Yeahhh! En Pien vindt me liefquote:
goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
Kutsituatie noukie! maargoed, hij is wel slap dat ie jou daarvoor opgeeft!
ow...ik stond dinsdag op 36 in de dag top 100![]()
conclusie: ik fok teveel op mijn werk
Hoi HHquote:
jaaaaaquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
goeie dag voor Jannuk vandaag!!! Jannuk gaat dus mee maandag rondscheuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechiė vondquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat weet ik, maar waarom in dit geval?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
Hij klinkt ook een beetje als een loser, hij laat zich de wet voorschrijven door zijn vriendin en liegt haar kennelijk voor. Bovendien is ie totaal niet loyaal. Misschien maar beter dat je d'r vanaf bent dan toch?
Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan pratenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
ow...ik stond dinsdag op 36 in de dag top 100![]()
conclusie: ik fok teveel op mijn werk
afspreken zonder mn vriend afentoequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
Vriendschap over?
Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hola! Stuur de zon eens deze kant op!
Je hebt verkeerd gefluisterdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*
Even geduld en hij zal er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
Maar ehh, ga ik nou bij kwaak in de auto? Of jullie in mijn tumtummetje?maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb een keilief vriendje
OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannukquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag opeens een kaartje in de brievenbus hier in Tsjechiė vond
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkMaar ik ken hem door en door en de vriendschap was mij wel waardevol. Maar iedere keer als hij verliefd is wordt het echt een slappe zak. Meestal geeft hij "ons" (mijn zus en ik) wel gelijk als het weer over is, maar laat hij nu net een huis hebben gekocht in de verliefde periode. (Nįįst zijn schoonouders
)
[..]
Klopt.. Ik hoop dat ik vanavond een beetje op hem in kan pratenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*fluistert wat obscure woorden en maakt wat gebaren*
Even geduld en hij zal er zijn
Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
Was bij die vriendin van mij ook Nouk en het houdt een keer op.Let it go
Het ligt niet aan dit vriendinnetje, het ligt gewoon aan zijn slappe karakter. Dus ook als dit uitgaat gaat het volgende keer weer mis
Eg wel! Kwaak is tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtik heb een keilief vriendje
Al 2 mensen die zeggen dat ik lief benquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
maakt niet uit, net wat voor jou handig is.... en kwaak valt wel mee... echtik heb een keilief vriendje
OWWWW dat is wel echt lief ja!!! Jannuk![]()
Ja, het is moeilijk om te accepteren dat sommige mensen waar je veel tijd, moeite en liefde in hebt gestopt totaal niet de moeite waard zijn eigenlijk. Dat vind ik ook, heb ik erg mee geworsteld. Maar uiteindelijk ben je beter af zonder zequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat accepteren. Vanavond zal ik na ons gesprek aanvoelen hoe het is, maar je hebt wel gelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |