om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt er nog gepilatest vanavond, kwakkestein?
Ik vind jou best vaak ziekquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...
ben ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind jou best vaak ziek. Beterschap
.
Ten positieve?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind echt dat je eetpatroon veranderd is Maria. Zelfs op rare dagen! Volgens mij had je nog best wat meer mogen eten.
Ik ga iig naar spinning, nu
'wagamama...dat zag er zó ongezellig uit, dat we toen bij de pub aan de overkant daar zijn gaan eten. De zalm daar was heerlijkquote:
Nog heeeeeeel even!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik pies bijna in mijn broek van de zenuwen omdat ik de op de antwoorden zit te wachten
Ja, je mag je antwoorden op een blaadje schrijven en mee naar huis nemen. Dan kan je met de antwoordsleutel een indicatie krijgen van je cijfer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heeeeeeel even!
En je hebt al je eigen antwoorden dus bij de hand begrijp ik?
Dus dan weet je echt meteen of je het gehaald hebt?
Lekker he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag pannenkoeken gegeten. Lekker troostvoer! Zit wel heeeeeeel vol nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |