Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepastquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De tweede 's' paste niet meer, dus niet gaan zeuren! En godver, het nummer klopt ook nog eens niet.
Ik faal zo hard.
Die nare Muis ligt altijd op de loer om de lapo weg te kapen, dus ik weet nooit welk nr ik nu uiteindelijk hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:Viking, het topic is pas met 300 posts vol
. Niet met 299.
Smartypantsquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepast.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar met zevenhonderdnegenendertig had er wel meer niet meer gepast.
quote:
Yep!! Smaak zeeer oké, prijs: beetje oké. (was vroeger goedkoop, nu gewoon) Je zit wel aan lange tafels vol toeristen en daar moet je tegenkunnen. Met wie ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef P.F het volgende:
co dat wagamama is dat een beetje te doen qua prijs en smaak?
ik ga alleen. Wil even wat eten want heb honger..quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!! Smaak zeeer oké, prijs: beetje oké. (was vroeger goedkoop, nu gewoon) Je zit wel aan lange tafels vol toeristen en daar moet je tegenkunnen. Met wie ga je?
Ben je al in de stad dan??quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef P.F het volgende:
[..]
ik ga alleen. Wil even wat eten want heb honger..
om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt er nog gepilatest vanavond, kwakkestein?
Ik vind jou best vaak ziekquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
om mezelf semi-te-quoten uit t vorige topic: ik zit nog steeds rillend met een dekentje op de bank kotsmisselijk te wezen... dus nee...
ben ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind jou best vaak ziek. Beterschap
.
Ten positieve?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind echt dat je eetpatroon veranderd is Maria. Zelfs op rare dagen! Volgens mij had je nog best wat meer mogen eten.
Ik ga iig naar spinning, nu
'wagamama...dat zag er zó ongezellig uit, dat we toen bij de pub aan de overkant daar zijn gaan eten. De zalm daar was heerlijkquote:
Nog heeeeeeel even!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik pies bijna in mijn broek van de zenuwen omdat ik de op de antwoorden zit te wachten
Ja, je mag je antwoorden op een blaadje schrijven en mee naar huis nemen. Dan kan je met de antwoordsleutel een indicatie krijgen van je cijfer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heeeeeeel even!
En je hebt al je eigen antwoorden dus bij de hand begrijp ik?
Dus dan weet je echt meteen of je het gehaald hebt?
Lekker he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag pannenkoeken gegeten. Lekker troostvoer! Zit wel heeeeeeel vol nu
Ja, dat was zwaar kut. Gelukkig heb ik de data kunnen updaten, maar ik ben dus wel een hele dag werk kwijt waarin ik iets anders had kunnen doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
pannenkoeken! lekker tink!ik las het van die data die je had en die niet 'helemaal' up to date was
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lekker he?Dat volle gevoel vond/vind ik zelf wat minder ...
Ik zit nog in de urgh teveel gegetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan ineens zit je helemaal niet meer vol en heb je honger.
nou ja, je bent er iig nog wel achter gekomen? Had je anders nog langer doorgewerkt? Of niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat was zwaar kut. Gelukkig heb ik de data kunnen updaten, maar ik ben dus wel een hele dag werk kwijt waarin ik iets anders had kunnen doen.
nou alleen afwassen is nog ergerquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Beterschap lieve Kwak
Ik hoop dat jullie tests goed zijn gegaan vandaag meissies!
PF, lijkt me nou niets aan, alleen uit eten
Dan had ik liever een lekkere maaltijdsalade bij de Appie gehaald ofzo, of sushi. En dan een keer met je BF uit eten. Of vind je dat wel leuk in je eentje uit eten?
En hoeveel geld ga je dan aan het uit eten uitgeven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
[..]
nou alleen afwassen is nog ergerik had nog 22 euro voor 2x avond eten en 3 dagen overdag maar ik had al drinken en brood gekocht dus ik kon wel buiten de deur eten vond ik!
Toen ik nog in Friesland woonde ben ik een keer speciaal nog naar Groningen gegaan 's avonds (3 kwartier met de bus) om op het prikbord te kijken of ik een bepaald tentamen gehaald hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma vertelt]
Ik kan die spanning ook echt nog goed herinneren. Met je blaadje naast de tv en dan volslagen paniek omdat niks klopt, maar dan bleek je scheef gelezen te hebben![]()
[/oma vertelt]
ik heb nu nog 15 euro voor 1x avond eten en 3x overdag. Maar brood heb ik al gekocht dus komt wel goed..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel geld ga je dan aan het uit eten uitgeven?
Dan hou je toch veel te weinig over voor je andere eten?
is dit een aanzoek?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
When you are ready I will surrender, take me and do as you will
Dus je bent voor 7 euro (wat een rekenwonder ben ik toch hequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
ik heb nu nog 15 euro voor 1x avond eten en 3x overdag. Maar brood heb ik al gekocht dus komt wel goed..
Have fun!quote:
6.90 om precies te zijn. Witte rijst met groenten ei en garnalen. Was alleen niet meer naar wagamama gegaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je bent voor 7 euro (wat een rekenwonder ben ik toch he) uit eten geweest?
Wat knap!
Oké, waar was je dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Ik wil nu alweer richting het buitenland terwijl ik net een paar dagen terug ben in ons kikkerlandje.
quote:
Waarom is datquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb vandaag helemaal geen ontbijtkoek of eierkoek gehad
.
Ik eet altijd twee van die dingen hoor. Als het niet drie is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Berlijn is tof.
Mr. XM had burritos met verse spinazie gemaakt voor het D. Voor ieders twee. Erg lekker, maar 2 stuks is me iets te gortig dus heb het bij 1 gehouden.
Nee hoor, hij begreep het welquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet altijd twee van die dingen hoor. Als het niet drie is.Anders hou je honger en dan ga je toch maar snaaien, dan kun je beter meer fatsoenlijk eten nemen.
Was je vriendje niet boos dat je zijn met liefde bereide voedsel niet opat?
Waarom woon je nog thuis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Er is lekker veel interesse weer voor mijn dag hier. Na een kort "Hoe ging je gesprek?" en "Zou je daar willen werken? Daar?! In Alphen aan den Rijn?!" werd ik weer straal genegeerd. Toen ik er later weer over begon werd er gewoon weggelopen
Vriendlief was zelfs vergeten dat ik het gesprek had
![]()
Toch vervelendquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging het best goed, maar vanavond bloed het als een rund
1. Ik ben op zoek naar een ander huisquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom woon je nog thuis?
Waarom heb je dat vriendje?
Okquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1. Ik ben op zoek naar een ander huis
2. Normaal issie lief maar ik weet niet wat er vandaag met hem aan de hand is Hij was nogal kortaf en cynisch aan de telefoon, maar toen ik vroeg of er iets was zei hij van niet
Kwart voor zelfs. Stond op het tentamenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Muis, wat balen!Het zou echt vandaag om acht uur bekend worden?
Dat hebben ze gezegd, maar het was maar een klein doosje. En ik had op internet verhalen gelezen van mensen die nergens last van hadden (en van jou gehoord) dus ik was wellicht toch iets te optimistisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch vervelend.
Niet meer doosjes tillen domme doos! Doe maar gewoon een week niks. En vooral niks tillen! Dat hebben ze toch wel gezegd.
Nee, 1 kcal = 4184 joules...quote:
Dat is echt zuur dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwart voor zelfs. Stond op het tentamen
Mams bakt de wokgroenten altijd in een sloot olijfolie waar je naar van wordtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Daph, je moeder had in elk geval gezond gekookt!
Ja nogalquote:
4.18 dus ok.... Thanks!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, 1 kcal = 4184 joules...
Pi is 3.14, iets met cirkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |