officieel moest er nu:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm, door die slash ignore op het einde hou je er dus al meteen mee op toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff wat
Ik las mn broek, vond het al raarquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat graag wil kan ik wel ff wat verzinnen
Heb alleen nu m'n broer op bezoek, dus tot later
Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je collegas?
heb je werk!?!?
valt mn bek van open
Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je collegas?
heb je werk!?!?
valt mn bek van open
nah tis mijn mond hequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
Ik werk van de 9 jaar dat ik werk sowieso al meer dan 8 jaar hoor, dus ik zie het aparte er niet van.
tegenwoordig best welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo dan? Werk hebben is niet heel gek toch?
Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah tis mijn mond he
en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
hoezo conclussies??quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah. Nee logisch dan natuurlijk dat je dat soort conclusies trekt natuurlijk!
Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah tis mijn mond he
en van de 6 maanden die ik hier kom lees ik er 5 dat je stoned bent en werk zoekt vandaar
ik hou t niet zo goed bij wanneer wie hier komt enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts is hier toch al maanden niet geweest? Of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen denk ik
quote:
Staat morgen pas op het programmaquote:
He gadverdamme, doe je dat echt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef Kluts het volgende:
buiten dat ik wel eens een joint rook,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Amateur
Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hèquote:
quote:
Hey Heyquote:
En wat is nu je "conclusie"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Fiets
T_S
toevallig precies gelijk weer
Ja, dan sta je best wel voor lul.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Amateur
En wederom is bewezen waar jij alleen maar aan denktquote:
Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
De kapper. Moet ik ook binnenkort heen.
Als ik weet wat voor model en haarkleur ik wil dan.
Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.quote:
Ik heb je met rust gelatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon 3x wakker gemaakt hèStoute mensen die bellen
Ja, dat is liefquote:
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat het toevallig is dat jullie op de zelfde tijd weer op Fok! komen.
Niet verdacht of zo, gewoon toevallig
Ik ben er wel sort of uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, jij hebt steil haar. Met krullen kunnen de meeste kappers niks. En rood en bruin staan me ook al niet
ik doe niet aan roddels.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komen
Je kan toch gewoon vertellen hoe het zitquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is lief
[..]
Ooo oke, ik zag al weer een roddel boven komen
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
als je slaapt moet je je telefoon gewoon op stil zetten, dan heb je nergens last van als ze je bellen
maar fietsje, jij slaapt dus gewoon tot na 4 uur smiddags? cool!!
hoe is het op je werk trouwens? nog tof?
Dat is niet gezond hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.
Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doenAnders ben ik er wel uit hoor, haha.
Werk is leuk
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dagquote:
teeering dat is vroeg!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij stond op stil, maar die van mij gaat dan op trillen.
Ik was vanmorgen om 04.45 uit bed, dus dan vind ik dat ik 's middags wel even een slaapje mag doenAnders ben ik er wel uit hoor, haha.
Werk is leuk
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dag
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewendquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor mij is dat veel te ongezond! ik stond vanmorgen om half 7 op en dat was al veel te vroeg!
Pff bah vroeg half 7 gaat mijn wektor af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee stond drie kwatier later op doe dat elke dag
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta elke dag om 6 uur op, dacht dat het mijn dood zou worden maar je raakt er aan gewend
ja dat klopt maar kwaak komt mij zo halen om in de stad ijs te gaan etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar jij bent waarschijnlijk nog op je werk en ik zit al lekker thuis
Ze wennen er maar aan anders hebben ze pech gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Stel; je hebt een nieuwe relatie maar niet al je vrienden mogen je nieuwe vriend/vriendin. Wat dan?
Vriendschap over?
Die optie is nogal rigoureus als je het mij vraagt, maar is dus wel wat een vriend van mij vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |