Maar nu zijn jullie er weer kom maar op met dat kontschoppen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een ietwat jouw schuld, je bent er net zo weinig als ik geweest waardoor al die newbies niet kontgeschopt werden en leerden hoe je moet posten hier!
Heeee !!!quote:
Als je iets nodig hebt, mag je het ook gewoon vragen hoor Yvonne... Er zijn mannen zat hier die voor een pimp abbo overstag gaan!quote:
We raised 400$ for a church during the bake sale becuase people could not get enough of the cream cheese cookies we made. Thanks Semen cookbookquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar nu zijn jullie er weer kom maar op met dat kontschoppen!
Eerst je tieten laten zien, dan zullen Jappie, Eend en ik ons erover buigen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar nu zijn jullie er weer kom maar op met dat kontschoppen!
Ja, we pikken het niet, zal Hart van Nederland eens bellen, show en rtl boulevard en als klappertje op de vuurpijl DWDD en Nova zijn ze nou helemaal, geldkloppery.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik stem voor, ik gvd mijn credits terug, die door het overdreven spenderen van Danny niet meer mee konden tellen
Strippokerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
jaja, we hebben binnenkort een straatfeest en hadden nu een brainstorm over hoe&wat te doen
Om de 10 minuten gas granaten de straat in. Wordt vast hilarisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
jaja, we hebben binnenkort een straatfeest en hadden nu een brainstorm over hoe&wat te doen
Muissiequote:
100 meter plompzakken... figuurpoepen, speerslikken, vaginaspugen enzovoorts.quote:
Precies! RELLUH.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als ik jou was, mail B&B en we maken er een rel van
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Om de 10 minuten gas granaten de straat in. Wordt vast hilarisch.
OOo het gaat gelijk weer over tietenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst je tieten laten zien, dan zullen Jappie, Eend en ik ons erover buigen!
Ik wil wel naar DWDD en Nova de rest vind ik te goedkoopquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, we pikken het niet, zal Hart van Nederland eens bellen, show en rtl boulevard en als klappertje op de vuurpijl DWDD en Nova zijn ze nou helemaal, geldkloppery.
Goedenavond late binnenkomers.
dat heet een BALlotage commissie!quote:
Weet je, jij doet me aan lovebeaver denken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!![]()
en ik roep dan natuurlijk Gas! gas! Gasaanval!
jij bent echt miss goody 2 shoe hequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zeg doen!! en daarna gaan we helium innemen en The Donald Duck contest doen!![]()
en ik roep dan natuurlijk Gas! gas! Gasaanval!
Ik zie geen spelfouten ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je, jij doet me aan lovebeaver denken!
who the fuck is Lovebeaver?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was toch lovebear?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komen vanzelf, geleuf mequote:
Ik zie bijna door de topics het bos niet meer, maar als ik het goed begrijp wist jij eerder van dat ontslag dan haar en dat blijf ik vreemd vinden. Bij een partner goodwill willen kweken door over een interne aangelegenheid uit de school te klappen is gewoon niet netjes tegenover je UP die ook naar ik aanneem heel veel goed werk (al dan niet betaald) heeft verricht daar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
even ontopic:
we hebben bram's mail en een shitlading mensen die bevestigen dat
- mariell op duidelijke, niet mis te verstane wijze de deur is gewezen
- bram nog een brief naar mariell heeft gestuurd
- mariell dingen heeft geflikt die niet door de beugel kunnen, waaronder het verspreiden van roddels over de deelnemers
- mariell beweert van niets te weten, terwijl dat onmogelijk is
De enige die het verhaal van Mariell bevestigt is Mariell.
Je zou zeggen dat er weinig reden meer is te twijfelen aan de terechtheid van het moeten oprotten van Mariell?
Meerdere mensen vertellen hier dat het roddelen over de deelnemers een van de punten was waarop werd besloten dat ze weg moest. Eén van de punten. Er zijn er dus meer. Reden zat dus. Redenen die verder in principe niemand iets aan gaan, maar die in essentie wel te herleiden zijn tot 2 tot 3 van 'de redenen voor ontslag op staande voet' die Stefan eerder postte.
Jij doet het hier nu net voorkomen alsof ze geestelijk niet in orde zou zijn, maar dat lijkt me sterk.quote:Ik had ook liever gehad dat Bram e.e.a even had toegelicht in plaats van het neer te plempen en iedereen voor het blok te zetten, maar dat heeft-ie niet gedaan. Shit happens. Get over it. Gebaseerd op de info die IK heb weet ik in ieder geval dat het verstandig is alles wat ze zegt met een flinke schep zout te nemen. En als maanvis zijn dinnetje écht wil beschermen is het verstandiger haar te vragen professionele hulp voor haar problemen te zoeken en haar aan te raden NIET te posten. Zo goed als alles wat ze zegt kan namelijk eenvoudig weerlegd worden, omdat zo goed als alles wat ze zegt niet waar, aangedikt, verdraaid of anderszins manipulatief is.
Geeft verder niet. Mijn vermoeden is dat ze er niets aan kan doen en dat ze heilig van haar gelijk is overtuigd, maar behoedt haar voor verdere uitspattingen voordat iemand WEL opeens besluit te plaatsen wat er gebeurd is. Dan heeft ze namelijk veel grotere problemen dan nu.
Just my $ .02
Heb net A. Knevel net aan de foon gehad, hij zag er wel een Item inquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel naar DWDD en Nova de rest vind ik te goedkoop
Klopt, maar als zij spelfouten mocht maken, ik ook!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |