Persoonlijk denk ik dat VVV een mooie stap zou zijn voor Gentenaar!quote:VVV-Venlo heeft Ajax-reservekeeper Dennis Gentenaar een deadline gesteld. De promovendus wil deze week van de doelman horen of hij naar Limburg komt. Gentenaar kreeg een aanbieding van VVV en heeft die in beraad. Hij kan voor één seizoen tekenen. Naast VVV heeft ook sc Cambuur interesse in Gentenaar. Ook feyenoord toonde interesse maar door de zwakke financiële positie van de rotterdammers lijkt een transfer naar rotterdam-zuid ver weg.
Inderdaad, lekker jaartje eredivisie keepen, dat kan best na die paar jaar 4,5 ton te hebben gecasht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat VVV een mooie stap zou zijn voor Gentenaar!
Gentenaar is veels te goed voor VVV man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Heb je eindelijk dat de eerste twee pagina's niet vol staan met tvp, heb je nu twee pagina's vol over de TT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we het gewoon lekker over Ajax hebben, en niet over TT's, users of andere zaken?
Fijn.
aldus suarezquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
Jol hoeft de supporters niet te kennen, de supporters moeten Jol kennen.
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Is watquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.
Dat denk ik ook, maar waar moet die kerel anders keepen? Laat hem lekker in Venlo een jaartje keepen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gentenaar is veels te goed voor VVV man.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.
Nou nee. Binnen de club is er negatief gereageerd op de mogelijke komst van Gentenaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Heerenveen lijkt me een mooie club voor hem. Die kunnen ook wel een goede keeper gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waar moet die kerel anders keepen? Laat hem lekker in Venlo een jaartje keepen!
Hij is beter dan Timmer, maar (weer) een bankzitter bij Ajax weghalen: NOOIT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou nee. Binnen de club is er negatief gereageerd op de mogelijke komst van Gentenaar.
Doesburg is er eigenlijk voor gaan liggen, en terecht.
Met zo'n instelling blíjven jullie zwakzinnig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is beter dan Timmer, maar (weer) een bankzitter bij Ajax weghalen: NOOIT.
Jij zit zeker ook te wachten op Theo Lucius bij Ajax, koekwaus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Silenus het volgende:
Vrij vertaald naar een oud wijsgeer die dit over een andere groep zei waar jullie verdacht veel gelijkenissen mee vertonen.
Ajax heeft iets meer euro's te besteden dan Feyenoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook te wachten op Theo Lucius bij Ajax, koekwaus.
Het gaat toch om het principe, het lijkt me niet dat je als Ajacied op een bankzitter van je rivaal zit te wachten. En vice versa.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax heeft iets meer euro's te besteden dan Feyenoord
H. Teeuwen - filosoof (1967 - nu).quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blíjven jullie zwakzinnig.
Vrij vertaald naar een oud wijsgeer die dit over een andere groep zei waar jullie verdacht veel gelijkenissen mee vertonen.
alleen maar omdat ie van Ajax komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou nee. Binnen de club is er negatief gereageerd op de mogelijke komst van Gentenaar.
Doesburg is er eigenlijk voor gaan liggen, en terecht.
Grapjas, Gentenaar is voor jullie een versterking, Lucius zou bij Ajax niet eens tot de wedstrijdselectie behorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Grote verbetering? De almachtige Dennis Gentenaar die al 4 jaar geen wedstrijd heeft gekeept en op zijn hoogtepunt onder de lat stond bij NEC, schei toch uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alleen maar omdat ie van Ajax komthoe triest
je kan niet beweren dat het geen grote verbetering is ten opzichte van Timmer en lulletje rozewater Erwin Mulder.
Dat was ik niet hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef navigator het volgende:
PS, nu niet opnieuw onder je anti navigator account gaan posten he
Dat is heel leuk en aardig dat principe, maar onze derde keeper is beter dan jullie eerste keeper. Bovendien hebben jullie een schuld van 21 miljoen euro en een failliet bejaardenelftal dus ik zou als feyenoorder die principes maar eens een keer laten varen als jullie niet over twee jaar in de Jupiler League willen spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het gaat toch om het principe, het lijkt me niet dat je als Ajacied op een bankzitter van je rivaal zit te wachten. En vice versa.
Nogmaals, dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is heel leuk en aardig dat principe, maar onze derde keeper is beter dan jullie eerste keeper.
Gentenaar is ook niet meer de jongste en vraagt wellicht stukken meer dan Erwin Mulder, die al onder contract staat.quote:Bovendien hebben jullie een schuld van 21 miljoen euro en een failliet bejaardenelftal dus ik zou als feyenoorder die principes maar eens een keer laten varen als jullie niet over twee jaar in de Jupiler League willen spelen.
Ik ook!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik dacht even dat ik in het Feyenoord topic zat
OK, account was wel net aangemaakt na 2 reacties van mij op posts van jou, vandaar.quote:
Feyenoord ook. Hij kan toch wel hetzelfde salaris krijgen van feyenoord als wat VVV hem aanbiedt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Want? Het is niet interessant om over de 3e keeper van Ajax te praten, of heeft dat er mee te maken dat er daardoor van die vervelende Feyenoorders in jouw topicje komen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef Ordinair het volgende:
Volgend discussie onderwerp?
Kunnen ze jou geen ban geven ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Het is niet interessant om over de 3e keeper van Ajax te praten, of heeft dat er mee te maken dat er daardoor van die vervelende Feyenoorders in jouw topicje komen?
Damn.. Wat een niveau voor een mod.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Het is niet interessant om over de 3e keeper van Ajax te praten, of heeft dat er mee te maken dat er daardoor van die vervelende Feyenoorders in jouw topicje komen?
Nou je collegamod irriteert zich er blijkbaar ook al aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Prosac het volgende:
-niveautje- Het gaat erom dat Feyenoord, Cambuur en VVV een speler willen hebben en dat Feyenoord wordt afgetroefd door VVV. Het gaat er dan niet om waar die speler vandaan komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
-edit- het gaat erom dat Feyenoord totaal geen bod heeft uitgebracht op Gentenaar omdat de keeperstrainer van Feyenoord niet wou dat er weer een oudje werd gehaald terwijl we Mulder hebben of Velthuizen misschien wel kunnen halen. Dat probeerde ik duidelijk te maken, maar blijkbaar heb je er overheen gelezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Feyenoord, Cambuur en VVV een speler willen hebben en dat Feyenoord wordt afgetroefd door VVV. Het gaat er dan niet om waar die speler vandaan komt.
vind je het niet erg erg kinderachtig om nu met van die verkleinwoordjes te komen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
neen, het gebeurd veel vaker dat wanneer het naar iemands smaak niet over een voor hem interessant onderwerp gaat dat het maar moet veranderen of de andersdenkenden maar moeten opzouten. "Topicje" is verder niet denigrerend naar Ajax bedoeld ofzo, maar past bij de sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
vind je het nier erg erg kinderachtig om nu met van die verkleinwoordjes te komen?
Dan zak je wel erg hoor Prosac.
Topicje is wel heel flauw....
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Feyenoord heeft geen geld voor onze derde keeper. Discussie over. Move on. Moeilijk te begrijpen he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, wel op de manier waarop het gezegd werd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Feyenoord heeft geen geld voor onze derde keeper. Discussie over. Move on. Moeilijk te begrijpen he?
Mathijsen! Joris Clitoris.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef navigator het volgende:
Een Clitoris in de verdediging? Ik hou van vrouwen maar in de verdediging moet een grote knots staan!
Wie bedoel je eigenlijk?
Ja hij wil Sylvie als aankoop, en d'r dan naakt rond laten rennen als afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef navigator het volgende:
Een Clitoris in de verdediging? Ik hou van vrouwen maar in de verdediging moet een grote knots staan!
Ach, alle andere voetballers in de eredivisie zijn toch gayquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja hij wil Sylvie als aankoop, en d'r dan naakt rond laten rennen als afleidingsmanoeuvre.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef navigator het volgende:
Die Iniesta, is dat niks voor Ajax als back up van Aisatti?
Als we weer kampioen willen worden dan moeten we niet middelmatige voetballers als Iniesta halen. Bovendien weer een dwerg op het middenveld?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef navigator het volgende:
Volgend jaar vergroten we onze voorsprongquote:
Ff de nazi uithangen volgend jaar spelen we EL. Word pas weer 2011 voordat we kunnen vergrotenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgend jaar vergroten we onze voorsprong
ja idd ben ff niet wakkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ff de nazi uithangen volgend jaar spelen we EL. Word pass weer 2011 voordat we kunnen vergroten
Ja doei he, ik wil nu eens ECHTE grote namen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef navigator het volgende:
Aissati en Afellay. Zucht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef navigator het volgende:
Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja doei he, ik wil nu eens ECHTE grote namen!
Hoor je Evert ten Napel al commentaar geven met hem op het middenveld als spelverdeler?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined?
Niet goed genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef navigator het volgende:
Die grap is al een paar keer gemaakt Houniet.quote:
Dubbele failquote:
Ik snap hem niet.quote:
Dit is een echte hoor dames en herenquote:
Wat hebben we aan 35jarige linksback, die grijs is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef Voltreffer het volgende:
Even zonder grappen, zou Sylvinho niks zijn voor ons? Olequer zou hem mischien over kunnen halen en hij zou imho prima linksback kunnen spelen. De vraag is natuurlijk wil hij daar vertrekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moeten wij met een 35 jarige linksback?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef Voltreffer het volgende:
Even zonder grappen, zou Sylvinho niks zijn voor ons? Olequer zou hem mischien over kunnen halen en hij zou imho prima linksback kunnen spelen. De vraag is natuurlijk wil hij daar vertrekken?
Het tweede deel mistquote:
Als hij 5 jaartjes jonger had geweest misschien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef Voltreffer het volgende:
Het is niet te geloven, we zijn het met elkaar eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat moeten wij met een 35 jarige linksback?
Nou ja, Ravanelli was ook al op 21 jarige leeftijd grijs.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Aan z'n grijze haren is inderdaad niet af te lezen dat hij al zo oud is
laatst was die persconferentie van van gaal live op nos studio sport site, nu misschien ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee of de presentatie van Jol ook op Ned1/2/3 wordt uitgezonden? Alleen op AT5 lees ik, maar ik heb geen AT5
quote:Leonardo wil onder Jol wel bij Ajax blijven
De komst van Martin Jol naar Ajax geeft Leonardo hoop op een nieuwe verbintenis. De Braziliaan, die onder Marco van Basten nauwelijks speelminuten kreeg, had bij gebrek aan perspectief zijn zinnen gezet op een transfervrije overgang, maar wil inmiddels toch bijtekenen. Dat meldt de aanvaller in De Telegraaf. "De situatie is nu heel anders", stelt Leonardo in de ochtendkrant. "En ik denk dat ik belangrijk kan zijn voor Ajax." De 26-jarige Zuid-Amerikaan heeft zijn derde seizoen in Amsterdam achter de rug. Het afgelopen seizoen had hij geen basisplaats, maar was hij wel enkele keren doorslaggevend in de UEFA Cup. Hij scoorde tegen Hamburger SV en Fiorentina. In de Eredivisie scoorde tegen Sparta Rotterdam en PSV.
Leonardo heeft zijn wens neergelegd bij zijn nieuwe zaakwaarnemer Rob Jansen. "Hij zal Danny Blind vragen of de club ook met mij verder wil", legt de buitenspeler uit. "Ik sta er in elk geval voor open." De oud-Feyenoorder ziet de samenwerking met Jol absoluut zitten. "Ik ken hem uit zijn RKC-tijd en hij lijkt me een goede trainer. Ik denk dat hij de spelers het vertrouwen kan geven dat ze nodig hebben."
En zo goed is hij niet. Hij heeft gisteren zijn beste wedstrijd gespeeld in het shirt van Barcaquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel is 35 en heeft amper gespeeld, door een schorsing staat ie daar toevallig. Lekker simpel weer.
Liever Braafheid of Vermaelen hoor.
En er moet in staan dat hij medespelers bruikbare ballen geeft .. maximaal 2 man passeren en dan spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Leo moeten ze alleen laten verlengen als hij akkoord gaat met een supersub rol, anders krijg je weer gezeik na een jaar.
Dan nog niet. Ik wil geen jankende, egoïstische spelertjes in de selectie. Opflikkeren met Leo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Leo moeten ze alleen laten verlengen als hij akkoord gaat met een supersub rol, anders krijg je weer gezeik na een jaar.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Leo kan opzich prima blijven. Linkermiddenvelder in een 4-4-2 bijvoorbeeld.
Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Oleguer - Vermaelen
? - Gabri - Aisatti - Leo / urby
Suljemani - Suarez
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stekelenburg
Suljemani - Suarez
Dan krijgen we dus nooit meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
En er moet in staan dat hij medespelers bruikbare ballen geeft .. maximaal 2 man passeren en dan spelen
te horenquote:Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes! (Ook Leo kan niet meer stuk bij Evert)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat hebben we aan 35jarige linksback, die grijs is?
En natuurlijk wil hij daar niet vertrekken, als hij vertrekt stopt hij.
Weet iemand al welke versteegrob is eigenlijk?Een Turk met de naam Rob Versteeg lijkt me vrij uniek. Die middelste valt dus af. Ik heb overigens wel z'n vriendin gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Hoop echt dat hij komt en Vermaelen vertrektquote:Braafheid praat met PSV en Ajax
Edson Braafheid lijkt FC Twente komende zomer te gaan verlaten. De verdediger spreekt nu nog slechts van een keuze tussen PSV en Ajax. Met beide clubs zal zijn zaakwaarnemer Sigi Lens spoedig om de tafel gaan, meldt De Telegraaf.
Die gesprekken zullen waarschijnlijk de doorslag geven bij het kiezen van een nieuwe werkgever. Het is in ieder geval geen uitgemaakte zaak dat Braafheid zijn oud-trainer Fred Rutten volgt naar PSV. "Ik volg mijn gevoel en denk dat details de doorslag zullen geven", aldus de éénvoudig international.
De 26-jarige Braafheid speelt sinds januari 2007 voor de club uit Enschede en maakte met name het laatste jaar een sterke indruk. Zowel PSV als Ajax meldde zich daarom met de boodschap dat zij de gelimiteerde transfersom in het contract van Braafheid kunnen en willen betalen. Ook enkele Engelse clubs zouden belangstelling hebben getoond.
Zou een goeie zijn, maar nu Leonardo toch wilt blijven is hij niet nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Misschien kunnen jullie die Messi ook halen. Is alleen niet zo kopsterk.
Ik heb er wel vertrouwen in, Rutte is niet te verstaan tijdens het praten dus Jol haalt hem wel overquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij komt en Vermaelen vertrekt.
Ik zou het een zeer nuttige aankoop vinden, zeker gezien het feit dat we eigenlijk helemaal geen linksback in de selectie hebben. Vermaelen en Vertonghen zijn beter op andere posities. En voor 2 miljoen zou ik het altijd doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Wooldoor het volgende:
Tja Braafheid leuke speler maar of je er nou op voorruit gaat op die positie vraag ik me af. Tevens heb ik vertrouwen in Jol dat hij spelers beter maakt.
Mee eens! (Maar, dan moet Ajax wel kampioen worden met hem anders is hij er op achteruit gegaan. CL ---> EL)quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij komt en Vermaelen vertrekt.
Lekker veel body weer in het team. Er moet echt wat fysiek bij, anders worden we volgend jaar weer overlopen zoals de laatste jaren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stekelenburg
Suljemani - Suarez
Op basis van wat we nu hebben zou dit een goede oplossing zijn... Met aankopen word het anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lekker veel body weer in het team. Er moet echt wat fysiek bij, anders worden we volgend jaar weer overlopen zoals de laatste jaren.
Ravanelli was 27 in 1996 tjidens de finale.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Aan z'n grijze haren is inderdaad niet af te lezen dat hij al zo oud is
Was niet mijn opstellingquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef TheClown1 het volgende:
tim dat lijkt me geen natuurlijke positie voor sulejmani en we hebben dan gezien dat hij totaal verdwijnt in een wedstrijd. hij moet gewoon op zijn natuurlijke postiei spelen.
waarom cvitanich niet in basis als spits??
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Chadi het volgende:
Braafheid is meer dan welkom voor 2 miljoen. Je verliest daar helemaal niks op.
quote:Martin Jol is aangekomen in de Amsterdam ArenA. Vandaag zal de 53-jarige oefenmeester gepresenteerd worden als de nieuwe trainer van Ajax. De persconferentie vindt om 16.00 uur plaats in de thuishaven van Ajax.
Jol tekent bij Ajax een contract van drie seizoenen. Naast het hoofdtrainerschap zal Jol zich bezighouden met het aan- en verkoopbeleid, de scouting en de jeugdopleiding van Ajax. De eerste indruk van Jol is heel goed. ,,Ik ben hier vaker geweest. Ajax geeft mij een heel goed gevoel.’’
De Hagenaar komt over van Hamburger SV, waar hij sinds het begin van het afgelopen seizoen de scepter zwaaide. Jol streed met de Duitse club lang mee om de landstitel. HSV eindigde uiteindelijk op een respectabele vijfde plaats in de Bundesliga, die recht geeft op Europees voetbal. In de UEFA Cup bereikte Jol met HSV de halve finales. Landgenoot Werder Bremen was een maatje te sterk voor het team van Jol, waardoor de Noord-Duitsers werden uitgeschakeld.
,,Met pijn in mijn hart ben ik weggegaan bij HSV, maar toen Ajax mij vroeg als nieuwe hoofdtrainer heb ik er over nagedacht. Ajax is een grote club in Nederland. Het Ajax-gevoel is gewoon prachtig.’’
Jol was verder actief als succesvolle trainer bij Tottenham Hotspur, RKC Waalwijk en Roda JC.
Inderdaad, wegwezen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef rompompom het volgende:
Ben benieuwd naar de persconferentie.
Volgens mij is het ook wel duidelijk nu dat-ie op Tony van de Soprano's lijkt. Halen we die OP eruit om het mobiel vriendelijk te maken, worden er elke keer van die onzinnige plaatjes gepost..
Via internet kun je AT5 ontvangenquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee of de presentatie van Jol ook op Ned1/2/3 wordt uitgezonden? Alleen op AT5 lees ik, maar ik heb geen AT5
Ik wou melden dat ik fan ben.quote:
Die lach waarmee hij uit z'n auto stapt. Hij is echt blij hier te zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Mooie foto's van Jol. Het is wennen, maar het geeft me dan wel weer een goed gevoel.
Ik krijg daar alleen geluid, geen beeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Via internet kun je AT5 ontvangen
edit: stream opgezocht: http://www.at5.nl/live![]()
Je lekker ziekmelden. Wat is nou belangrijker?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef bloodysunday het volgende:
Baggerzooi om 1600 uur zit ik nog examen te maken
Inderdaad, heerlijk om te zien. Dat er nog maar vele foto's mogen volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die lach waarmee hij uit z'n auto stapt. Hij is echt blij hier te zijn.
Ze hebben pas geleden een nieuw autosponsorcontract afgesloten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Ordinair het volgende:
Honda gister uitblinker in de wedstrijd Japan - Chili (4-0)! Komt hij al voor op het lijstje van Blind?
quote:Petrovic: 'Ik wil niet dat Jol me haalt als vriend'
Geschreven op donderdag, 28 mei om 09:50
Zeljko Petrovic gaat er vooralsnog van uit dat hij ook komend seizoen zonder Martin Jol assistent-trainer bij Hamburger SV is. "Ik heb een jaar geleden met mijn volle verstand een contract voor twee seizoenen getekend en reken erop dat HSV daar netjes mee omgaat", stelt de Montenegrijn donderdag in De Telegraaf. Het is nog onduidelijk welke assistenten Jol onder zijn hoede krijgt. Volgens diverse media wordt Danny Blind, momenteel technisch manager van Ajax, zijn rechterhand samen met John van 't Schip. De laatstgenoemde was assistent-trainer onder het bewind van Marco van Basten, ook in diens periode als bondscoach van Oranje.
Petrovic heeft er vrede mee als Jol in zijn nieuwe avontuur voor andere assistenten kiest. "Martin is en blijft mijn vriend. Hij is altijd correct voor me geweest en ik voor hem. Ik heb hem na het akkoord met Ajax nog niet gesproken, maar verwacht wel een telefoontje." Jol tekende afgelopen dinsdag in Amsterdam een contract voor drie jaar.
De oud-speler van onder meer RKC Waalwijk en PSV denkt de komende dagen meer duidelijkheid te krijgen over zijn toekomst. "Misschien neemt de nieuwe trainer van HSV zijn eigen staf mee en moet de club een oplossing zoeken." Of hij dan alsnog in beeld komt bij Ajax, weet hij niet. "Ik heb nog met niemand gesproken, wil niet dat Martin me haalt als vriend, maar alleen als ik een toegevoegde waarde heb."
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben pas geleden een nieuw autosponsorcontract afgesloten.
Ja, want van zulke foto's krijg je mooie prestaties.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk om te zien. Dat er nog maar vele foto's mogen volgen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben pas geleden een nieuw autosponsorcontract afgesloten.
Probeer eens bij opties ( rechtermuisknop op scherm klikken),quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik krijg daar alleen geluid, geen beeld.
dat klopt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, want van zulke foto's krijg je mooie presentaties.
Oke, dus ze hebben al met 1 mil verlaagd. Nog steeds veel geld voor een talent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net op Ajax netwerk dat Partizan niet lager wil gaan dan 6mln voor Obradovic, Ajax onderhandelt dus wel met ze.
Ik heb alleen de tabs Prestaties - Invoegtoepassingen - Afspeellijst, en zie nergens geavanceerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Probeer eens bij opties ( rechtermuisknop op scherm klikken),
dan naar geavanceerd en daar je overlays aanzetten ( onder Dvd video)
Onderaan bij Prestaties, knop geavanceerd aanklikken ( kopje videoversnelling)quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tabs Prestaties - Invoegtoepassingen - Afspeellijst, en zie nergens geavanceerd
Ik zie daar geen geavanceerd staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onderaan bij Prestaties, knop geavanceerd aanklikken ( kopje videoversnelling)
Stuur je wel even een PM anders is het zo off topic !quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik zie daar geen geavanceerd staanKan het misschien zijn dat mijn video codec Windows Media Video 9 is en ik WMP11 heb?
Als hij het waard is. We hebben vorig seizoen ook 16 mln voor Miralem betaalt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dus ze hebben al met 1 mil verlaagd. Nog steeds veel geld voor een talent.
Klopt helemaal, daarom vind ik 6 miljoen nog veel geld voor een talent. Obradovic is een goede speler, maar je moet het natuurlijk altijd nog maar zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als hij het waard is. We hebben vorig seizoen ook 16 mln voor Miralem betaalt.
De teringhond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ravanelli was 27 in 1996 tjidens de finale.
[ afbeelding ]
Toch wel raar dat hij nog niks gehoord heeft van Jol. Had hem toch op zijn minst even kunnen bellen en zeggen hoe het ervoor staat voor Petrovic.quote:
No shit sherlock.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gister was er een stukje op At5 op over Michael Lindeman de conditietrainer die meekomt. Hij gaf voor de wedstrijd Hsv- Ajax een rondleiding bij Hsv. Hij heeft blijkbaar een eigen methode ontwikkeld om spelers fit te houden. Gaf ook aan dat er bij Hsv weinig spierblessures zijn en dat ze echt een individuele aanpak hebben. Daarnaast is hij een Amsterdammer en hij zei heel graag bij Ajax te willen werken. Heb wel vertrouwen in deze man.
Nee alleen op youtube wat filmpjes. Jij hebt hem wel zien spelen? Jij wil even 6 of 7 miljoen neerleggen voor een linksback?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Jeroen427 het volgende:
Nou meneer Duvelduvel () , heb jij hem ooit zien spelen dan?
Ow. Die topics gaan echt rete snel zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef toma het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Daar hebben we het gisteren al over gehad.
7 miljoen en dat terwijl Vermealen 8 moet opbrengen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee alleen op youtube wat filmpjes. Jij hebt hem wel zien spelen? Jij wil even 6 of 7 miljoen neerleggen voor een linksback?
Je hebt hem nog nooit zien spelen maar bent bereidt zo 6 miljoen te betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Jeroen427 het volgende:
Ik heb hem niet zien spelen, maar gezien het feit dat we al vier jaar op zoek zijn naar een capabele linksback lijkt 6 miljoen me in het geheel niet te veel.
Het feit dat de halve Europese top achter hem aanzit geeft ook wel wat aan natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien spelen maar bent bereidt zo 6 miljoen te betalen.
Waarom zeg je dan dat hij niks heeft gepresteerd als je er niks van afweet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee alleen op youtube wat filmpjes. Jij hebt hem wel zien spelen? Jij wil even 6 of 7 miljoen neerleggen voor een linksback?
quote:6 miljoen is nogal voor een linksback die nog niet veel heeft gepresteerd.
Jij bent me ook een mooie. Ik vertrouw op berichten die ik hoor van Slavische kennissen en op onze scouting (gezien het verleden misschien raar, maar toch). Maar ik begrijp dat jij een voorstander bent van het zogeheten studio-sport scouten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien spelen maar bent bereidt zo 6 miljoen te betalen.
Ja het zal best een goede voetballer zijn maar sowieso neem ik al die namen bij zo'n bericht niet echt serieus. Denk alleen dat als het echt een geweldig talent is hij niet voor Ajax kiest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het feit dat de halve Europese top achter hem aanzit geeft ook wel wat aan natuurlijk
Hij heeft een voorkeur voor Ajax omdat hij zijn carrière rustig wil uitstippelen, dus niet gelijk naar het hoogste niveau. Ook heeft Sulejmani gok ik een goed woordje gedaan, aangezien ze vaak over Ajax hebben gepraat bij het Servische elftalquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja het zal best een goede voetballer zijn maar sowieso neem ik al die namen bij zo'n bericht niet echt serieus. Denk alleen dat als het echt een geweldig talent is hij niet voor Ajax kiest.
Dat stuk van AT5 was goed om te zien, geniaal hoe ze daar met spelers om gaan. Individueel kijken wat een speler wel en niet kan en zo een team vormen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gister was er een stukje op At5 op over Michael Lindeman de conditietrainer die meekomt. Hij gaf voor de wedstrijd Hsv- Ajax een rondleiding bij Hsv. Hij heeft blijkbaar een eigen methode ontwikkeld om spelers fit te houden. Gaf ook aan dat er bij Hsv weinig spierblessures zijn en dat ze echt een individuele aanpak hebben. Daarnaast is hij een Amsterdammer en hij zei heel graag bij Ajax te willen werken. Heb wel vertrouwen in deze man.
Is al eerder gepost maar deze is wat uitgebreider.
Ik heb nog geen concrete benadering gehad, maar ik sta zeker open voor een transfer naar de mooiste club van Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Ordinair het volgende:
Honda gister uitblinker in de wedstrijd Japan - Chili (4-0)! Komt hij al voor op het lijstje van Blind?
Electro Toppie Toppie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Jol: "Ajax is de grootste club van Nederland"
![]()
Die reclames iddquote:
haha !quote:
Munsterman ontkent het, dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij hebben zowel Braafheid als Twente nooit gezegd dat hij 2 miljoen moet kosten. Dat is door de oh zo betrouwbare media in de wereld gebracht.
Busted.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Munsterman ontkent het, dus dan zal het wel waar zijn.
Precies wat ik dacht toen ik dat artikel las.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Munsterman ontkent het, dus dan zal het wel waar zIjn.
Munsterman met z'n contractenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Munsterman ontkent het, dus dan zal het wel waar zijn.
Echt een aardige gast. Kwam regelmatig een biertje drinken bij Rkc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef _Mike_ het volgende:
Ik wist niet dat Jol zo'n sympathieke kerel was. Hij kwam op mij altijd over als een grote brompot
Ik ga hem wel kopen denk ik met een leuke uitspraak van van der wiel achteropquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef Nashje het volgende:
15 juni presentatie thuisshirt.
Achterlijk gedoe elk jaar weer.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen concrete benadering gehad, maar ik sta zeker open voor een transfer naar de mooiste club van Nederland.
Thnx voor de tip Tong.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Presentatie martin Jol 16.00 uur Ned-1
Ik kijk tennis op Ned-1 en Toine van Peperstraten zei tussen 2 wedstrijden door dat ze tot half zes tennis uitzenden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij komt het alleen op AT5 live, RTL en de NOS zullen het wel streamen via hun sites.
Gewoon Blackcard Greg achterop zetten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kopen denk ik met een leuke uitspraak van van der wiel achterop
AT5, NOS en RTVNH doen het live op tv volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij komt het alleen op AT5 live, RTL en de NOS zullen het wel streamen via hun sites.
Absurd eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
AT5, NOS en RTVNH doen het live op tv volgens mij.
Is idd wel vreemdquote:
live op ned 1 geloof ik,quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uiteraard. Maar je krijgt zo soms het gevoel dat ze bij de NOS twijfelen of ze de presentatie van Rutten uberhaupt wel moeten coveren. Terwijl bij Ajax alle registers worden open getrokken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, grootste club van Nederland, jwt.
Nou en?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je krijgt zo soms het gevoel dat ze bij de NOS twijfelen of ze de presentatie van Rutten uberhaupt wel moeten coveren. Terwijl bij Ajax alle registers worden open getrokken.
Ze moeten wel; het is beursnieuws.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Grote kans dat het ook nog op RTL Z komt. Was met persconferentie Van Basten ook.
jep maar dat werkt 2 kanten opquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je krijgt zo soms het gevoel dat ze bij de NOS twijfelen of ze de presentatie van Rutten uberhaupt wel moeten coveren. Terwijl bij Ajax alle registers worden open getrokken.
Tuurlijk. Ik doelde ook deels op het afscheid van Van Basten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar dat werkt 2 kanten opook bij negatieve bericht geving nl.
Dat is tegenwoordig nog steeds wel de vraag hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Vroeger wisten we 's middags niet of Ajax - CSKA Sofia 's avonds werd uitgezonden.
Nu zelfs een persconferentie op TV
Tijdens eerste helft Marseille had de NOS schaatsen. Ook zoiets.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nog steeds wel de vraag hoor
Van Aston Villa - Ajax werd de eerste helft niet eens uitgezonden.
En terecht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de jaren 70, waar ik over sprak, ging het er om of er genoeg kaartjes waren verkocht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nog steeds wel de vraag hoor
Van Aston Villa - Ajax werd de eerste helft niet eens uitgezonden en dat was nog wel bij meerdere wedstrijden.
Ajax heeft een eigen youtubekanaal, daar staat ook een hoop op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe werkt dat Ajax.TV ?? Ik wil bijvoorbeeld filmpjes van Jong Ajax en jongere elftal zien... Maar kan niks vinden??
En samenvattingen ZONDER commentaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax heeft een eigen youtubekanaal, daar staat ook een hoop op.
Ah heb een compilatie van de D1 gevonden. Doet er eentje een vd Vaartjequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Ajax heeft een eigen youtubekanaal, daar staat ook een hoop op.
Hij heeft trouwens ook wel iets weg van van der Aat.quote:
Ja was de goal van het seizoen. Wel een hele mooie inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah heb een compilatie van de D1 gevonden. Doet er eentje een vd Vaartje
Laat die man lekke rin zijn pakkie lopen als ie dat wil... hij moet vooral zichzelf zijn en die jongen aan het voetballen krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens ook wel iets weg van van der Aat.
Hem zal trouwens binnenkort wel een Ogerpakje aangemeten worden denk ik? Of is het acceptable dat de grote man bij ajax in zijn traningspak gaat coachen?
Link!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hebben geen zendtijd om vier uurquote:
ik zie Jol niet zo snel zingen voor de selectiequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef tong80 het volgende:
Hij doet me kwa karakter aan Rinus Michels denken.
Die kwam ook nors over maar had veel humor en zong op zijn tijd voor de selectie.
oh oh den haaag..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie Jol niet zo snel zingen voor de selectie
Lekker belangrijk wat ie aanheeft!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens ook wel iets weg van van der Aat.
Hem zal trouwens binnenkort wel een Ogerpakje aangemeten worden denk ik? Of is het acceptable dat de grote man bij ajax in zijn traningspak gaat coachen?
In een iets te strakke AFCA trui.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik wil hem in trainingspak inclusief Ajax-pet zien
Jij vond het anders wel belangrijk wat Blackcard Greg in z'n vrije tijd op z'n twitter pleurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef navigator het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat ie aanheeft!!!
Zullen we het onderwerp Blackcard Greg maar ff laten rusten asjeblieft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij vond het anders wel belangrijk wat Blackcard Greg in z'n vrije tijd op z'n twitter pleurt.![]()
Een coach in trainingspak is geen gezicht bij Ajax. Ajax is bravoure, dat wil niet zeggen dat je met een 1 op je das moet lopen maar ook niet dat je erbij moet lopen als Sjon op de camping van Boekel. Mijn mening.
Linkje !!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Logt in !quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef Frankz0rz het volgende:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/mcr1-live.asx De NOS faalt weer eens, je kan gewoon "backstage" kijken, de stream is namelijk nog niet online
Grootste en mooiste club van Nederland huh?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Grootste en mooiste club van Nederland huh?
Samengevat:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef Frankz0rz het volgende:
Nou daar komt het hele verhaal van vd Boog.
De rest haakte immers na informeren al af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Ajax heeft dus eigenlijk alleen met Jol gepraat.
Ja dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
Jol krijgt een trainingspak van Rick van den Boog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |