Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepastquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De tweede 's' paste niet meer, dus niet gaan zeuren! En godver, het nummer klopt ook nog eens niet.
Ik faal zo hard.
Die nare Muis ligt altijd op de loer om de lapo weg te kapen, dus ik weet nooit welk nr ik nu uiteindelijk hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:Viking, het topic is pas met 300 posts vol
. Niet met 299.
Smartypantsquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepast.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepast.
quote:
Yep!! Smaak zeeer oké, prijs: beetje oké. (was vroeger goedkoop, nu gewoon) Je zit wel aan lange tafels vol toeristen en daar moet je tegenkunnen. Met wie ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef P.F het volgende:
co dat wagamama is dat een beetje te doen qua prijs en smaak?
ik ga alleen. Wil even wat eten want heb honger..quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!! Smaak zeeer oké, prijs: beetje oké. (was vroeger goedkoop, nu gewoon) Je zit wel aan lange tafels vol toeristen en daar moet je tegenkunnen. Met wie ga je?
Ben je al in de stad dan??quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef P.F het volgende:
[..]
ik ga alleen. Wil even wat eten want heb honger..
om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt er nog gepilatest vanavond, kwakkestein?
Ik vind jou best vaak ziekquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...
ben ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind jou best vaak ziek. Beterschap
.
Ten positieve?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind echt dat je eetpatroon veranderd is Maria. Zelfs op rare dagen! Volgens mij had je nog best wat meer mogen eten.
Ik ga iig naar spinning, nu
'wagamama...dat zag er zó ongezellig uit, dat we toen bij de pub aan de overkant daar zijn gaan eten. De zalm daar was heerlijkquote:
Nog heeeeeeel even!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik pies bijna in mijn broek van de zenuwen omdat ik de op de antwoorden zit te wachten
Ja, je mag je antwoorden op een blaadje schrijven en mee naar huis nemen. Dan kan je met de antwoordsleutel een indicatie krijgen van je cijfer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heeeeeeel even!
En je hebt al je eigen antwoorden dus bij de hand begrijp ik?
Dus dan weet je echt meteen of je het gehaald hebt?
Lekker he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag pannenkoeken gegeten. Lekker troostvoer! Zit wel heeeeeeel vol nu
Ja, dat was zwaar kut. Gelukkig heb ik de data kunnen updaten, maar ik ben dus wel een hele dag werk kwijt waarin ik iets anders had kunnen doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
pannenkoeken! lekker tink!ik las het van die data die je had en die niet 'helemaal' up to date was
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lekker he?Dat volle gevoel vond/vind ik zelf wat minder ...
Ik zit nog in de urgh teveel gegetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan ineens zit je helemaal niet meer vol en heb je honger.
nou ja, je bent er iig nog wel achter gekomen? Had je anders nog langer doorgewerkt? Of niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat was zwaar kut. Gelukkig heb ik de data kunnen updaten, maar ik ben dus wel een hele dag werk kwijt waarin ik iets anders had kunnen doen.
nou alleen afwassen is nog ergerquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Beterschap lieve Kwak
Ik hoop dat jullie tests goed zijn gegaan vandaag meissies!
PF, lijkt me nou niets aan, alleen uit eten
Dan had ik liever een lekkere maaltijdsalade bij de Appie gehaald ofzo, of sushi. En dan een keer met je BF uit eten. Of vind je dat wel leuk in je eentje uit eten?
En hoeveel geld ga je dan aan het uit eten uitgeven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
[..]
nou alleen afwassen is nog ergerik had nog 22 euro voor 2x avond eten en 3 dagen overdag maar ik had al drinken en brood gekocht dus ik kon wel buiten de deur eten vond ik!
Toen ik nog in Friesland woonde ben ik een keer speciaal nog naar Groningen gegaan 's avonds (3 kwartier met de bus) om op het prikbord te kijken of ik een bepaald tentamen gehaald hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma vertelt]
Ik kan die spanning ook echt nog goed herinneren. Met je blaadje naast de tv en dan volslagen paniek omdat niks klopt, maar dan bleek je scheef gelezen te hebben![]()
[/oma vertelt]
ik heb nu nog 15 euro voor 1x avond eten en 3x overdag. Maar brood heb ik al gekocht dus komt wel goed..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel geld ga je dan aan het uit eten uitgeven?
Dan hou je toch veel te weinig over voor je andere eten?
is dit een aanzoek?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
When you are ready I will surrender, take me and do as you will
Dus je bent voor 7 euro (wat een rekenwonder ben ik toch hequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
ik heb nu nog 15 euro voor 1x avond eten en 3x overdag. Maar brood heb ik al gekocht dus komt wel goed..
Have fun!quote:
6.90 om precies te zijn. Witte rijst met groenten ei en garnalen. Was alleen niet meer naar wagamama gegaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je bent voor 7 euro (wat een rekenwonder ben ik toch he) uit eten geweest?
Wat knap!
Oké, waar was je dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Ik wil nu alweer richting het buitenland terwijl ik net een paar dagen terug ben in ons kikkerlandje.
quote:
Waarom is datquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb vandaag helemaal geen ontbijtkoek of eierkoek gehad
.
Ik eet altijd twee van die dingen hoor. Als het niet drie is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Berlijn is tof.
Mr. XM had burritos met verse spinazie gemaakt voor het D. Voor ieders twee. Erg lekker, maar 2 stuks is me iets te gortig dus heb het bij 1 gehouden.
Nee hoor, hij begreep het welquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet altijd twee van die dingen hoor. Als het niet drie is.Anders hou je honger en dan ga je toch maar snaaien, dan kun je beter meer fatsoenlijk eten nemen.
Was je vriendje niet boos dat je zijn met liefde bereide voedsel niet opat?
Waarom woon je nog thuis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Er is lekker veel interesse weer voor mijn dag hier. Na een kort "Hoe ging je gesprek?" en "Zou je daar willen werken? Daar?! In Alphen aan den Rijn?!" werd ik weer straal genegeerd. Toen ik er later weer over begon werd er gewoon weggelopen
Vriendlief was zelfs vergeten dat ik het gesprek had
![]()
Toch vervelendquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging het best goed, maar vanavond bloed het als een rund
1. Ik ben op zoek naar een ander huisquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom woon je nog thuis?
Waarom heb je dat vriendje?
Okquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1. Ik ben op zoek naar een ander huis
2. Normaal issie lief maar ik weet niet wat er vandaag met hem aan de hand is Hij was nogal kortaf en cynisch aan de telefoon, maar toen ik vroeg of er iets was zei hij van niet
Kwart voor zelfs. Stond op het tentamenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Muis, wat balen!Het zou echt vandaag om acht uur bekend worden?
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch vervelend.
Niet meer doosjes tillen domme doos! Doe maar gewoon een week niks. En vooral niks tillen! Dat hebben ze toch wel gezegd.
Nee, 1 kcal = 4184 joules...quote:
Dat is echt zuur dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwart voor zelfs. Stond op het tentamen
Mams bakt de wokgroenten altijd in een sloot olijfolie waar je naar van wordtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Daph, je moeder had in elk geval gezond gekookt!
Ja nogalquote:
4.18 dus ok.... Thanks!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, 1 kcal = 4184 joules...
Pi is 3.14, iets met cirkels.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok.
Is het lastig om een ander huis te vinden?
Fijn dat het meevalt, wel vervelend van dat bloeden, maar wel een geruststelling dat dat echt zo hoort. Lief ook van je dokter dat ze(hij?) daar speciaal voor belde!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Cycle, had je het nog goedgemaakt met de Fietsmeneer? Of heb ik dat even gemist?
Vandaag ging het best goed, maar vanavond bloed het als een rund
Maar daar was ik op voorbereid, dat schijnt er bij te horen. Maar misschien had ik toch dat kleine doosje oud papier niet van de keuken in de gang moeten tillen. Of misschien had het sowieso gaan bloeden. Gaat vanzelf weer over, de dokter had daar speciaal nog voor gebeld gistermiddag dat ik daar niet van moest schrikken
Vanavond ook de eerste pijnstiller van vandaag genomen, dus dat valt me nog mee!
Muis, wat balen!Het zou echt vandaag om acht uur bekend worden?
Ik was dan ook compleet bloedloos, persoonlijk vond ik dat ook niet alles. Een béétje bloeden is toch ook wel geruststellend normaal ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.
't Is net als met roken: doe wat jij denkt dat goed isquote:Aangezien ik heeeeeel graag bloedloos op vakantie wil, ga ik toch nog even wat rustiger aan doen, al kan het bijna niet nóg rustiger voor mijn gevoelVan Heer G mag ik morgen en overmorgen niet naar mijn werk nog, maar misschien dat ik vrijdag toch even een paar uurtjes ga. Als het dan beter gaat in elk geval, anders niet.
Ik heb een Oranjebruine mannelijke Mii met felblond haar in 2 staartjes gemaakt, die heet Henk. En een andere, vrouwelijk, met een enorme moedervlek en 1 staartje aan de zijkant en een sikje en pukkels, die heet Tetje. En ik ben altijd Henk en mijn vriend Tetje, en samen rulen wequote:
Nee maar ik ben er voor een groot deel al aan gewend hoor, hoe bot dat ook klinkt.. Alleen bij dit soort dingen (sollicitaties, scriptiestress) kan ik wel wat aandacht gebruiken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat vervelend Daph... da's niet de eerste keer dat je zoiets vertelt hč?
Leven ze verder wel een beetje mee met je afstudeerstress, bijv. toen je begeleider niet kwam opdagen?
Bij twijfel niet gaan hč! Even niks mag ook best wel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.
Aangezien ik heeeeeel graag bloedloos op vakantie wil, ga ik toch nog even wat rustiger aan doen, al kan het bijna niet nóg rustiger voor mijn gevoelVan Heer G mag ik morgen en overmorgen niet naar mijn werk nog, maar misschien dat ik vrijdag toch even een paar uurtjes ga. Als het dan beter gaat in elk geval, anders niet.
Filmtip: About Schmidt met Jack Nicholson begint nu op Canvas. Rare film, maar Jack is tof
Pff, hoe kan een moeder zo weinig interesse hebben in wat haar kinderen bezighoudt? Dan lijkt 2010 me nog heel ver weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er voor een groot deel al aan gewend hoor, hoe bot dat ook klinkt.. Alleen bij dit soort dingen (sollicitaties, scriptiestress) kan ik wel wat aandacht gebruiken..
En nee, daar leefden ze niet bij mee. Het interesseert ze geloof ik niet. Toen mijn zusje vertelde dat haar examens slecht gingen zei mijn moeder "Oh, dat is dan lullig voor je"
hebben ze wellicht per ongeluk ook wat hersencellen verwijderdquote:
Ik weet het niet.. Ik heb ook wel eens geprobeerd om maar gewoon een verhaal te beginnen enzo, en dan gewoon doorgaan met vertellen als ik zag dat ze keek alsof het haar niet interesseerde, maar dat werkte ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pff, hoe kan een moeder zo weinig interesse hebben in wat haar kinderen bezighoudt? Dan lijkt 2010 me nog heel ver weg.
Je vriendje ook niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb niet gebloed bij mijn bevriezingAlleen dik drie weken wondvocht gelekt. En toen was alles voorbij en ok en ging een kerel foezelen met mij en toen hing zijn hand vol bloed.
Goddank, want het was echt geen leuke jongen achteraf bezien(ik heb soms issues met NEE zeggen enzo, of van, het zoenen was wel ok, maar nu moet je optiefen)
Al over anderhalf jaar? Een kamer hoeft echt niet duur te zijn, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik heb ook wel eens geprobeerd om maar gewoon een verhaal te beginnen enzo, en dan gewoon doorgaan met vertellen als ik zag dat ze keek alsof het haar niet interesseerde, maar dat werkte ook niet
2010 is ook nog heel ver weg als dat betekent dat ik dan pas uit huis kanMaar aan de andere kant is dat wel al over anderhalf jaar en betekent dat dat ik in de tussentijd kan sparen en een inboedel bij elkaar kan ronselen
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijtquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
2010 is ook nog heel ver weg als dat betekent dat ik dan pas uit huis kanMaar aan de andere kant is dat wel al over anderhalf jaar en betekent dat dat ik in de tussentijd kan sparen en een inboedel bij elkaar kan ronselen
Naja ik probeer het ook maar van een positieve kant te bekijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Al over anderhalf jaar? Een kamer hoeft echt niet duur te zijn, ik zou het wel weten.
Maar goed, ik wil me niet met jouw keuze bemoeien hoor.
Ik kan er nu (10 jaar later) ook wel om lachen. Al snap ik nog steeds niet dat ik niet gillend van de bank af ben gesprongen nadat ie me toefluisterde dat ik zo : Nass wie ein Regenwald war. HIJ WAS NIET EENS DUITS!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik lach je niet uit hoor, ik vind je reuze komiek![]()
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijt
Levend voor morgen raak je nu je toekomst kwijt
In de boot genomen door de Zilvervloot
Sparend voor later ga je straks ook sparend dood
En later, later is allang begonnen
Van je spaargeld leven? Hoeveel uitgaven heb je dan als je thuis woont?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief worden
Ik ben niet opgevoed met sparen, dus ik heb vorig jaar mijn eerste spaarrekening geopend. Doordat ik afgelopen jaar 2,5 maand van mijn spaargeld heb geleefd (geen inkomen doordat ik studeerde voor mijn examen in januari) heb ik bijna geen spaargeld dus mijn situatie is wat dat betreft ook niet ideaal..
Ik ben verder ook geen spaarder ofzo, ik geef liever nu meer geld uit zodat ik kan genieten, maar op dit moment kan ik geen kant op als ik niet spaar..
Liedtekst van Klein Orkestquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief worden
als het thuis zo vervelend is, waarom ga je dan niet eerst op kamers? Dan ben je er in ieder geval weg en kun je een eigen leven gaan hebben...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een ander huis vinden is op zich niet moeilijk, maar een betaalbaar huis wordt al lastiger en zeker met mijn inkomen.. Waarschijnlijk wordt het huren (want op alleen mijn salaris is de kans klein dat ik een hypotheek krijg, maar ik ga binnenkort gewoon even informeren..) maar ik heb ook gereageerd op een starterswoning. Die starterswoningen worden eind 2010 opgeleverd, dus dat is nog wel even wachten.. Maar dat is wel iets dat ik kan betalen
Ik moet gewoon collegegeld betalen, verzekering, telefoonabo, boeken voor m'n studie enz. Het was in december (tot en met half februari), dus ik moest ook kadootjes kopen. Heb het wat kleiner gehouden, maargoed, moest het toch betalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van je spaargeld leven? Hoeveel uitgaven heb je dan als je thuis woont?
Maar dat moeten alle studenten toch betalen, en die redden het ook gewoon. Goed, in mijn geval helpen m'n ouders bijvoorbeeld wel mee, maar dat vind ik op zich ook best redelijk want als je bij hen woont kost je ook geld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet gewoon collegegeld betalen, verzekering, telefoonabo, boeken voor m'n studie enz. Het was in december (tot en met half februari), dus ik moest ook kadootjes kopen. Heb het wat kleiner gehouden, maargoed, moest het toch betalen.
Bah! Beter alternatief; gewone brinta in een schudbeker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis; nog een uurtje werken en dan mag ik instorten!
Wil iemand zich eens verdiepen in Brinta WakeUp? Ik heb me wezenloos gestaard op het pakje, maar kan niet beslissen of ik denk dat het goed voor me is of niet (zo ik gisteren al zei, vind ik het wel mierzoet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd havermout eet en dat smaakt naar bordkarton).
Owja... moe-oe
Goh, toch wel een bijzonder moment of niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Sigme!
Ik ga ook... Morgenvroeg eerst lekker ontbijten met vriendlief,dan naar een notaris om samenlevingscontract te tekenen
Trusten allemaal!
Echt waar? Kan dat ook? Ik dacht dat je gewone Brinta moest kokenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Bah! Beter alternatief; gewone brinta in een schudbeker.
Nee joh! Kan in warm en koude melk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Kan dat ook? Ik dacht dat je gewone Brinta moest koken
Dat weet ik wel, maar het ging er om dat ik van mijn spaargeld had 'geleefd'. Normaal gesproken (zoals nu) heb ik wel een redelijk inkomen per maand dus kan ik dat allemaal betalen, leuke dingen doen én een beetje sparen. Dat kon toen niet, omdat er gewoonweg geen geld binnenkwam. Het was een bewuste keuze om de studie voor het werken te laten gaan, omdat het een landelijk examen was en ik gewoon écht niet wilde zakken. Dan had ik volgende maand pas kunnen herkansen en niet in juli kunnen afstuderen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat moeten alle studenten toch betalen, en die redden het ook gewoon. Goed, in mijn geval helpen m'n ouders bijvoorbeeld wel mee, maar dat vind ik op zich ook best redelijk want als je bij hen woont kost je ook geld.
Ik bedoel dat je al die dingen best zou kunnen doen én op kamers wonen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het ging er om dat ik van mijn spaargeld had 'geleefd'. Normaal gesproken (zoals nu) heb ik wel een redelijk inkomen per maand dus kan ik dat allemaal betalen, leuke dingen doen én een beetje sparen. Dat kon toen niet, omdat er gewoonweg geen geld binnenkwam. Het was een bewuste keuze om de studie voor het werken te laten gaan, omdat het een landelijk examen was en ik gewoon écht niet wilde zakken. Dan had ik volgende maand pas kunnen herkansen en niet in juli kunnen afstuderen.
Mijn ouders betalen niks mee aan mijn studie of wat dan ook. In jaar 1 hebben ze mijn collegegeld betaald (toen kregen ze uiteraard mijn studiefinanciering) maar ze vonden het te duur dus moest ik het zelf maar betalen. En zo geschiedde
Ik ben er wel verstandiger van geworden hoor. Het heeft voor mij dus niet alleen maar nadelen, want ik weet nu ook dat je het leuk kunt hebben zonder bakken met geld uit te geven bijvoorbeeld.
Nwah ze betaalden mijn collegegeld dus ik vond het op dat moment wel fair. Mja toen ik mijn collegegeld zelf moest gaan betalen had ik alleen maar een krantenwijk voor 100 euro in de maandquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je al die dingen best zou kunnen doen én op kamers wonen.
Dat van die stufie vind ik toch wel erg hard.Maarja, iedereen mag er anders over denken.
Ik vind het hard dat ze je stufi willen hebben. Je krijgt als thuiswonende student toch al niet veel en dan moet je ook nog je boeken enzo betalen, dan vind ik het nergens voor nodig om als ouders geld van je kinderen af te pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah ze betaalden mijn collegegeld dus ik vond het op dat moment wel fair. Mja toen ik mijn collegegeld zelf moest gaan betalen had ik alleen maar een krantenwijk voor 100 euro in de maandWaarom vind je dat van de stufi hard?
Ik ga het echt heel anders doen als ik kinderen krijg
Ja ergens heb je wel gelijk.. Mja ik kan me er ook wel in vinden dat stufi bedoeld is voor (oa) je collegegeld dus snap ook wel dat ze dat wilden hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het hard dat ze je stufi willen hebben. Je krijgt als thuiswonende student toch al niet veel en dan moet je ook nog je boeken enzo betalen, dan vind ik het nergens voor nodig om als ouders geld van je kinderen af te pakken.
dat laatste lijkt me ook niet meer dan logisch...als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ergens heb je wel gelijk.. Mja ik kan me er ook wel in vinden dat stufi bedoeld is voor (oa) je collegegeld dus snap ook wel dat ze dat wilden hebben.
Ik ben benieuwd hoe ze het vanaf komend collegejaar gaan doen met mijn zusje, die krijgt tot nu toe zo'n beetje alles nog betaald. Ik zal wel kostgeld moeten gaan betalen wanneer ik een vaste baan heb
Owwwwwwquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Syrena het volgende:
Nee joh! Kan in warm en koude melk!
Mag ik vragen waarom?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me ook niet meer dan logisch...als ik heel eerlijk ben.
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me ook niet meer dan logisch...als ik heel eerlijk ben.
Omdat je je ouders geld kost. En je ouders kunnen ook wat anders doen met dat geld. Op een gegeven moment val je niet meer onder die financiele verantwoordelijkheid, zeker als je zelf voor je zelf kunt zorgen. Om dan van je ouders te blijven profiteren is 'niet eerlijk'. Dan kun jij wel ruim leven omdat je geen kosten hebt en wel een vol inkomen, en zij moeten geld blijven toeleggen. Dat hoort bij onafhankelijk worden, vind ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?Niet om je aan te vallen of wat dan ook, maar gewoon uit belangstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |