quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Hmmmmquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
Nog zo'n spelbrekertquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
Geloof je het zelf? Bart is in al die tijd niet online geweest ... sure...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Mirjam het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Ja, dat wordt gezegd. Maar is dat zo? Heeft iemand wel een verhuisbericht ontvangen? Per slot van rekening heeft Mariel ook geen brief gehad.... Ik weet het niet hoor, ik vertrouw het niet allemaal .Er klopt iets niet. Dit zaakje stinkt aan alle kanten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
kan er niet van wakker liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt gezegd. Maar is dat zo? Heeft iemand wel een verhuisbericht ontvangen? Per slot van rekening heeft Mariel ook geen brief gehad.... Ik weet het niet hoor, ik vertrouw het niet allemaal .Er klopt iets niet. Dit zaakje stinkt aan alle kanten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt gezegd. Maar is dat zo? Heeft iemand wel een verhuisbericht ontvangen? Per slot van rekening heeft Mariel ook geen brief gehad.... Ik weet het niet hoor, ik vertrouw het niet allemaal .Er klopt iets niet. Dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Zal ik ondertussen jouw modschap even waarnemen ? ik zal geen misbruik maken van het blauwquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Mirjam het volgende:
ach, ik ga volgende week verhuizen, en krij officieel pas 2 weken later internet. hoop ik. als kpn het niet verprutst.
met dank aan de kpn klapjosti's
Bart is zijn huis uit gezet en zijn internet is afgesloten omdat hij door alle drukke werkzaamheden voor de bunker vergeten was te telebankierenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
Ik denk dat Bart met z'n Duitse herder en z'n uniform aan onderhand wel in het oorlogsmuseum staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef versabommie het volgende:
Bart wie kent hem niet, de man die graag soldaatje speelt om zo eventueel ( ohw speculeer) zijn gevoelens voor Kelly te onderdrukken.
Juist nu Bart nodig is om de waarheid omtrent Mariell-Gate, Peter-Gate en Bram-gate te onthullen(jaaaaaaaaaaa 2-0 voor Barca, euh sorry waar was ik ) is die gewoon pleite, gepeert, speelt hij voor Forrest Gump .. "zijn internet is stuk!Yeah right Bartje!
Wat is Bart zijn aandeel in al die gates... Bart poste vaak op het forum maar hoe grimmiger de geheimen omtrent TBO hoe verder weg hij was!
Dus sommige mods worden ervoor betaald om te liegen over Bart?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat moeten ze zeggen...van bram en bart...maar eigenlijk verbergen ze een duister geheim
ik heb zojuist mijn nieuwe mini cooper afbetaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus sommige mods worden ervoor betaald om te liegen over Bart?
in 1 keerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn nieuwe mini cooper afbetaald
heb je hem gezien dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bart is zijn huis uit gezet en zijn internet is afgesloten omdat hij door alle drukke werkzaamheden voor de bunker vergeten was te telebankierenHij ligt nu met zijn plunjezak van het leger onder een brug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |