Oooh jaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is eh... eh.... dat gekke setje. Zij is blond en heeft heel grote tanden.
Mickey was van die kunstenaar waarbij na een grote boem zijn benen er af lagen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh jaaa!
Nu weet ik het eindelijk. Ik dacht toch echt dat zij Micky was. Al járen. Daarom nam ik haar ook niet serieus bij onm. 'Ga maar weer naar je witte lounge-aapje,' dacht ik dan.
Greys!
Is er wel een gemeenschap van goederen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook als alles op haar naam staat, krijgt Adam 50%. Dat is nu juist het idee van trouwen in gemeenschap van goederen!
Oh god, om de verwarring compleet te maken.quote:
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er wel een gemeenschap van goederen?
Als er een gewone gemeenschap van goederen is had de belastingdienst sowieso aan de spullen van hun beiden kunnen komen op het moment dat Adam failliet ging. Tien tegen één dat er huwelijkse voorwaarden zijn en alles daadwerkelijk op naam van Patries staat.
Uiteraard Team Patries
Zie, ze moet ze nú al omhoog houden...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook als alles op haar naam staat, krijgt Adam 50%. Dat is nu juist het idee van trouwen in gemeenschap van goederen!
En om de verwarring helemáál compleet te maken en het cirkeltje rond....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, om de verwarring compleet te maken.![]()
Ze deed het ook vast met Curry. De hoer!
Rob Scholte was dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mickey was van die kunstenaar waarbij na een grote boem zijn benen er af lagen!
Maar het zijn allebei soapies geloof ik.
Hier lijkt ze op Adamquote:
Alliesch hangt samenzzzzz yingerdeyangquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En om de verwarring helemáál compleet te maken en het cirkeltje rond....
Zie welke foto je krijgt als je Afke Reijenga op afbeeldingen Googlet! (rechtsonder!)
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&q=afke+reijenga&sa=N&start=20&ndsp=20
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie, ze moet ze nú al omhoog houden...
Kom er maar in Bommiequote:
En anders maar wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef Duderella het volgende:
En ze is alleen maar zo slank door de coke.
![]()
Ja toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef versabommie het volgende:
Tis toch niet normaal he, normaliter zijn al die jurken niet eens in staat een volzin te plaatsen en nu het om een kerel blut maken gaat weten ze het halve wetboek met gemak te quoten!
RATTEN!![]()
![]()
Ohwja dat nieuwe ding van Curry ziet er niet uit met die theezakjes!
Dat is de natuur Bommie, noem het instinct.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef versabommie het volgende:
Tis toch niet normaal he, normaliter zijn al die jurken niet eens in staat een volzin te plaatsen en nu het om een kerel blut maken gaat weten ze het halve wetboek met gemak te quoten!
RATTEN!![]()
![]()
Terecht dat ik jou heb laten staan zoals Eend het overdramatiseerde!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is de natuur Bommie, noem het instinct.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht dat ik jou heb laten staan zoals Eend het overdramatiseerde!
ik associeer een vergrote borstafstand onder zichtbare ribben altijd met een terminale ziekte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 jaar. Daarna moet je haar inwisselen tegen een 20 jaar jonger exemplaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef versabommie het volgende:
wat is eik de houdbaarheidsdatum van de gemiddelde vrouw?
Volgens mij heeft die een ban.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ow jee, nu LekkerSimpel nog en het is weer compleet
Vanaaf om 20.17 uurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Breien? We kantklossen voortaan. Uit solidariteit met Yolanthe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef versabommie het volgende:
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepen
Solidariteit... ja zolang ze niet hetzelfde draagt als jullie want dan begint de haat en nijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien? We kantklossen voortaan. Uit solidariteit met Yolanthe.
Ik mocht willen dat ik in dezelfde kleren paste als Yolanthequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Solidariteit... ja zolang ze niet hetzelfde draagt als jullie want dan begint de haat en nijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar 21 notes ? WTF !!! ???
Dat MOET ik ff bekijken !
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef luciano het volgende:
Boemelt , zo'n notes abo , oid , ik las dat jij dat had á 4,50. Is dat éénmalig , en kun je dan ook eventuele toekomstige notes erbij zien ? Niet dat ik iets van plan ben uiteraard , maar ik wist niet eens af van het bestaan van zoiets als Notes . Ik heb een paar bans gehadEn dit heeft wát precies met Patries te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar 21 notes ? WTF !!! ???
Dat MOET ik ff bekijken !
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb Patries gestemd, ik kan maar niet over de mental image heenkomen van een Patries die nu zielig en alleen in Londen zit, probeert zelf nu met haar artrose handjes haar pruiken op te krijgen en hoe denkt je dat dat gaat met make up doen?
Arme patries, helemaal alleen en oud en breekbaar
Maar je vindt het maar wát interessant allemaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joey Fresco, van die kledingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef Anniebab het volgende:
Met wie was paay ook alweer voor Adam getrouwd/
Volgens mij wel ..niet dat ik daar naar kijk hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanavond is toch de finale van Holland's got talent?Is ze daarbij wel gewoon aanwezig?
Flying high.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
Zojuist een bericht over Ketchup bij Boulevard. Hij is boos op Evert van Prive omdat hij een foto geplaatst heeft zonder zijn toestemming. Hij eist ¤ 5000,-, die hij gaat doneren aan War Child en ¤ 1500,- om de advocaat te betalen.
Als ik het goed begrepen heb gaat het om deze foto, die gewoon te googlen is.![]()
[ afbeelding ]
ok, tyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al lang!
Deel drie inmiddels: Rattengate #3 The dirt continues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |