Bijna, vlak er tegenaan...quote:
Daar woon ik ook, is een hele leuke buurt! Ik woon net 1 straat buiten de Vogelbuurtquote:
Heb je ook uitkijk op een soort van binnenparkje?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Hik het volgende:
Meer dan de huidige buren is vrijwel niet mogelijk...
Ik ben juist heel blij dat dat er niet in zit. Vind zo'n bies gelijk zo mutsig, nu is het echt een stoere vloer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef Walter-Ego het volgende:
Best een mooi huisje. Jammer dat er geen bies in het visgraat zit: dat maakt de vloer altijd net wat meer af. Maar zeker veel potentie.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:32 schreef Hik het volgende:
Zou het opvallen als ik nu wegga?![]()
(Ik moet voorstellen lezen, maar heb vooral vloerolie besteld en meubelstof zitten kijken).
Iemand trouwens ervaring met het oliën van een houten vloer? Heb uitgebreide uitleg gehad in zo'n winkel, maar heb het gewoon online besteld... veel goedkoper! Nog iets waar ik op moet letten?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:32 schreef Hik het volgende:
Zou het opvallen als ik nu wegga?![]()
(Ik moet voorstellen lezen, maar heb vooral vloerolie besteld en meubelstof zitten kijken).
Ja idd. Ik vind dat architecten de sfeer van vroeger terug moeten brengen in nieuwbouwhuizen. Zal nooit helemaal lukken en tzelfde zijn, maar ze kunnen op zn minst toch die mooie niet-rechthoekige kamers overnemen?quote:
Het is niet de bedoeling dat het een strakke parketvloer wordt!quote:
In de hens steken en verzekeringspremie opstrijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Amun-Ra het volgende:
mooi huissie ! tvp ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.
Wow, dat klinkt echt perfectquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef Hik het volgende:
Leuke reacties allemaal...![]()
Wat ga ik er mee doen? Nou, we zijn een beetje "oud" meubulair aan het verzamelen. En dan geen Louis de 14e (), maar een beetje retro-70 spullen. Dat klinkt als een hele vage combi, maar heb de indruk dat het heel mooi wordt. We gaan die mooie grote kamer natuurlijk niet helemaal vol plempen, maar we houden het vrij rustig, met grijs en groentinten en met veel hout. En natuurlijk hier en daar wat leuke reis accenten (vooral foto's en landkaarten). Grote oude tafel om met heel veel mensen aan te eten.
Studeerkamer krijgt een grote "bibliotheek"- muur (heb nogal veel boeken) aan beide kanten van de schouw (die natuuuurlijk blijft, ben je helemaal gek geworden?!). Slaapkamer wordt een beetje anders. Hier ook grijs en wit, maar met blauw/turqoise. Het idee wordt een beetje Oosters/mediterraan, met een hele mooie Marokkaanse lamp en een zilver/blauw behang aan het hoofdeinde van het bed.
De badkamer is fijn ook, met bad en douche en twee wastafels (nog geen foto), ook hier zwart-wit.
En de vloer gaan we lekker zelf doen.
Tnx!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef styliste het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeel mooi! Die kast is echt schitterend!
Waar heb je die vandaan?
OMG!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Overigens, gezien het aantal 70ties oh-s-en-ah-s hier nog even deze tip: www.freakyfurniture.nl
Hier hebben we onze stoeltjes vandaan (Pastoe, voor de mensen die het wat zegt). Het is niet echt een winkel, maar een heel "pakhuis" vol spullen uit de tijd van je ouders; echt ontzettend leuk!
Stoelen heb ik zelf bekleed met 70-print stof van de markt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |