Persoonlijk denk ik dat VVV een mooie stap zou zijn voor Gentenaar!quote:VVV-Venlo heeft Ajax-reservekeeper Dennis Gentenaar een deadline gesteld. De promovendus wil deze week van de doelman horen of hij naar Limburg komt. Gentenaar kreeg een aanbieding van VVV en heeft die in beraad. Hij kan voor één seizoen tekenen. Naast VVV heeft ook sc Cambuur interesse in Gentenaar. Ook feyenoord toonde interesse maar door de zwakke financiële positie van de rotterdammers lijkt een transfer naar rotterdam-zuid ver weg.
Inderdaad, lekker jaartje eredivisie keepen, dat kan best na die paar jaar 4,5 ton te hebben gecasht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat VVV een mooie stap zou zijn voor Gentenaar!
Gentenaar is veels te goed voor VVV man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Heb je eindelijk dat de eerste twee pagina's niet vol staan met tvp, heb je nu twee pagina's vol over de TT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we het gewoon lekker over Ajax hebben, en niet over TT's, users of andere zaken?
Fijn.
aldus suarezquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
Jol hoeft de supporters niet te kennen, de supporters moeten Jol kennen.
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Is watquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.
Dat denk ik ook, maar waar moet die kerel anders keepen? Laat hem lekker in Venlo een jaartje keepen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gentenaar is veels te goed voor VVV man.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een dieptepunt voor elke Feyenoord supporter. Niet kunnen concurreren met VVV en Cambuur.
Nou nee. Binnen de club is er negatief gereageerd op de mogelijke komst van Gentenaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Heerenveen lijkt me een mooie club voor hem. Die kunnen ook wel een goede keeper gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waar moet die kerel anders keepen? Laat hem lekker in Venlo een jaartje keepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |