Hmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
hmmmmmmmmmmmmmquote:The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
quote:Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Ja dat is stom !!! Maar we zijn er voor je hoor op fokquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sukkelde in slaap toen ik op wacht moest staan...
Hahaha heeft ie toch mijn post gelezen, had de 1e week al gezegt, geef ze oranje overals zit ook lekker warmquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
Bart schijnt in het geheim reeds druk bezig te zijn met de selectieprocedure voor nieuwe bewoners voor TBO2
[ afbeelding ]
quote:Handrem? Ik gooi mijn vrouw aan een touw naar buiten en wacht totdat ze om een lantaarnpaal heen geslagen is
same herequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit hier x jaar na dato weer met de tranen op mijn wangen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart met z'n Duitse herder en z'n uniform aan onderhand wel in het oorlogsmuseum staat?
Jappiequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
--> TRUquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Jumparound het volgende:
zoals ik vanmorgen al aangaf, HET IS EEN COMPLOT!!!!!
[..]
Misschien mag je weer nieuwe aanschaffen Evaquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heel vreemd want je mocht/kon je credits toch niet bewaren?
Kribbetquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
same hereWat een mongolen toen he
Ja lekker dan, als ik dat had geweten had ik niet al die credits (ik wist al onnodig) opgemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien mag je weer nieuwe aanschaffen Evaen stemmen maar
Ja, was even weird en heftig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe staat het trouwens?
las het ,(van je collega) kut joh.
goedenavondquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of hij is met de trein onderweg naar Duitsland om daar ergens midden in Berlijn "Gas, gas, gas" te gaan scanderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |