Mooi dan gaan wij even wat gal spuwen, wat voor onrecht ons allemaal wordt aangedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb net A. Knevel net aan de foon gehad, hij zag er wel een Item in
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef PC eend het volgende:
Ohja sorry, we gingen down memory lane
[..]
Uiteraard gaat het hier niet om de tetten an sich; hell..die vind ik op diezelfde bank ook wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Blote tetten genoeg op het inet, wat let je om te gaan zoeken
Is zo zonde als we nieuw materiaal verspillen aan mensen die nog niet weten hoe ze een normale post drukken ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, het is hier net zo'n (leugen)bankje met bejaarden aan de één of andere haven. Die vertellen ook avond aan avond verhalen over hoe mooi het vroeger wel niet was.![]()
Kom op mannen, jullie kunnen vast beter!
Jij ook nog wat met zaad?quote:
Jij en Kribbet he...dat was toch 2 handen op een gevulde eendebuik ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef PC eend het volgende:
Ohja sorry, we gingen down memory lane
[..]
OMG nog zo een playaquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het hier niet om de tetten an sich; hell..die vind ik op diezelfde bank ook wel.
Het gaat hier expliciet om JOUW tetten; dagenlang, wat zeg ik....maandenlang heb ik er naar gehunkerd om een glimp te mogen zien van JOUW tetten.![]()
![]()
Al zou ik ze zelf nooit met zo'n lomp woord hebben betiteld; maar ala een kniesoor die daar nog op let in the heat of the moment.![]()
Ow..en hhaaaaaai Supermom.![]()
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreftquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
Zal ook ff memory lane zoeken eendweten die newbies hoe je posten kan
Huiliequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreft
Ja surequote:
is die foto er al door ?quote:
Is dat een aanbod?quote:
We zijn pas 3 pages op weg muis..doe je een beetje rustig met me.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziek toch ff op man met dat gezeik !!! Slotje wat mij betreft
Eend, al die onzekerheid... waar komt dat toch vandaan?quote:
Zie je wel Jappie: Precies Lovebeaverquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
Kommop mensen laten we t'' gezellig hoden zegt deze Newbie![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
Kommop mensen laten we t'' gezellig hoden zegt deze Newbie![]()
Ligt eraan, zolang je 'm niet tussen een tostieijzer wil vrotten vinnik alles bestquote:
Nee, maar dat komt vanzelf goed na een stuk of wat huwelijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is zo zonde als we nieuw materiaal verspillen aan mensen die nog niet weten hoe ze een normale post drukken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |