Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
Dus sindsdien breng je nooit dvd's terug?
twintig stemmen maar liefst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. IMDB geeft de film een 7.0 dus je klacht is ongeldig. Het is helemaal geen kut film.
Ik lach.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.
" Hé Job, ik had hier net een cancer mongol die weer grappen maakt over het terug brengen van films "
Nou, kijk hem zelf een keer en overtuig jezelf zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Hank_Palmer het volgende:
chinese vechtfilms met ketchup kunnen er ook behoorlijk wat van. een 7.0 moet toch wel iets betekenen. denk dat ts gewoon geen smaak heeft
Whehe, schitterend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Maisnon het volgende:
Check vooral het stukje na 8:00 waar hij de bad guy, een soort King Leonidas in vermomming, doormidden slaat, en waar allebij de helften een eigen neus hebben
Ja, al hebben ze geen videobanden meer.quote:
Oké ik heb veel bagger gezien maar deze is echt slecht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Slechtste film ooit? Turkish Star Wars begs to differ
die heb ik gereviewd (ok, meer een korte comment) en via analytics zie ik hoe men via Google met welke zoektermen op die pagina komt... daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef miodzio het volgende:
Dan heb je deze nooit gezien.
Gayniggers from Outer Space
20 votesquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. IMDB geeft de film een 7.0 dus je klacht is ongeldig. Het is helemaal geen kut film.
TS laat zijn pik de films uitkiezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik was gister bij een videotheek op zoek naar een film.En ik zag de film Under Still Waters staan. Mijn cover analysis zei me dat het wel een aardig film was.
Whehehe.Veel slechter dan dit zal inderdaad niet mogelijk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Ja, precies.quote:
quote:
Als films slecht zijn, zie je dat vaak al aan de klunzige covers. Dit zag er wel beschaafd uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
TS laat zijn pik de films uitkiezen
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Downloaden en kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
Maar ik roep iedereen hier op om die film te gaan huren en dan te zeggen dat ik me vergis als je dat vindt.
Mag ook.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die medewerker 't ook iets boeit wat de mensen die een film komen huren zeggen.
" Hé Job, ik had hier net een cancer mongol die weer grappen maakt over het terug brengen van films "
quote:
quote:
volgens mij imdb profiel heb ik die gezien en een 3 gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:51 schreef Yozzz het volgende:
Als je een keer een écht slechte film moet zien, moet je Puppet Master 5 maar eens kijken. Ja, er zijn meer dan 5 films van gemaakt!
Wtfquote:
zie ook hoe hij in midair gewoon van draairichting kan veranderenquote:
Ja, het is echt gaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie ook hoe hij in midair gewoon van draairichting kan veranderen
quote:dat dansje aan het einde
Wat een rotzooi zeg.quote:
Turkish Star Trek dan, met Mr Spakquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Je bedoelt Titanic. De Titanic is en boot. Titanic is een film.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Toen ik de topictitel las, dacht ik dat het over de Titanic ging.
pluto nas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |