Precies zoiets ja!quote:
Ik zou er bijna van gaan roken.quote:
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!
Ohhh!!!
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
WAT
HOOP
IK
DIT!![]()
![]()
* smul *
PatriesPartyPooper.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook als alles op haar naam staat, krijgt Adam 50%. Dat is nu juist het idee van trouwen in gemeenschap van goederen!
Ja.. maar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook als alles op haar naam staat, krijgt Adam 50%. Dat is nu juist het idee van trouwen in gemeenschap van goederen!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
Wat las ik in een ander topic?
Alles staat op haar naam?!
Team Patries
Gelukkig, de als man verklede opperbitch is ook van de partij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
OMG een mokkeltopic, er wor weer een man afgemaakt, en daar zijn de fok-tuinpakken weer![]()
Meiden...opzij opzij opzij!
Mokkels!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
OMG een mokkeltopic, er wor weer een man afgemaakt, en daar zijn de fok-tuinpakken weer![]()
Hoooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
Goede tip!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ey I'm on team Patries. Ik adviseer haar om de één-na-laatste afl. van Desperate Housewives te kijken, waar Bree haar assets veilig stelt en geen middel schuwt, waaronder zelfs een geënsceneerde inbraak
Micha Klein?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
Had die Micky toen niet zo'n lounge trance aapje die alleen gekleed ging in wit? God, hoe heet hij nu ook alweer?
Juan Welles? Of was die alleen van Brard?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
Had die Micky toen niet zo'n lounge trance aapje die alleen gekleed ging in wit? God, hoe heet hij nu ook alweer?
Ehm nee hoor. Hallo! Adam Curry.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooo!
Als Patries hier Adam na 20 jaar in de steek had gelaten voor een nog jonger exemplaar waren we massaal Team Adam geweest. Gok ik. Denk ik. Misschien!
Nee dat is eh... eh.... dat gekke setje. Zij is blond en heeft heel grote tanden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
Oh. Mischa Klein en Aafke Nogiets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Nee dat is eh... eh.... dat gekke setje. Zij is blond en heeft heel grote tanden.
Nee, het was geen neger. En dat was het cokesnuivende huisvriendje van Brard idd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juan Welles? Of was die alleen van Brard?
Got a point there...quote:
Welnee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooo!
Als Patries hier Adam na 20 jaar in de steek had gelaten voor een nog jonger exemplaar waren we massaal Team Adam geweest. Gok ik. Denk ik. Misschien!
Laat ik nu het vermoeden hebben dat ze juist niét in gemeenschap van goederen zijn getrouwd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens Google heb je gelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ja ja jaaaaaaa, die bedoel ik! Afke Reijenga ofzoiets?
Oooh jaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is eh... eh.... dat gekke setje. Zij is blond en heeft heel grote tanden.
Mickey was van die kunstenaar waarbij na een grote boem zijn benen er af lagen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh jaaa!
Nu weet ik het eindelijk. Ik dacht toch echt dat zij Micky was. Al járen. Daarom nam ik haar ook niet serieus bij onm. 'Ga maar weer naar je witte lounge-aapje,' dacht ik dan.
Greys!
Is er wel een gemeenschap van goederen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh god, om de verwarring compleet te maken.quote:
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er wel een gemeenschap van goederen?
Als er een gewone gemeenschap van goederen is had de belastingdienst sowieso aan de spullen van hun beiden kunnen komen op het moment dat Adam failliet ging. Tien tegen één dat er huwelijkse voorwaarden zijn en alles daadwerkelijk op naam van Patries staat.
Uiteraard Team Patries
Zie, ze moet ze nú al omhoog houden...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
En om de verwarring helemáál compleet te maken en het cirkeltje rond....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, om de verwarring compleet te maken.![]()
Ze deed het ook vast met Curry. De hoer!
Rob Scholte was dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mickey was van die kunstenaar waarbij na een grote boem zijn benen er af lagen!
Maar het zijn allebei soapies geloof ik.
Hier lijkt ze op Adamquote:
Alliesch hangt samenzzzzz yingerdeyangquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En om de verwarring helemáál compleet te maken en het cirkeltje rond....
Zie welke foto je krijgt als je Afke Reijenga op afbeeldingen Googlet! (rechtsonder!)
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&q=afke+reijenga&sa=N&start=20&ndsp=20
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie, ze moet ze nú al omhoog houden...
Kom er maar in Bommiequote:
En anders maar wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef Duderella het volgende:
En ze is alleen maar zo slank door de coke.
![]()
Ja toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef versabommie het volgende:
Tis toch niet normaal he, normaliter zijn al die jurken niet eens in staat een volzin te plaatsen en nu het om een kerel blut maken gaat weten ze het halve wetboek met gemak te quoten!
RATTEN!![]()
![]()
Ohwja dat nieuwe ding van Curry ziet er niet uit met die theezakjes!
Dat is de natuur Bommie, noem het instinct.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef versabommie het volgende:
Tis toch niet normaal he, normaliter zijn al die jurken niet eens in staat een volzin te plaatsen en nu het om een kerel blut maken gaat weten ze het halve wetboek met gemak te quoten!
RATTEN!![]()
![]()
Terecht dat ik jou heb laten staan zoals Eend het overdramatiseerde!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is de natuur Bommie, noem het instinct.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht dat ik jou heb laten staan zoals Eend het overdramatiseerde!
ik associeer een vergrote borstafstand onder zichtbare ribben altijd met een terminale ziekte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |