bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
Ik vind uiterlijke eisen daarbij nogal oppervlakkig.
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokjequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijdquote:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee popje, zo werkt dat niet als het gaat om aparte groepen.quote:
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenen de 'foutjes' qua uiterlijk zijn opeens dan ook geweldig
Een voorkeur is alweer anders dan eisen hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokje
Uitstraling dus, weer iets anders dan uiterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Ja maar dat is logisch (ok dat klonkt als ene Johan C.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoeken
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
ow 2 aparte zaken, jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijd
95% van de 100% van de meisjes jonger dan hij....
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Je wordt ouder dus je verandert dus ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
de 7 jaar regelquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat wel
wat heb je dr mee gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Nu geen dingen uit zijn verband gaan trekken jullie.
Ik had het puur over wat ik aantrekkelijk vind. Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan iemand ook het ene moment enorm aantrekkelijk vinden en een ander moment maar gewoon gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Ik zeg niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat is logischquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ook
Dan vind ik die gekke moedervlek of dat buikje ook gewoon geweldig, omdat het bij hem hoort
En toch zegt dat genoegquote:
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..quote:
wordt bij mij zowat altijd ged8 van de personen waar ik voor valquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.
Over mijn laatste scharrel hebben mensen zich afgevraagd wat ik in godsnaam met hem moest (omdat ze hem niks vonden). Maar ja, ik vond hem al jaren leuk.
Vaak wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup wat is t
een half jaar 3 jaar 7 jaar zoiets?
verder dan dat ben ik nooit gekomen....
Hoezo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personen
dat zal gewoon altijd zo blijven
wat is jouw minimale niveau!?
Hmm interessant iets om over na te denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Amigo, alles goed?
yup dat zou kunnen meespelen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Lekker loze opmerking dan, djayzzquote:
Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.
Voor de rest is alles prima, en met jou P.I.C?
je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff watquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.
Nee wel om de persoon zelf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?
oh dat heb ik 99 van de 100 keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik 99 van de 100 keer
begon al te twijfelen of ik het met opzet deed, is me ook wel gevraagd.
maar nope er bestaan ook mensen waar ik me na meet 3 ofzo nog steeds niet aan irriteer![]()
er is hoop voor me
jah dat ken ik, maar ze bestaan welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..
Misschien vind iedereen jou gewoon leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Denk je dat je bij die 1,7% hoort?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Ik denk dat je het wel zo kan noemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
zet je dan een knopje om omdat je weet dat t kansloos is ofzo? (hoe hoe hoe??)
wat een geluk, of mss vinden gewoon heeeeeeeeel veeeeeeeeeel mannen jou meteen leuk en als er dan een bijzit die jij ook leuk vind sja logisch dan dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Lets hopequote:
Als je weet hoe die filter werkt, dan wil ik er ook éénquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Whehe, nee?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
ik heb vaak t probleem dat ze mij leuk vinden en ik hun niet, en heus ik heb geen mega rare eisen ofzo
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel zo kan noemen
Het is niet zo dat ik dan ineens opzoek zou gaan naar negatieve dingen ofzo. Maar meer dat ik dan mijn interesse verlies in iemand, omdat het toch geen 'nut' heeft.
nee niet toch!?!?quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet toch!?!?
wat weet jij trouwens nou van mij 'eisen' !?!?
ik heb geeneens 'eisen' alleen voorkeuren
voor mezelf, ik hap weer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH etter
hup werken jijquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
Ik moet weer aan het werk maar ik heb geen zin.
Bijna weekend
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeMaar waarschijnlijk vind ik jou dan ook niet leuk dus
Ik bedoel ook niet dat ik zo leuk ben hoor, maar dat ik kennelijk een radartje heb waardoor ik me niet in onbeantwoorde liefdes stort of zo
[ignore] dawg [/ignore]quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor hoelang. Maar succes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hup werken jij
bijna maar nog niet helemaal
Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezienquote:
Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je de baggerlayout gebruikt.. had je dat allang gezien
Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al die knoppenzooi uitgezet.
Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bij de meeste ook, kan nog wel meer doen idd
arme jij!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffff die dawg wat een sukkel zeg, ignore ik m hier gaat ie msnen, smsen en bellen
hij kan gewoon niet zonder me
Wat is er?quote:
What's up?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat bij iedereen hier op ignore hoor, je moet werken
Ong hier hetzelfequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb niks aangezet, alleen pm en fobo zie ik.
heb je collegas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef Kluts het volgende:
Druk zijn en puin ruimen van andere collega's
Ja de tijd vliegt voorbijquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.
Hier ook alles relax.
Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?quote:
jah ben er niet vaak meer maar als ik er ben....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |