I'm in!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
Ik moet vanmiddag naar Oegstgeest, zal wel zwaaien als ik langs den haag rijdt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
Dat ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Het is juist momenteel weer erg - de dames uit Gossip Girl en de nieuwe BH 90210, toch de nieuwe it girls, zijn gewoon weer size zero hoor. En dat geeft met name jonge meiden wel een heel raar lichaamsbeeld.
Oooooow, en ik heb al zo'n zin in ijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... en met die topic titel wordt het alleen maar erger!
Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
ijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
Ik moest nog wat kwijt
[..]
Dat ken ik allemaal niet
Is er een nieuwe 90210?
Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken![]()
Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...
Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
Ik ben afgelopen jaar in totaal 20 kg afgevallen, en vond mezelf eerst echt ontzettend vadsig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorEn ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
ik ben helemaal voor!..quote:
Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
Klinkt als iets wat op een warme zaterdagmiddag op de frontpage van GeenStijl zou staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
* djayzz eensch met dawg isquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens inquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
nou.... een bekende van mij die is 163 en iets van 50 kilo en haar vriend vindt haar volgens mij de mooiste vrouw van de wereld, en ik vind haar ronduit lelijk qua figuur!! het is net een lichaam van een jongetje in mijn ogen (dit versterkt zij door zich slecht te kleden - kleding is vaak te groot omdat ze zo klein en dun is). Maar zij zou toch echt wel mooier zijn als ze minder zou sporten, iets meer vet zou eten (soms een patatje is niet verkeerd) maar zelf vindt ze zichzelf eerder te dun dan te dik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
Ik moest nog wat kwijt
[..]
Dat ken ik allemaal niet
Is er een nieuwe 90210?
Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken![]()
Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...
Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
ik moet vantage point ook nog kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.
Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens in
Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorEn ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
dkayzz, vrolijke vriend van mij... Neem 1 ding van deze kale gek aan.. Er bestaat NIET zoiets als teveel schepijs!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!
hangt ook van de bouw af. bij mij staat 36/38 mooi, bij een ander lijkt dat weer te dun of te dik. als je 190 hebt en je zou maat 36 hebben zie je er volgens mij niet uit. omgekeerd voor mannen ook: als je 190 bent en graatmager vind ik dat niet mooi!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens in
Dan ben ik niet slank/normaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.
en waar val ik onder in jouw ogen??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.
Ik vind het gewoon niet mooi, en hoe cliche ook, mijn oog wil ook wat. Een slanke slet op hoge hakken dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.
Ik ben zelf ook veel dikker geweest dan nu, maar gek genoeg krijg ik alleen nu complimenten.
Normaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en waar val ik onder in jouw ogen??
Heb ooit een keer 68 kilo gewogen en als het hard waaide viel ik om.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
hangt ook van de bouw af. bij mij staat 36/38 mooi, bij een ander lijkt dat weer te dun of te dik. als je 190 hebt en je zou maat 36 hebben zie je er volgens mij niet uit. omgekeerd voor mannen ook: als je 190 bent en graatmager vind ik dat niet mooi!
ik blijf eerst tot 5 uur a half 6 op mn werk in de hoop dat ik ngo wat ga doen....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet vantage point ook nog kijken
xmen is wel
murm zullen we eerst wat eten voordat we aan toetje beginnen??
Ja, bij mij werkte dat dus niet zo, gek genoeg. Ik krijg niet meer of minder aandacht als ik aankom of afval. Dus ga ik me er ook niet zo druk over maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.
Ik ben zelf ook veel dikker geweest dan nu, maar gek genoeg krijg ik alleen nu complimenten.
Zullen we het hier verder bij laten? en het niet meer over 14 jarige meisjes hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef kweli het volgende:
Ik heb het net ff gecontroleerd, 14 jarige meisjes hebben wel degelijk tieten.
oh wacht... die ligt ook nog bij jou hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet vantage point ook nog kijken
xmen is wel
murm zullen we eerst wat eten voordat we aan toetje beginnen??
Zeer zeker welquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
En over smaak valt niet te discussieren.. toch?
oh dan ben ik ook normaalquote:
daarom staat er ook "We zijn allemaal mooi! " in de TTquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
En over smaak valt niet te discussieren.. toch?
dat dus....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh wacht... die ligt ook nog bij jou he
Uhh... murm mag alleen gekookte groentjes.. net als ik trouwens.. Wij moeten nog nodig het 'post-porto' dieet volgen.. Portugezen hebben geen uitgebreide keuken, maar wat ze maken is vaak best lekker. Bakkeljouw a brass, of francessina met oude kaas. Oh en niet te vergeten die sloot port en bier die we daar op hebben.
Wanneer kom jij eens op een meet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
Tja, ik ben niet slank. Ben het wel ooit geweest, maar toen moest ik me ook echt halfdood hongeren. Ik ben liever zoals ik nu ben, ik ben ook geen afzichtelijke olifant of zo
Jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
ik ben ook geen afzichtelijke olifant of zo
Maar jij bent dan geen afzichtelijke olifant maar gewoon "vol-slank" ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, bij mij werkte dat dus niet zo, gek genoeg. Ik krijg niet meer of minder aandacht als ik aankom of afval. Dus ga ik me er ook niet zo druk over maken.
Hoi!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar in totaal 20 kg afgevallen, en vond mezelf eerst echt ontzettend vadsig.
Nu achteraf hoor ik van iedereen dat het best meeviel en dat het best ok stond, maar ik vond het zelf echt helemaal niks.
oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus....
maar je mag wel mee bij kwaak eten van mij... dan gaat kwaak nu even boodschapjes voor ons halen
ook van mij. hoge hakkenquote:
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meerquote:
pumps ? Ik zeg Nouk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Kluts het volgende:
Hoge hakken
Heb gister MIJN pumps gezien.
Staan alleen nog wel in de winkel.
dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...
* kwaakvaak is in een zeldzame, heeft geen zin om te koken bui vandaag![]()
dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik blijf eerst tot 5 uur a half 6 op mn werk in de hoop dat ik ngo wat ga doen....
Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meer
Nee, dan heb ik al watquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.
Kom je zaterdag naar denbosch?
laten we dan EERST eten en dan ijsje halenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.
Als alles wat hier genoemd werd criteria waren, zou ik er ook niet mogen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meer
quote:
Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer vallen hakken onder 'hoog' dan?
jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??
Ben blij dat ik er aan weinig voldoequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.
laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan etenWandel straks ff langs murmpje haar werk, haal ik haar daar op en komen we dan door naar halte spui.
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er aan weinig voldoe
ik sms je wel ff als ik bij murmeli haar werk ben!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bent
Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.
ik heb wel wat gaatjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
Ik heb nog nooit wat gebroken. En ook nog nooit gaatjes gehad.
ik kan er ook niet echt op lopen, en pumps in maat 45 staan ook een beetje Paris Hilton aan mijn voeten. Dus ik hou het maar bij mijn nimmer saaie kswiss stappertjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn rechterenkel 3 keer gebroken en de linker 2 keer. Dus ik ben niet zo goed op hakken. Maar als ik goed zoek vind ik af en toe wel een paar waar ik op kan lopen gelukkig.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?
Dan niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
heheh... heb ook nog wel wat ivoor rondom het amalgam zittenquote:
quote:
We hebben het over gaatjes in je tandenquote:
ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het over gaatjes in je tanden
Ik denk dat het niet veel zal schelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
Wat goed doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het niet veel zal schelen.
Moet je kijken wat er gemiddeld rond loopt en bedenk dan gelijk dat nederlandse vrouwen het boven gemiddeld goed doen.
neuken!... oh wacht... hrmmm laat maar...quote:
Je doet iig goed je bestquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg!
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
aan nemen dat er ongeveer 100.000 zijn in nederland betekend dit toch al gauw zo`n 1.500 vrouwen eigenlijk nog veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 1,5% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Ik ben toch aardig goed op weg dacht ik zoquote:
en 95% van de meisjes eronder??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
Ik vind uiterlijke eisen daarbij nogal oppervlakkig.
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokjequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijdquote:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee popje, zo werkt dat niet als het gaat om aparte groepen.quote:
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenen de 'foutjes' qua uiterlijk zijn opeens dan ook geweldig
Een voorkeur is alweer anders dan eisen hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokje
Uitstraling dus, weer iets anders dan uiterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Ja maar dat is logisch (ok dat klonkt als ene Johan C.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoeken
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
ow 2 aparte zaken, jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijd
95% van de 100% van de meisjes jonger dan hij....
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Je wordt ouder dus je verandert dus ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
de 7 jaar regelquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat wel
wat heb je dr mee gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Nu geen dingen uit zijn verband gaan trekken jullie.
Ik had het puur over wat ik aantrekkelijk vind. Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan iemand ook het ene moment enorm aantrekkelijk vinden en een ander moment maar gewoon gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Ik zeg niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat is logischquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ook
Dan vind ik die gekke moedervlek of dat buikje ook gewoon geweldig, omdat het bij hem hoort
En toch zegt dat genoegquote:
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..quote:
wordt bij mij zowat altijd ged8 van de personen waar ik voor valquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.
Over mijn laatste scharrel hebben mensen zich afgevraagd wat ik in godsnaam met hem moest (omdat ze hem niks vonden). Maar ja, ik vond hem al jaren leuk.
Vaak wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup wat is t
een half jaar 3 jaar 7 jaar zoiets?
verder dan dat ben ik nooit gekomen....
Hoezo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personen
dat zal gewoon altijd zo blijven
wat is jouw minimale niveau!?
Hmm interessant iets om over na te denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Amigo, alles goed?
yup dat zou kunnen meespelen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Lekker loze opmerking dan, djayzzquote:
Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.
Voor de rest is alles prima, en met jou P.I.C?
je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff watquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.
Nee wel om de persoon zelf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?
oh dat heb ik 99 van de 100 keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik 99 van de 100 keer
begon al te twijfelen of ik het met opzet deed, is me ook wel gevraagd.
maar nope er bestaan ook mensen waar ik me na meet 3 ofzo nog steeds niet aan irriteer![]()
er is hoop voor me
jah dat ken ik, maar ze bestaan welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..
Misschien vind iedereen jou gewoon leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Denk je dat je bij die 1,7% hoort?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Ik denk dat je het wel zo kan noemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
zet je dan een knopje om omdat je weet dat t kansloos is ofzo? (hoe hoe hoe??)
wat een geluk, of mss vinden gewoon heeeeeeeeel veeeeeeeeeel mannen jou meteen leuk en als er dan een bijzit die jij ook leuk vind sja logisch dan dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Lets hopequote:
Als je weet hoe die filter werkt, dan wil ik er ook éénquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Whehe, nee?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
ik heb vaak t probleem dat ze mij leuk vinden en ik hun niet, en heus ik heb geen mega rare eisen ofzo
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel zo kan noemen
Het is niet zo dat ik dan ineens opzoek zou gaan naar negatieve dingen ofzo. Maar meer dat ik dan mijn interesse verlies in iemand, omdat het toch geen 'nut' heeft.
nee niet toch!?!?quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet toch!?!?
wat weet jij trouwens nou van mij 'eisen' !?!?
ik heb geeneens 'eisen' alleen voorkeuren
voor mezelf, ik hap weer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH etter
hup werken jijquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
Ik moet weer aan het werk maar ik heb geen zin.
Bijna weekend
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeMaar waarschijnlijk vind ik jou dan ook niet leuk dus
Ik bedoel ook niet dat ik zo leuk ben hoor, maar dat ik kennelijk een radartje heb waardoor ik me niet in onbeantwoorde liefdes stort of zo
[ignore] dawg [/ignore]quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor hoelang. Maar succes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hup werken jij
bijna maar nog niet helemaal
Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezienquote:
Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezien
Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.
Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen idd
arme jij!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffff die dawg wat een sukkel zeg, ignore ik m hier gaat ie msnen, smsen en bellen
hij kan gewoon niet zonder me
Wat is er?quote:
What's up?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat bij iedereen hier op ignore hoor, je moet werken
Ong hier hetzelfequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.
heb je collegas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef Kluts het volgende:
Druk zijn en puin ruimen van andere collega's
Ja de tijd vliegt voorbijquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.
Hier ook alles relax.
Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?quote:
jah ben er niet vaak meer maar als ik er ben....quote:
officieel moest er nu:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff wat
Ik las mn broek, vond het al raarquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnen
Heb alleen nu m'n broer op bezoek, dus tot later
Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je collegas?
heb je werk!?!?
valt mn bek van open
Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je collegas?
heb je werk!?!?
valt mn bek van open
nah tis mijn mond hequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
Ik werk van de 9 jaar dat ik werk sowieso al meer dan 8 jaar hoor, dus ik zie het aparte er niet van.
tegenwoordig best welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?
Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah tis mijn mond he
en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
hoezo conclussies??quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!
Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah tis mijn mond he
en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
ik hou t niet zo goed bij wanneer wie hier komt enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen denk ik
quote:
Staat morgen pas op het programmaquote:
He gadverdamme, doe je dat echt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Kluts het volgende:
buiten dat ik wel eens een joint rook,
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Amateur
Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hèquote:
quote:
Hey Heyquote:
En wat is nu je "conclusie"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Fiets
T_S
toevallig precies gelijk weer
Ja, dan sta je best wel voor lul.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Amateur
En wederom is bewezen waar jij alleen maar aan denktquote:
Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
De kapper. Moet ik ook binnenkort heen.
Als ik weet wat voor model en haarkleur ik wil dan.
Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.quote:
Ik heb je met rust gelatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hèStoute mensen die bellen
Ja, dat is liefquote:
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.
Niet verdacht of zo, gewoon toevallig
Ik ben er wel sort of uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al niet
ik doe niet aan roddels.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komen
Je kan toch gewoon vertellen hoe het zitquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is lief
[..]
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komen
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
als je slaapt moet je je telefoon gewoon op stil zetten, dan heb je nergens last van als ze je bellen
maar fietsje, jij slaapt dus gewoon tot na 4 uur smiddags? cool!!
hoe is het op je werk trouwens? nog tof?
Dat is niet gezond hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.
Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doenAnders ben ik er wel uit hoor, haha.
Werk is leuk
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dagquote:
teeering dat is vroeg!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.
Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doenAnders ben ik er wel uit hoor, haha.
Werk is leuk
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dag
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewendquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
Pff bah vroeg half 7 gaat mijn wektor af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dag
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewend
ja dat klopt maar kwaak komt mij zo halen om in de stad ijs te gaan etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar jij bent waarschijnlijk nog op je werk en ik zit al lekker thuis
Ze wennen er maar aan anders hebben ze pech gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
Vriendschap over?
Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
Met die vriend/vriendin afspreken zonder mijn vriendje. It ain't rocketscience, je hoeft toch niet alles samen te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
Vriendschap over?
Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
is moeilijk, maar als je relatie serieus is/wilt laten worden en je vrienden kunnen dat echt niet hebben is het inderdaad jammer voor de vrienden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendschap over?
als je de partner van een vriend of vriendin niet mag hoeft de vriendschap niet meteen over te zijn toch? je kan iemand ook leren mogen ofzo???? en anders zonder diegene afspreken? dan merk je uiteindelijk vanzelf wel wat overleeft, de relatie of de vriendschap of beide.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendschap over?
Dan hebben mijn vrienden pech maar de vriendschap is niet over dan. Net als dat mijn vriendin bepaalde vrienden niet mag heeft zij pech.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendschap over?
Mja, dat vind ik niet hoor. En dan is het na 6 maanden over en heb je geen vrienden meer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
is moeilijk, maar als je relatie serieus is/wilt laten worden en je vrienden kunnen dat echt niet hebben is het inderdaad jammer voor de vrienden...
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ze wennen er maar aan anders hebben ze pech gehad
Whehe.. nu is het net even andersom hier.. krijg om de haverklap smsjes/belletjes van vrienden of ik nu al voor een 2e keer met der heb afgesproken omdat ze der zo leuk vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendschap over?
Die vriend van mij gaat binnenkort samenwonen, praat alleen nog in de wij-vorm en stelt dat ze vanaf dan helemaal geen dingen alleen meer doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
Met die vriend/vriendin afspreken zonder mijn vriendje. It ain't rocketscience, je hoeft toch niet alles samen te doen.
Dat gezegd hebbende ben ik vorig jaar door mijn beste vriendin gedumpt om dezelfde reden, dus niet iedereen denkt er zo over inderdaad
Ben me van geen kwaad bewust!quote:
Het is natuurlijk nooit zwart/wit, en wat bels zegt, de vriendschap is voor mij niet over, alleen als mijn vrienden het echt niet kunnen hebben is het wel moeilijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik niet hoor. En dan is het na 6 maanden over en heb je geen vrienden meer.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met die vriend/vriendin afspreken zonder mijn vriendje. It ain't rocketscience, je hoeft toch niet alles samen te doen.
Dat gezegd hebbende ben ik vorig jaar door mijn beste vriendin gedumpt om dezelfde reden, dus niet iedereen denkt er zo over inderdaad
dat dus.... iedereen een beetje water bij de wijn en niet zeiken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik niet hoor. En dan is het na 6 maanden over en heb je geen vrienden meer.
Tja, van dat soort stelletjes houd ik uberhaupt nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vriend van mij gaat binnenkort samenwonen, praat alleen nog in de wij-vorm en stelt dat ze vanaf dan helemaal geen dingen alleen meer doen.
Ik word vanavond om die reden gedumpt
Dat is helemaal een nare situatie. en heel voorbarig van die vriend van jou!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vriend van mij gaat binnenkort samenwonen, praat alleen nog in de wij-vorm en stelt dat ze vanaf dan helemaal geen dingen alleen meer doen.
mag jij zijn vriendin niet of mag ze jou niet? als jij gedumpt wordt omdat zij jou niet mag dan is hij geen echte vriendquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zij is een tikje (quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
Tja, van dat soort stelletjes houd ik uberhaupt niet
Je bent toch geen siamese tweeling of zo?
Wat een lul!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Dat denk ik ook ja. en de relatie met je vrienden ook....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zij is een tikje () manipulatief. En hij laat dat toe.
Daarbij geloof ik dat je relatie sneller overgaat als je álles samen doet.
Ik heb het zo vaak geprobeerd, zij mag mij niet en ik haar inmiddels ook niet meer. Ik hou mijn mond over de leugens die hij tegen haar vertelt, ik hou me in als we een ex-scharrel tegenkomen waar hij niet over verteld heeft. Zij wordt panisch als ze erachter komt dat wij toevallig een paar keer gezoend hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Murmeli het volgende:
mag jij zijn vriendin niet of mag ze jou niet? als jij gedumpt wordt omdat zij jou niet mag dan is hij geen echte vriendmaar lijkt me wel echt kut dit!!!
voor noukie!
Sommige mensen hebben dat nodig de onderdaninge en manipulatiefen zijn soms een goed koppelquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zij is een tikje () manipulatief. En hij laat dat toe.
Daarbij geloof ik dat je relatie sneller overgaat als je álles samen doet.
Helemaal niet leuk zulke mensenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het zo vaak geprobeerd, zij mag mij niet en ik haar inmiddels ook niet meer. Ik hou mijn mond over de leugens die hij tegen haar vertelt, ik hou me in als we een ex-scharrel tegenkomen waar hij niet over verteld heeft. Zij wordt panisch als ze erachter komt dat wij toevallig een paar keer gezoend hebben.
Laatste keer dat ik het probeerde(haar een kans te geven) stond ze me de volgende dag zwart te maken tegen mijn zus. Ik zou dingen hebben gezegd en aanhankelijk zijn geweest (één arm om hem heen geslagen toen ik dom met 'm ging dansen)
Oow wat goed!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Jannuk het volgende:
Oooow en mn tuutje staat (zonder fluitje) weer voor de deur!
Yeahhh! En Pien vindt me liefquote:
goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
Kutsituatie noukie! maargoed, hij is wel slap dat ie jou daarvoor opgeeft!
ow...ik stond dinsdag op 36 in de dag top 100![]()
conclusie: ik fok teveel op mijn werk
Hoi HHquote:
jaaaaaquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechië vondquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat weet ik, maar waarom in dit geval?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
Hij klinkt ook een beetje als een loser, hij laat zich de wet voorschrijven door zijn vriendin en liegt haar kennelijk voor. Bovendien is ie totaal niet loyaal. Misschien maar beter dat je d'r vanaf bent dan toch?
Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan pratenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
ow...ik stond dinsdag op 36 in de dag top 100![]()
conclusie: ik fok teveel op mijn werk
afspreken zonder mn vriend afentoequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendschap over?
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hola! Stuur de zon eens deze kant op!
Je hebt verkeerd gefluisterdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*
Even geduld en hij zal er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
Maar ehh, ga ik nou bij kwaak in de auto? Of jullie in mijn tumtummetje?maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb een keilief vriendje
OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannukquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechië vond
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkMaar ik ken hem door en door en de vriendschap was mij wel waardevol. Maar iedere keer als hij verliefd is wordt het echt een slappe zak. Meestal geeft hij "ons" (mijn zus en ik) wel gelijk als het weer over is, maar laat hij nu net een huis hebben gekocht in de verliefde periode. (Náást zijn schoonouders
)
[..]
Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan pratenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*
Even geduld en hij zal er zijn
Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
Was bij die vriendin van mij ook Nouk en het houdt een keer op.Let it go
Het ligt niet aan dit vriendinnetje, het ligt gewoon aan zijn slappe karakter. Dus ook als dit uitgaat gaat het volgende keer weer mis
Eg wel! Kwaak is tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtik heb een keilief vriendje
Al 2 mensen die zeggen dat ik lief benquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtik heb een keilief vriendje
OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannuk![]()
Ja, het is moeilijk om te accepteren dat sommige mensen waar je veel tijd, moeite en liefde in hebt gestopt totaal niet de moeite waard zijn eigenlijk. Dat vind ik ook, heb ik erg mee geworsteld. Maar uiteindelijk ben je beter af zonder zequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef Murmeli het volgende:
ow ik moet ijsje eten met kwaak en KZ. latur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |