quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok.
Is het lastig om een ander huis te vinden?
Fijn dat het meevalt, wel vervelend van dat bloeden, maar wel een geruststelling dat dat echt zo hoort. Lief ook van je dokter dat ze(hij?) daar speciaal voor belde!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Cycle, had je het nog goedgemaakt met de Fietsmeneer? Of heb ik dat even gemist?
Vandaag ging het best goed, maar vanavond bloed het als een rund
Maar daar was ik op voorbereid, dat schijnt er bij te horen. Maar misschien had ik toch dat kleine doosje oud papier niet van de keuken in de gang moeten tillen. Of misschien had het sowieso gaan bloeden. Gaat vanzelf weer over, de dokter had daar speciaal nog voor gebeld gistermiddag dat ik daar niet van moest schrikken
Vanavond ook de eerste pijnstiller van vandaag genomen, dus dat valt me nog mee!
Muis, wat balen!Het zou echt vandaag om acht uur bekend worden?
Ik was dan ook compleet bloedloos, persoonlijk vond ik dat ook niet alles. Een béétje bloeden is toch ook wel geruststellend normaal ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.
't Is net als met roken: doe wat jij denkt dat goed isquote:Aangezien ik heeeeeel graag bloedloos op vakantie wil, ga ik toch nog even wat rustiger aan doen, al kan het bijna niet nóg rustiger voor mijn gevoelVan Heer G mag ik morgen en overmorgen niet naar mijn werk nog, maar misschien dat ik vrijdag toch even een paar uurtjes ga. Als het dan beter gaat in elk geval, anders niet.
Ik heb een Oranjebruine mannelijke Mii met felblond haar in 2 staartjes gemaakt, die heet Henk. En een andere, vrouwelijk, met een enorme moedervlek en 1 staartje aan de zijkant en een sikje en pukkels, die heet Tetje. En ik ben altijd Henk en mijn vriend Tetje, en samen rulen wequote:
Nee maar ik ben er voor een groot deel al aan gewend hoor, hoe bot dat ook klinkt.. Alleen bij dit soort dingen (sollicitaties, scriptiestress) kan ik wel wat aandacht gebruiken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat vervelend Daph... da's niet de eerste keer dat je zoiets vertelt hè?
Leven ze verder wel een beetje mee met je afstudeerstress, bijv. toen je begeleider niet kwam opdagen?
Bij twijfel niet gaan hè! Even niks mag ook best wel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.
Aangezien ik heeeeeel graag bloedloos op vakantie wil, ga ik toch nog even wat rustiger aan doen, al kan het bijna niet nóg rustiger voor mijn gevoelVan Heer G mag ik morgen en overmorgen niet naar mijn werk nog, maar misschien dat ik vrijdag toch even een paar uurtjes ga. Als het dan beter gaat in elk geval, anders niet.
Filmtip: About Schmidt met Jack Nicholson begint nu op Canvas. Rare film, maar Jack is tof
Pff, hoe kan een moeder zo weinig interesse hebben in wat haar kinderen bezighoudt? Dan lijkt 2010 me nog heel ver weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er voor een groot deel al aan gewend hoor, hoe bot dat ook klinkt.. Alleen bij dit soort dingen (sollicitaties, scriptiestress) kan ik wel wat aandacht gebruiken..
En nee, daar leefden ze niet bij mee. Het interesseert ze geloof ik niet. Toen mijn zusje vertelde dat haar examens slecht gingen zei mijn moeder "Oh, dat is dan lullig voor je"
hebben ze wellicht per ongeluk ook wat hersencellen verwijderdquote:
Ik weet het niet.. Ik heb ook wel eens geprobeerd om maar gewoon een verhaal te beginnen enzo, en dan gewoon doorgaan met vertellen als ik zag dat ze keek alsof het haar niet interesseerde, maar dat werkte ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pff, hoe kan een moeder zo weinig interesse hebben in wat haar kinderen bezighoudt? Dan lijkt 2010 me nog heel ver weg.
Je vriendje ook niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb niet gebloed bij mijn bevriezingAlleen dik drie weken wondvocht gelekt. En toen was alles voorbij en ok en ging een kerel foezelen met mij en toen hing zijn hand vol bloed.
Goddank, want het was echt geen leuke jongen achteraf bezien(ik heb soms issues met NEE zeggen enzo, of van, het zoenen was wel ok, maar nu moet je optiefen)
Al over anderhalf jaar? Een kamer hoeft echt niet duur te zijn, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik heb ook wel eens geprobeerd om maar gewoon een verhaal te beginnen enzo, en dan gewoon doorgaan met vertellen als ik zag dat ze keek alsof het haar niet interesseerde, maar dat werkte ook niet
2010 is ook nog heel ver weg als dat betekent dat ik dan pas uit huis kanMaar aan de andere kant is dat wel al over anderhalf jaar en betekent dat dat ik in de tussentijd kan sparen en een inboedel bij elkaar kan ronselen
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijtquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
2010 is ook nog heel ver weg als dat betekent dat ik dan pas uit huis kanMaar aan de andere kant is dat wel al over anderhalf jaar en betekent dat dat ik in de tussentijd kan sparen en een inboedel bij elkaar kan ronselen
Naja ik probeer het ook maar van een positieve kant te bekijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Al over anderhalf jaar? Een kamer hoeft echt niet duur te zijn, ik zou het wel weten.
Maar goed, ik wil me niet met jouw keuze bemoeien hoor.
Ik kan er nu (10 jaar later) ook wel om lachen. Al snap ik nog steeds niet dat ik niet gillend van de bank af ben gesprongen nadat ie me toefluisterde dat ik zo : Nass wie ein Regenwald war. HIJ WAS NIET EENS DUITS!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik lach je niet uit hoor, ik vind je reuze komiek![]()
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijt
Levend voor morgen raak je nu je toekomst kwijt
In de boot genomen door de Zilvervloot
Sparend voor later ga je straks ook sparend dood
En later, later is allang begonnen
Van je spaargeld leven? Hoeveel uitgaven heb je dan als je thuis woont?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief worden
Ik ben niet opgevoed met sparen, dus ik heb vorig jaar mijn eerste spaarrekening geopend. Doordat ik afgelopen jaar 2,5 maand van mijn spaargeld heb geleefd (geen inkomen doordat ik studeerde voor mijn examen in januari) heb ik bijna geen spaargeld dus mijn situatie is wat dat betreft ook niet ideaal..
Ik ben verder ook geen spaarder ofzo, ik geef liever nu meer geld uit zodat ik kan genieten, maar op dit moment kan ik geen kant op als ik niet spaar..
Liedtekst van Klein Orkestquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh, van dat rijmpje/versje/gedichtje zou ik bijna depressief worden
als het thuis zo vervelend is, waarom ga je dan niet eerst op kamers? Dan ben je er in ieder geval weg en kun je een eigen leven gaan hebben...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een ander huis vinden is op zich niet moeilijk, maar een betaalbaar huis wordt al lastiger en zeker met mijn inkomen.. Waarschijnlijk wordt het huren (want op alleen mijn salaris is de kans klein dat ik een hypotheek krijg, maar ik ga binnenkort gewoon even informeren..) maar ik heb ook gereageerd op een starterswoning. Die starterswoningen worden eind 2010 opgeleverd, dus dat is nog wel even wachten.. Maar dat is wel iets dat ik kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |