quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart met z'n Duitse herder en z'n uniform aan onderhand wel in het oorlogsmuseum staat?
Jappiequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit hier x jaar na dato weer met de tranen op mijn wangen.
![]()
![]()
quote:Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
--> TRUquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Jumparound het volgende:
zoals ik vanmorgen al aangaf, HET IS EEN COMPLOT!!!!!
[..]
Misschien mag je weer nieuwe aanschaffen Evaquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heel vreemd want je mocht/kon je credits toch niet bewaren?
Kribbetquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
same hereWat een mongolen toen he
Ja lekker dan, als ik dat had geweten had ik niet al die credits (ik wist al onnodig) opgemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien mag je weer nieuwe aanschaffen Evaen stemmen maar
Ja, was even weird en heftig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe staat het trouwens?
las het ,(van je collega) kut joh.
goedenavondquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of hij is met de trein onderweg naar Duitsland om daar ergens midden in Berlijn "Gas, gas, gas" te gaan scanderen
Ik zou het niet pikken als ik jou was, mail B&B en we maken er een rel vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja lekker dan, als ik dat had geweten had ik niet al die credits (ik wist al onnodig) opgemaakt.
Tja bij moet er eerst drank in wil ik dat niveau halenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Er mist bij den hedendaagse IRLsoap posters het nodige vernuft om er iets van te maken.
Ik zit hier verdomme van 18.00 uur tot nu de ene na de andere gate af te speuren op een klein diamantje..al zou het een 4mm doorsnee safier zijn; ik zou me er al mee vermaken.
Ow..en nu ik het er toch over heb..jij zou Ice nog smsen of bellen begreep ik ? Meldt me dan gelijk ff ziek..dan weet ie wrom ik er vanaaf niet was.
Is natuurlijk ook een ietwat jouw schuld, je bent er net zo weinig als ik geweest waardoor al die newbies niet kontgeschopt werden en leerden hoe je moet posten hier!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Er mist bij den hedendaagse IRLsoap posters het nodige vernuft om er iets van te maken.
Ik zit hier verdomme van 18.00 uur tot nu de ene na de andere gate af te speuren op een klein diamantje..al zou het een 4mm doorsnee safier zijn; ik zou me er al mee vermaken.
Ow..en nu ik het er toch over heb..jij zou Ice nog smsen of bellen begreep ik ? Meldt me dan gelijk ff ziek..dan weet ie wrom ik er vanaaf niet was.
quote:
En nog 1quote:
Ja ik stem voor, ik gvd mijn credits terug, die door het overdreven spenderen van Danny niet meer mee konden tellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als ik jou was, mail B&B en we maken er een rel van
kreeg je die ook in de pmquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
Sorry, jongens. Ik zit inmiddels van een welverdiende vakantie te genieten in Duitsland.
M'n vriendin zit hier naast me, ze is nog een beetje ziekjes maar die is aan de beterende hand.
Groeten en ik hoop dat ik in TBO2 nog mee mag doen.
Bart.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |