Muissiequote:
100 meter plompzakken... figuurpoepen, speerslikken, vaginaspugen enzovoorts.quote:
Precies! RELLUH.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als ik jou was, mail B&B en we maken er een rel van
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Om de 10 minuten gas granaten de straat in. Wordt vast hilarisch.
OOo het gaat gelijk weer over tietenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst je tieten laten zien, dan zullen Jappie, Eend en ik ons erover buigen!
Ik wil wel naar DWDD en Nova de rest vind ik te goedkoopquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, we pikken het niet, zal Hart van Nederland eens bellen, show en rtl boulevard en als klappertje op de vuurpijl DWDD en Nova zijn ze nou helemaal, geldkloppery.
Goedenavond late binnenkomers.
dat heet een BALlotage commissie!quote:
Weet je, jij doet me aan lovebeaver denken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!![]()
en ik roep dan natuurlijk Gas! gas! Gasaanval!
jij bent echt miss goody 2 shoe hequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!![]()
en ik roep dan natuurlijk Gas! gas! Gasaanval!
Ik zie geen spelfouten ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je, jij doet me aan lovebeaver denken!
who the fuck is Lovebeaver?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was toch lovebear?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komen vanzelf, geleuf mequote:
Ik zie bijna door de topics het bos niet meer, maar als ik het goed begrijp wist jij eerder van dat ontslag dan haar en dat blijf ik vreemd vinden. Bij een partner goodwill willen kweken door over een interne aangelegenheid uit de school te klappen is gewoon niet netjes tegenover je UP die ook naar ik aanneem heel veel goed werk (al dan niet betaald) heeft verricht daar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
even ontopic:
we hebben bram's mail en een shitlading mensen die bevestigen dat
- mariell op duidelijke, niet mis te verstane wijze de deur is gewezen
- bram nog een brief naar mariell heeft gestuurd
- mariell dingen heeft geflikt die niet door de beugel kunnen, waaronder het verspreiden van roddels over de deelnemers
- mariell beweert van niets te weten, terwijl dat onmogelijk is
De enige die het verhaal van Mariell bevestigt is Mariell.
Je zou zeggen dat er weinig reden meer is te twijfelen aan de terechtheid van het moeten oprotten van Mariell?
Meerdere mensen vertellen hier dat het roddelen over de deelnemers een van de punten was waarop werd besloten dat ze weg moest. Eén van de punten. Er zijn er dus meer. Reden zat dus. Redenen die verder in principe niemand iets aan gaan, maar die in essentie wel te herleiden zijn tot 2 tot 3 van 'de redenen voor ontslag op staande voet' die Stefan eerder postte.
Jij doet het hier nu net voorkomen alsof ze geestelijk niet in orde zou zijn, maar dat lijkt me sterk.quote:Ik had ook liever gehad dat Bram e.e.a even had toegelicht in plaats van het neer te plempen en iedereen voor het blok te zetten, maar dat heeft-ie niet gedaan. Shit happens. Get over it. Gebaseerd op de info die IK heb weet ik in ieder geval dat het verstandig is alles wat ze zegt met een flinke schep zout te nemen. En als maanvis zijn dinnetje écht wil beschermen is het verstandiger haar te vragen professionele hulp voor haar problemen te zoeken en haar aan te raden NIET te posten. Zo goed als alles wat ze zegt kan namelijk eenvoudig weerlegd worden, omdat zo goed als alles wat ze zegt niet waar, aangedikt, verdraaid of anderszins manipulatief is.
Geeft verder niet. Mijn vermoeden is dat ze er niets aan kan doen en dat ze heilig van haar gelijk is overtuigd, maar behoedt haar voor verdere uitspattingen voordat iemand WEL opeens besluit te plaatsen wat er gebeurd is. Dan heeft ze namelijk veel grotere problemen dan nu.
Just my $ .02
Heb net A. Knevel net aan de foon gehad, hij zag er wel een Item inquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel naar DWDD en Nova de rest vind ik te goedkoop
Klopt, maar als zij spelfouten mocht maken, ik ook!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blote tetten genoeg op het inet, wat let je om te gaan zoekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
*Kijkt met een schuine blik naar de bank*![]()
Yupzz.... ze slaapt...kom maar door met die picas
save the planet, save a treequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Milfjequote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Vanavond heb ik FB 7 gelezen en ook de SC heb ik kunnen doorworstelen![]()
Ik kan echt uit de grond van mijn hart zeggen dat ik het gezeik meer dan zat ben![]()
Zo kotsmisselijk word ik van het gezuig en gezeur van die klote pc eend, hij zuigt om het zuigen, is het waarschijnlijk al 100x met mensen eens maar nee, blijven zuigen en zeuren dat is voor dit ettertje de enige lol die hij in zijn leven heeft.
Iedereen die zo'n hufter in zijn omgeving zou hebben zou hem allang op zijn bek hebben geslagen, wat een ongelovelijke klootzak is het![]()
Ik zal niet zeggen dat een groot deel van de sfeer door die hufter wordt verziekt want van dat soort teksten komt ie nog een patijtje klaar ook, daar kickt ie op.
Ik ben in mijn leven veel mensen tegen gekomen maar hij is er 1 waardoor je zou vergeten waar je rem in de auto zit.
Ik weet nu ook wel dat hij dit soort teksten als een overwinning ziet en loopt te dansen door zijn flatje maar ik ben klaar met die klootzak.
Ik snap dit soort mensen gelukkig niet, zulke negatieve tering-hufters die een stijve krijgen van het anoniem zieken en treiteren.
Voor de mensen waar ik wel veel plezier mee heb gehad.. spreek jullie nog wel is ergens maar met die tering eend (die nu de nsb-knop indrukt) ben ik helemaal klaar.
Je hebt je zin pc eend, je hebt weer iemand van een forum gewerkt, wees lekker trost op je zelf!
Mooi dan gaan wij even wat gal spuwen, wat voor onrecht ons allemaal wordt aangedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb net A. Knevel net aan de foon gehad, hij zag er wel een Item in
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef PC eend het volgende:
Ohja sorry, we gingen down memory lane
[..]
Uiteraard gaat het hier niet om de tetten an sich; hell..die vind ik op diezelfde bank ook wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Blote tetten genoeg op het inet, wat let je om te gaan zoeken
Is zo zonde als we nieuw materiaal verspillen aan mensen die nog niet weten hoe ze een normale post drukken ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, het is hier net zo'n (leugen)bankje met bejaarden aan de één of andere haven. Die vertellen ook avond aan avond verhalen over hoe mooi het vroeger wel niet was.![]()
Kom op mannen, jullie kunnen vast beter!
Jij ook nog wat met zaad?quote:
Jij en Kribbet he...dat was toch 2 handen op een gevulde eendebuik ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef PC eend het volgende:
Ohja sorry, we gingen down memory lane
[..]
OMG nog zo een playaquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het hier niet om de tetten an sich; hell..die vind ik op diezelfde bank ook wel.
Het gaat hier expliciet om JOUW tetten; dagenlang, wat zeg ik....maandenlang heb ik er naar gehunkerd om een glimp te mogen zien van JOUW tetten.![]()
![]()
Al zou ik ze zelf nooit met zo'n lomp woord hebben betiteld; maar ala een kniesoor die daar nog op let in the heat of the moment.![]()
Ow..en hhaaaaaai Supermom.![]()
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreftquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
Zal ook ff memory lane zoeken eendweten die newbies hoe je posten kan
Huiliequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreft
Ja surequote:
is die foto er al door ?quote:
Is dat een aanbod?quote:
We zijn pas 3 pages op weg muis..doe je een beetje rustig met me.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreft
Eend, al die onzekerheid... waar komt dat toch vandaan?quote:
Zie je wel Jappie: Precies Lovebeaverquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
Kommop mensen laten we t'' gezellig hoden zegt deze Newbie![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
Kommop mensen laten we t'' gezellig hoden zegt deze Newbie![]()
Ligt eraan, zolang je 'm niet tussen een tostieijzer wil vrotten vinnik alles bestquote:
Nee, maar dat komt vanzelf goed na een stuk of wat huwelijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is zo zonde als we nieuw materiaal verspillen aan mensen die nog niet weten hoe ze een normale post drukken ...
Hahaha nou vooruit je krijgt toestemming van mij om erover te dromen, maar sssst niet verder vertellen want anders willen anderen dat misschien ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het hier niet om de tetten an sich; hell..die vind ik op diezelfde bank ook wel.
Het gaat hier expliciet om JOUW tetten; dagenlang, wat zeg ik....maandenlang heb ik er naar gehunkerd om een glimp te mogen zien van JOUW tetten.![]()
![]()
Al zou ik ze zelf nooit met zo'n lomp woord hebben betiteld; maar ala een kniesoor die daar nog op let in the heat of the moment.![]()
Ow..en hhaaaaaai Supermom.![]()
quote:
Nee dat helpt niet echt heur ... kost alleen maar zuivere postingtijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vanzelf goed na een stuk of wat huwelijken![]()
En ga je het me nou nog uitleggen wie dat isquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel Jappie: Precies Lovebeaver
Vertel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
En ga je het me nou nog uitleggen wie dat is
edit laat maar heb het al zelf gedaan en bedankt weer heur![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet echt heur ... kost alleen maar zuivere postingtijd
OMG.. "uitgaansleven" ..als irl..als in mensen ontmoeten die in een split second iets terugzeggen zodat het veel meer opvalt dat ik gemiddeld 1 minuut doe over een lullig tot middelmatig antwoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou vooruit je krijgt toestemming van mij om erover te dromen, maar sssst niet verder vertellen want anders willen anderen dat misschien ook![]()
Anders moet je het geluk hebben dat ik je tegenkom in een uitgaansgelegenheid waar ik dan een iets te diep gesneden truitje draag, want op de foto ga je ze niet vinden
Afstand bedienbare Love-Beaver (30561487) - Afstand bedienbare Love-Beaver Ultiem genot zonder snoertjes!!!!!! Dit heerlijke Bevertje stimuleert en vibreert ...quote:
Je moest eens weten hoe irritant het is om je door shitloads glijende huisvrouwen te moeten worstelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, al die onzekerheid... waar komt dat toch vandaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kwam alleen even langs hoppen toen ik wat bekende namen zagVeel plezier nog met jullie trip down memory lane mannen
![]()
Zoek gewoon eens op fok-usersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Afstand bedienbare Love-Beaver (30561487) - Afstand bedienbare Love-Beaver Ultiem genot zonder snoertjes!!!!!! Dit heerlijke Bevertje stimuleert en vibreert ...
hihi.. ik heb eens in dat boek zitten bladeren.. vage receptenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ligt eraan, zolang je 'm niet tussen een tostieijzer wil vrotten vinnik alles best
Ja maar over het algemeen scheelt het een ban of watquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe irritant het is om je door shitloads glijende huisvrouwen te moeten worstelen
zieke pupy, dat ben je he , ja he , een zieke puppy he, koetjiekoetjiekoe..jaaaaaaaaaa ze is een zieke puppyquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
hihi.. ik heb eens in dat boek zitten bladeren.. vage receptendus zo'n tosti apparaat is helemaal zo gek nog niet
Vreemd genoeg is dat voor mij geen enkel bezwaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe irritant het is om je door shitloads glijende huisvrouwen te moeten worstelen
5 september 10 jaar fok meet! Ice komt ws ook meequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
OMG.. "uitgaansleven" ..als irl..als in mensen ontmoeten die in een split second iets terugzeggen zodat het veel meer opvalt dat ik gemiddeld 1 minuut doe over een lullig tot middelmatig antwoord
Nope..niets voor mij..ik zit hier beschermd en veilig tegen de realiteit op 3 hoog achter....dat dromen doe ik dan weer wel uiteraard.
Hihi ik ken dat wel hoor, want ik verkies jullie toevallig ook vanavond boven een stap avond en betrap mij erop dit steeds vaker te willen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
OMG.. "uitgaansleven" ..als irl..als in mensen ontmoeten die in een split second iets terugzeggen zodat het veel meer opvalt dat ik gemiddeld 1 minuut doe over een lullig tot middelmatig antwoord
Nope..niets voor mij..ik zit hier beschermd en veilig tegen de realiteit op 3 hoog achter....dat dromen doe ik dan weer wel uiteraard.
Forum lesson nr1: "Google is not always your friend!"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Afstand bedienbare Love-Beaver (30561487) - Afstand bedienbare Love-Beaver Ultiem genot zonder snoertjes!!!!!! Dit heerlijke Bevertje stimuleert en vibreert ...
Je hebt het moeten opzoeken? Een niet geschoren doos is ook wel een beaver genoemd.. daar kan hij ook dus ook nog op doelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
En jullie crampen my stylequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat voor mij geen enkel bezwaar
das wel heel ernstig....ik vond mijn swarma ding al ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hihi ik ken dat wel hoor, want ik verkies jullie toevallig ook vanavond boven een stap avond en betrap mij erop dit steeds vaker te willen.
Zo beginnen mijn dromen nu ook al enige vorm te krijgen van FOK! een ieder heeft zo zijn avatar dat beweegt en al.
werd net gewezen op een verse omelet recept...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zieke pupy, dat ben je he , ja he , een zieke puppy he, koetjiekoetjiekoe..jaaaaaaaaaa ze is een zieke puppy
Jij hebt geen stijl Eend, jij zou stijl niet eens herkennen al zou stijl je in je rug trappen en op je kop schijten!quote:
ik leer hier nog es watquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je hebt het moeten opzoeken? Een niet geschoren doos is ook wel een beaver genoemd.. daar kan hij ook dus ook nog op doelen
Ik vind alles eng en ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
das wel heel ernstig....ik vond mijn swarma ding al erg
Beetje omslachtig als het gewoon direct achter je huig geschoten kan worden niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
werd net gewezen op een verse omelet recept...
drupjes dumpen ter plekke in een pan met hete olie.. zout en peper toevoegen naar gelieve.. :S
euh heet vet dat spettert toch?
We krijgen hoogstwaarschijnlijk zeer binnenkort The Bunker Meetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
5 september 10 jaar fok meet! Ice komt ws ook mee![]()
Waar was je heen gegaan dan, als je gegaan was?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hihi ik ken dat wel hoor, want ik verkies jullie toevallig ook vanavond boven een stap avond en betrap mij erop dit steeds vaker te willen.
nou.. nou..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt geen stijl Eend, jij zou stijl niet eens herkennen al zou stijl je in je rug trappen en op je kop schijten!
Daar ben ik te verlegen voor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We krijgen hoogstwaarschijnlijk zeer binnenkort The Bunker Meet
Is daar al een aanmeld topic van; een officiele met van die deelnemerslijstjes enzo ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
5 september 10 jaar fok meet! Ice komt ws ook mee![]()
leek mij in ieder geval een stuk comfortabeler en aantrekkelijk dan boven een hete pan met gloeiende olie te hangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje omslachtig als het gewoon direct achter je huig geschoten kan worden niet?
tisser, beertje?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel Jappie: Precies Lovebeaver
Je bent echt serieus recepten aan het bekijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
werd net gewezen op een verse omelet recept...
drupjes dumpen ter plekke in een pan met hete olie.. zout en peper toevoegen naar gelieve.. :S
euh heet vet dat spettert toch?
nope alleen aan aanmeldtopic, 5 september utrecht geen consessies..http://forum.fok.nl/topic/1295141quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is daar al een aanmeld topic van; een officiele met van die deelnemerslijstjes enzo ?
En een tegentopic met dito lijstjes van mensen die niet met de topicstarter overweg kunnen en die een andere meet gaan organiseren waardoor je van te voren kunt bepalen of je die in Maastricht of die in Utreg gaat bezoeken?
Ik probeer je terug te followen, maar alles is zo snel als dikke poep door een theezeefjequote:
Ja ik denk dat ik nu iets te vaak en te lang hier vertoef.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
das wel heel ernstig....ik vond mijn swarma ding al erg
Hey stukquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
ow sorry, las alleen maar mee met memory lane... ga vooral verder
en toen zei jij.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik nu iets te vaak en te lang hier vertoef.
Ik zei van de week ik heb geen leven meer.
Het enige wat ik doe is werken, de hond uitlaten en boodschappen doen.
Verder heb ik me afgesloten van wat er buiten gebeurd, mijn vrienden zijn al beklag komen doen waar ik mee bezig ben
Goh jij denkt tenminste meequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
leek mij in ieder geval een stuk comfortabeler en aantrekkelijk dan boven een hete pan met gloeiende olie te hangen.
\quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Je bent echt serieus recepten aan het bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |