Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
Dus sindsdien breng je nooit dvd's terug?
twintig stemmen maar liefst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. IMDB geeft de film een 7.0 dus je klacht is ongeldig. Het is helemaal geen kut film.
Ik lach.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.
" Hé Job, ik had hier net een cancer mongol die weer grappen maakt over het terug brengen van films "
Nou, kijk hem zelf een keer en overtuig jezelf zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Hank_Palmer het volgende:
chinese vechtfilms met ketchup kunnen er ook behoorlijk wat van. een 7.0 moet toch wel iets betekenen. denk dat ts gewoon geen smaak heeft
Whehe, schitterend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Maisnon het volgende:
Check vooral het stukje na 8:00 waar hij de bad guy, een soort King Leonidas in vermomming, doormidden slaat, en waar allebij de helften een eigen neus hebben
Ja, al hebben ze geen videobanden meer.quote:
Oké ik heb veel bagger gezien maar deze is echt slecht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Slechtste film ooit? Turkish Star Wars begs to differ
die heb ik gereviewd (ok, meer een korte comment) en via analytics zie ik hoe men via Google met welke zoektermen op die pagina komt... daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef miodzio het volgende:
Dan heb je deze nooit gezien.
Gayniggers from Outer Space
20 votesquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. IMDB geeft de film een 7.0 dus je klacht is ongeldig. Het is helemaal geen kut film.
TS laat zijn pik de films uitkiezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik was gister bij een videotheek op zoek naar een film.En ik zag de film Under Still Waters staan. Mijn cover analysis zei me dat het wel een aardig film was.
Whehehe.Veel slechter dan dit zal inderdaad niet mogelijk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Ja, precies.quote:
quote:
Als films slecht zijn, zie je dat vaak al aan de klunzige covers. Dit zag er wel beschaafd uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
TS laat zijn pik de films uitkiezen
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Downloaden en kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
Maar ik roep iedereen hier op om die film te gaan huren en dan te zeggen dat ik me vergis als je dat vindt.
Mag ook.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.
" Hé Job, ik had hier net een cancer mongol die weer grappen maakt over het terug brengen van films "
quote:
quote:
volgens mij imdb profiel heb ik die gezien en een 3 gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:51 schreef Yozzz het volgende:
Als je een keer een écht slechte film moet zien, moet je Puppet Master 5 maar eens kijken. Ja, er zijn meer dan 5 films van gemaakt!
Wtfquote:
zie ook hoe hij in midair gewoon van draairichting kan veranderenquote:
Ja, het is echt gaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie ook hoe hij in midair gewoon van draairichting kan veranderen
quote:dat dansje aan het einde
Wat een rotzooi zeg.quote:
Turkish Star Trek dan, met Mr Spakquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Je bedoelt Titanic. De Titanic is en boot. Titanic is een film.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Toen ik de topictitel las, dacht ik dat het over de Titanic ging.
pluto nas.quote:
oh dankje voor het ophalen van dat trauma... laatste keer dat ik de deathstar scene in die film heb gezien moest ik kotsen en kon ik de laatste vijf uur van mijn leven niet meer herinneren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Het is gewoon geen grap, maar een echte film?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef miodzio het volgende:
Dan heb je deze nooit gezien.
Gayniggers from Outer Space
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Derksl het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1134826/
Attack Girls Swim Team Vs. The Undead
ja, een zwart wit short uit begin jaren 90 van ongeveer 30 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is gewoon geen grap, maar een echte film?![]()
Mijn godquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Turkish Star Trek dan, met Mr Spak![]()
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=7185067049150068960
nee wel spiderman waarin spiderman geen spiegeltjes voor zijn ogen heeft maar wel enorm dikke wekbrauwen. Oh en hij is een gangster, die in zijn pakje verschrikkelijke dingen doet als mensen met een buitenboordmotorschroef toetakelen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Hebben ze ook een turkse versie van Baywatch of Knight Rider?
Die boot heet ook gewoon Titanic hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt Titanic. De Titanic is en boot. Titanic is een film.
Wie is dat meisje met die honkbalknuppel? Ik ben niet zo van de Aziatische meisjes, maar haar vind ik welquote:
aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik refereer naar de film als 'de Titanic'.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zei bij de videotheek een keer over een film "Ik heb m'n twijfels over deze films maar als ik hem niks vind, breng ik hem terug hoor."
Heb je weleens iemand horen zeggen 'Titanic is gezonken in...' Je zegt er altijd "de" voor. Bij die film hoort dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Die boot heet ook gewoon Titanic hoor.
G.O.R.A was dan wél weer aardigquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Director:quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef gabberklaas het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0166222/ dit is pas een slechte film.
Ik vond Gone Baby Gone best aardig eigenlijk.quote:
Ik zoek me suf maar ik kan deze film (Attack Girls' Swin Team Versus the Undead) niet vinden als regiocode-2-dvd. Heeft iemand een tip? En waar kan ik deze films sowieso het best kopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Derksl het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1134826/
Attack Girls Swim Team Vs. The Undead
Gisteren het eerste half uur ofzo gekeken, toen maar uitgezet. Dat was zo ongeveer de eerste keer ooit dat ik een film niet afgekeken heb. Ik heb de meest waardeloze films helemaal uitgezeten maar bij deze kon ik dat gewoon niet opbrengen. Wat een ontzettende anti-humor zit er in die film zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
En zonder het hele topic door te lezen: was 'Meet the Spartans' al genoemd?
Les 12 bij zulk soort films: kijk ze niet in je eentje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Gisteren het eerste half uur ofzo gekeken, toen maar uitgezet. Dat was zo ongeveer de eerste keer ooit dat ik een film niet afgekeken heb. Ik heb de meest waardeloze films helemaal uitgezeten maar bij deze kon ik dat gewoon niet opbrengen. Wat een ontzettende anti-humor zit er in die film zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |