oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus....
maar je mag wel mee bij kwaak eten van mij... dan gaat kwaak nu even boodschapjes voor ons halen
ook van mij. hoge hakkenquote:
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meerquote:
pumps ? Ik zeg Nouk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Kluts het volgende:
Hoge hakken
Heb gister MIJN pumps gezien.
Staan alleen nog wel in de winkel.
dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh???? is dat zo dan??? hrmmm dat moet ik even overleggen hoor...
* kwaakvaak is in een zeldzame, heeft geen zin om te koken bui vandaag![]()
dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik blijf eerst tot 5 uur a half 6 op mn werk in de hoop dat ik ngo wat ga doen....
Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meer
Nee, dan heb ik al watquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb geen criteria hoor, ik ben gewoon benieuwd.
Kom je zaterdag naar denbosch?
laten we dan EERST eten en dan ijsje halenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan haal je wat en koken we met zn allen.... of we halen gewoon wat na het ijs eten dat mag ook.
Als alles wat hier genoemd werd criteria waren, zou ik er ook niet mogen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Na alle strenge criteria hier durf ik al niet eens meer
quote:
Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer vallen hakken onder 'hoog' dan?
jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus rond half 6 in het centrum waar we ergens eerst een makkelijk hapje eten en dan ijsje bij marinello halen??
Ben blij dat ik er aan weinig voldoequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
Bij mij ligt het heel erg aan de schoen zelf. Ik heb gewoon veel eisen.
laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups... dat is het plan idd! eerst een toetje, dan etenWandel straks ff langs murmpje haar werk, haal ik haar daar op en komen we dan door naar halte spui.
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er aan weinig voldoe
ik sms je wel ff als ik bij murmeli haar werk ben!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat 10 min voor dat je op het spui weten dat je ondeweg bent
Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat pakweg 98,3% van de vrouwen er niet aan voldoen.
ik heb wel wat gaatjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
Ik heb nog nooit wat gebroken. En ook nog nooit gaatjes gehad.
ik kan er ook niet echt op lopen, en pumps in maat 45 staan ook een beetje Paris Hilton aan mijn voeten. Dus ik hou het maar bij mijn nimmer saaie kswiss stappertjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn rechterenkel 3 keer gebroken en de linker 2 keer. Dus ik ben niet zo goed op hakken. Maar als ik goed zoek vind ik af en toe wel een paar waar ik op kan lopen gelukkig.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?
Dan niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
heheh... heb ook nog wel wat ivoor rondom het amalgam zittenquote:
quote:
We hebben het over gaatjes in je tandenquote:
ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het over gaatjes in je tanden
Ik denk dat het niet veel zal schelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
Wat goed doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het niet veel zal schelen.
Moet je kijken wat er gemiddeld rond loopt en bedenk dan gelijk dat nederlandse vrouwen het boven gemiddeld goed doen.
neuken!... oh wacht... hrmmm laat maar...quote:
Je doet iig goed je bestquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg!
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
aan nemen dat er ongeveer 100.000 zijn in nederland betekend dit toch al gauw zo`n 1.500 vrouwen eigenlijk nog veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 1,5% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Ik ben toch aardig goed op weg dacht ik zoquote:
en 95% van de meisjes eronder??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |