Hij is gevlucht met zijn paling tussen de benenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef versabommie het volgende:
Bart wie kent hem niet, de man die graag soldaatje speelt om zo eventueel ( ohw speculeer) zijn gevoelens voor Kelly te onderdrukken.
Juist nu Bart nodig is om de waarheid omtrent Mariell-Gate, Peter-Gate en Bram-gate te onthullen(jaaaaaaaaaaa 2-0 voor Barca, euh sorry waar was ik ) is die gewoon pleite, gepeert, speelt hij voor Forrest Gump .. "zijn internet is stuk!Yeah right Bartje!
Wat is Bart zijn aandeel in al die gates... Bart poste vaak op het forum maar hoe grimmiger de geheimen omtrent TBO hoe verder weg hij was!
En terecht, verhuizen is één van de stressvolste siuatiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wél van mijn eigen verhuizing, trouwens
jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
...zie het is allemaal heel verdacht.....( met zo'n vlag op je dak?)
thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht, verhuizen is één van de stressvolste siuaties![]()
Succes ermee
Tegenwoordig bestaan er hele mooie telefoons waar je ook internet op hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Bart is in al die tijd niet online geweest ... sure...
Ik wil jou wel vervangen tijdens je verhuizingquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn nieuwe mini cooper afbetaald
ik ben ook stikjaloers op mijn denkbeeldige mini cooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu ben ik jaloers.......wat heb je gedaan dan voor bart![]()
Ben jij er ook al uit gekickd !!! Vertel waarom en hoe en wat en vooral details graag ..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wél van mijn eigen verhuizing, trouwens
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij is gevlucht met zijn paling tussen de benen
ik sukkelde in slaap toen ik op wacht moest staan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij er ook al uit gekickd !!! Vertel waarom en hoe en wat en vooral details graag ..
die hond is nie Kai niequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
Bart schijnt in het geheim reeds druk bezig te zijn met de selectieprocedure voor nieuwe bewoners voor TBO2
[ afbeelding ]
kijk dat is nu het mooie van fok je hoeft niet in te loggen om op fok te lezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Bart is in al die tijd niet online geweest ... sure...
Wow shocking newsquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bart is zijn huis uit gezet en zijn internet is afgesloten omdat hij door alle drukke werkzaamheden voor de bunker vergeten was te telebankierenHij ligt nu met zijn plunjezak van het leger onder een brug.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
Bart schijnt in het geheim reeds druk bezig te zijn met de selectieprocedure voor nieuwe bewoners voor TBO2
Hmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
hmmmmmmmmmmmmmquote:The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
quote:Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Ja dat is stom !!! Maar we zijn er voor je hoor op fokquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sukkelde in slaap toen ik op wacht moest staan...
Hahaha heeft ie toch mijn post gelezen, had de 1e week al gezegt, geef ze oranje overals zit ook lekker warmquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Handrem? Ik gooi mijn vrouw aan een touw naar buiten en wacht totdat ze om een lantaarnpaal heen geslagen is
same herequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit hier x jaar na dato weer met de tranen op mijn wangen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit hier x jaar na dato weer met de tranen op mijn wangen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |