SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar 21 notes ? WTF !!! ???
Dat MOET ik ff bekijken !
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef luciano het volgende:
Boemelt , zo'n notes abo , oid , ik las dat jij dat had á 4,50. Is dat éénmalig , en kun je dan ook eventuele toekomstige notes erbij zien ? Niet dat ik iets van plan ben uiteraard , maar ik wist niet eens af van het bestaan van zoiets als Notes . Ik heb een paar bans gehadEn dit heeft wát precies met Patries te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar 21 notes ? WTF !!! ???
Dat MOET ik ff bekijken !
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb Patries gestemd, ik kan maar niet over de mental image heenkomen van een Patries die nu zielig en alleen in Londen zit, probeert zelf nu met haar artrose handjes haar pruiken op te krijgen en hoe denkt je dat dat gaat met make up doen?
Arme patries, helemaal alleen en oud en breekbaar
Maar je vindt het maar wát interessant allemaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja al was het maar voor wat tegengas... Stel brei-mokkels hier denken maar alles te kunnen roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joey Fresco, van die kledingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef Anniebab het volgende:
Met wie was paay ook alweer voor Adam getrouwd/
Volgens mij wel ..niet dat ik daar naar kijk hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanavond is toch de finale van Holland's got talent?Is ze daarbij wel gewoon aanwezig?
Flying high.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
Zojuist een bericht over Ketchup bij Boulevard. Hij is boos op Evert van Prive omdat hij een foto geplaatst heeft zonder zijn toestemming. Hij eist ¤ 5000,-, die hij gaat doneren aan War Child en ¤ 1500,- om de advocaat te betalen.
Als ik het goed begrepen heb gaat het om deze foto, die gewoon te googlen is.![]()
[ afbeelding ]
ok, tyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al lang!
Deel drie inmiddels: Rattengate #3 The dirt continues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |