Die vriend van mij gaat binnenkort samenwonen, praat alleen nog in de wij-vorm en stelt dat ze vanaf dan helemaal geen dingen alleen meer doen.

Ik word vanavond om die reden gedumpt
    pi_69495833
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
    Jannuk is lief
    Ben me van geen kwaad bewust!
    Jij bent vast lieverder
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:29 #261
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69495849
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mja, dat vind ik niet hoor. En dan is het na 6 maanden over en heb je geen vrienden meer.
    Het is natuurlijk nooit zwart/wit, en wat bels zegt, de vriendschap is voor mij niet over, alleen als mijn vrienden het echt niet kunnen hebben is het wel moeilijk.
    pi_69495862
    Oooow en mn tuutje staat (zonder fluitje) weer voor de deur!
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:55 #263
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69495867
    Oe Wallstreet komt vanavond op tv
    pi_69495869
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

dat iemand je durft te dumpen
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:58 #265
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495870
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

dat dus.... iedereen een beetje water bij de wijn en niet zeiken.
    ik heb het ook niet zo op de vriend van een vriendin van me, kan niet zoveel met hem en vind dat ze wel wat leukers kan krijgen. maar ik probeer het gewoon zo leuk mogelijk te maken als ik hem wel zie en ik weet ook wel dat ie het op zich allemaal goed bedoelt. dus waarom dan zeuren en dwars gaan liggen?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:37:33 #266
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69495886
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Die vriend van mij gaat binnenkort samenwonen, praat alleen nog in de wij-vorm en stelt dat ze vanaf dan helemaal geen dingen alleen meer doen.

Tja, van dat soort stelletjes houd ik uberhaupt niet

Je bent toch geen siamese tweeling of zo?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:38:01 #267
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69495904
    quote:

[..]

Dat is helemaal een nare situatie. en heel voorbarig van die vriend van jou!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:38:39 #268
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69495935
    quote:

[..]

mag jij zijn vriendin niet of mag ze jou niet? als jij gedumpt wordt omdat zij jou niet mag dan is hij geen echte vriend maar lijkt me wel echt kut dit!!! voor noukie!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:39:23 #269
    220609 Nouk84
    pi_69495956
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
    Tja, van dat soort stelletjes houd ik uberhaupt niet

Je bent toch geen siamese tweeling of zo?
    Dat vind ik ook. Maar zij is een tikje ( ) manipulatief. En hij laat dat toe.

Daarbij geloof ik dat je relatie sneller overgaat als je álles samen doet.
    pi_69495991
    quote:

Wat een lul!
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:40:14 #271
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69495992
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. en de relatie met je vrienden ook....
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:41:57 #272
    220609 Nouk84
    pi_69496040
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Murmeli het volgende:
    mag jij zijn vriendin niet of mag ze jou niet? als jij gedumpt wordt omdat zij jou niet mag dan is hij geen echte vriend maar lijkt me wel echt kut dit!!! voor noukie!
    Ik heb het zo vaak geprobeerd, zij mag mij niet en ik haar inmiddels ook niet meer. Ik hou mijn mond over de leugens die hij tegen haar vertelt, ik hou me in als we een ex-scharrel tegenkomen waar hij niet over verteld heeft. Zij wordt panisch als ze erachter komt dat wij toevallig een paar keer gezoend hebben.
    Laatste keer dat ik het probeerde(haar een kans te geven) stond ze me de volgende dag zwart te maken tegen mijn zus. Ik zou dingen hebben gezegd en aanhankelijk zijn geweest (één arm om hem heen geslagen toen ik dom met 'm ging dansen ), op dat feestje. Inmiddels is de bom gebarst en vanavond gaan we praten, maar het is een verloren zaak, als je het mij vraagt.
    pi_69496073
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat nodig de onderdaninge en manipulatiefen zijn soms een goed koppel
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:43:23 #274
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69496095
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb het zo vaak geprobeerd, zij mag mij niet en ik haar inmiddels ook niet meer. Ik hou mijn mond over de leugens die hij tegen haar vertelt, ik hou me in als we een ex-scharrel tegenkomen waar hij niet over verteld heeft. Zij wordt panisch als ze erachter komt dat wij toevallig een paar keer gezoend hebben.
    Laatste keer dat ik het probeerde(haar een kans te geven) stond ze me de volgende dag zwart te maken tegen mijn zus. Ik zou dingen hebben gezegd en aanhankelijk zijn geweest (één arm om hem heen geslagen toen ik dom met 'm ging dansen )
    Helemaal niet leuk zulke mensen En erg jammer dat je vriend daardoor beinvloed raakt.
    Sterkte!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:43:52 #275
    220609 Nouk84
    pi_69496112
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Jannuk het volgende:
    Oooow en mn tuutje staat (zonder fluitje) weer voor de deur!
    Oow wat goed!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:44:34 #276
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69496130
    Hij klinkt ook een beetje als een loser, hij laat zich de wet voorschrijven door zijn vriendin en liegt haar kennelijk voor. Bovendien is ie totaal niet loyaal. Misschien maar beter dat je d'r vanaf bent dan toch?
    pi_69496131
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
    Oow wat goed!
    Yeahhh! En Pien vindt me lief
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:44:54 #278
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69496135
    Kutsituatie noukie! maargoed, hij is wel slap dat ie jou daarvoor opgeeft!

ow...ik stond dinsdag op 36 in de dag top 100
    conclusie: ik fok teveel op mijn werk
    pi_69496150
    Wat een EO TT
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:45:53 #280
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69496172
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Yeahhh! En Pien vindt me lief
    goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?
    pi_69496189
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:

zeker rustig op je werk
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:46:36 #282
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69496207
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef heksehiel het volgende:
    Wat een EO TT
    Hoi HH
    pi_69496236
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
    goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?
    jaaaaa
    Maar ehh, ga ik nou bij kwaak in de auto? Of jullie in mijn tumtummetje?
    SPOILER
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:47:59 #284
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_69496262
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat weet ik, maar waarom in dit geval?
    Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechië vond
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_69496270
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hoi HH
    Hola! Stuur de zon eens deze kant op!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:48:21 #286
    220609 Nouk84
    pi_69496275
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
    Hij klinkt ook een beetje als een loser, hij laat zich de wet voorschrijven door zijn vriendin en liegt haar kennelijk voor. Bovendien is ie totaal niet loyaal. Misschien maar beter dat je d'r vanaf bent dan toch?
    Je hebt helemaal gelijk Maar ik ken hem door en door en de vriendschap was mij wel waardevol. Maar iedere keer als hij verliefd is wordt het echt een slappe zak. Meestal geeft hij "ons" (mijn zus en ik) wel gelijk als het weer over is, maar laat hij nu net een huis hebben gekocht in de verliefde periode. (Náást zijn schoonouders )
    quote:
    Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan praten
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:49:51 #287
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69496319
    :
    quote:

Ik stond maandag op 41, dinsdag op 28, en woensdag op 74
    En vorige week vrijdag op 43, zaterdag op 91

Conclusie: ik Fok teveel!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:50:08 #288
    238120 Duimelot
    pi_69496326
    quote:
    Vriendschap over?

afspreken zonder mn vriend afentoe
    en verjaardag van mij moeten ze maar voor een keer normaal tegen elkaar doen
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:51:22 #289
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_69496361
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Hola! Stuur de zon eens deze kant op!
    *fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*

Even geduld en hij zal er zijn
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:51:51 #290
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69496374
    Was bij die vriendin van mij ook Nouk en het houdt een keer op. Let it go

Het ligt niet aan dit vriendinnetje, het ligt gewoon aan zijn slappe karakter. Dus ook als dit uitgaat gaat het volgende keer weer mis
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:52:44 #291
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69496409
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je hebt verkeerd gefluisterd hij is nu hier
    SPOILER
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:52:45 #292
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69496410
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Jannuk het volgende:

[..]

jaaaaa
    Maar ehh, ga ik nou bij kwaak in de auto? Of jullie in mijn tumtummetje?
    SPOILER
    maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echt ik heb een keilief vriendje
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechië vond
    OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannuk
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk Maar ik ken hem door en door en de vriendschap was mij wel waardevol. Maar iedere keer als hij verliefd is wordt het echt een slappe zak. Meestal geeft hij "ons" (mijn zus en ik) wel gelijk als het weer over is, maar laat hij nu net een huis hebben gekocht in de verliefde periode. (Náást zijn schoonouders )
    [..]

Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan praten
    Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:53:28 #293
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69496431
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
    Dat dus
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:53:35 #294
    233895 Murmeli
    buiten spelen
    pi_69496436
    ow ik moet ijsje eten met kwaak en KZ. latur
    pi_69496441
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

ik zie de zon al
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:54:20 #296
    220609 Nouk84
    pi_69496464
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
    Was bij die vriendin van mij ook Nouk en het houdt een keer op. Let it go

Het ligt niet aan dit vriendinnetje, het ligt gewoon aan zijn slappe karakter. Dus ook als dit uitgaat gaat het volgende keer weer mis
    Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...
    pi_69496469
    quote:
    maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echt ik heb een keilief vriendje
    Eg wel! Kwaak is tof!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:55:24 #298
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_69496503
    Ik ga zo maar eens op huis aan. dag lieve singles!

Maken jullie een mooie TT aan voor de volgende?
    pi_69496510
    quote:

OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannuk
    Al 2 mensen die zeggen dat ik lief ben

Maar.. als mijn wieltjes in zijn auto passen is het handiger dat ik bij jullie in de auto mee ga, want dat gaat anders niet passen. Anders tuf ik er wel achteraan.

Hoe vertrekt de stoet eigenlijk?
    Love is for real, today!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:55:46 #300
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_69496514
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...
    Ja, het is moeilijk om te accepteren dat sommige mensen waar je veel tijd, moeite en liefde in hebt gestopt totaal niet de moeite waard zijn eigenlijk. Dat vind ik ook, heb ik erg mee geworsteld. Maar uiteindelijk ben je beter af zonder ze
    pi_69496526
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef Murmeli het volgende:
    ow ik moet ijsje eten met kwaak en KZ. latur
    Love is for real, today!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')