SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 jaar. Daarna moet je haar inwisselen tegen een 20 jaar jonger exemplaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef versabommie het volgende:
wat is eik de houdbaarheidsdatum van de gemiddelde vrouw?
Volgens mij heeft die een ban.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ow jee, nu LekkerSimpel nog en het is weer compleet
Vanaaf om 20.17 uurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Breien? We kantklossen voortaan. Uit solidariteit met Yolanthe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef versabommie het volgende:
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepen
Solidariteit... ja zolang ze niet hetzelfde draagt als jullie want dan begint de haat en nijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien? We kantklossen voortaan. Uit solidariteit met Yolanthe.
Ik mocht willen dat ik in dezelfde kleren paste als Yolanthequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Solidariteit... ja zolang ze niet hetzelfde draagt als jullie want dan begint de haat en nijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |