Dat doet elke Aziaat op elke foto. Maar waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Er waren trouwens veel Aziaten (toeristen) in Wenen die ook zo'n peace-houding maakten inderdaad...
Wij moesten een keer 27 euro betalen voor 3 biertjes in Parijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...
Is altijd nog goedkoper dan in Club Pure van Ceaser's Palace, Las Vegas, Nevada heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dat Bootje je vervolgens quote en dat gewoon laat staan![]()
Fail
Hoihoi.quote:
Bootje heeft het ook al ge-edit hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fail
Jij hebt hier zelfs al jouw naamtopic!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe ook geen stage en ik kom zomaar hier meechatten, dusja.
Welkomquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Mag ik hier ook komen slowchatten al loop ik nergens stage?
Ze weten niet anders. De Koreanen die ik sprak in Zweden.. Zouden in 5 dagen... Denemarken - Duitsland - Nederland (o.a. Anne Frank Huis, Rijksmuseum en Madurodam en het Philips Stadion), Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Portugal doen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doet elke Aziaat op elke foto. Maar waarom weet ik niet.
maar is zeker een best chique tent.. Dit was een normale barquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is altijd nog goedkoper dan in Club Pure van Ceaser's Palace, Las Vegas, Nevada heb ik me laten vertellen
Alsnog failquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bootje heeft het ook al ge-edit hoor
[..]
Jij hebt hier zelfs al jouw naamtopic!
[..]
Welkom
*bzzzzt*quote:
Het loopt niet goed af met diegene..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
PB ik ga dat filmpje niet bekijken, is dat erg?
Mwah.. Een gast legt met zn hand even een extra stroomverbinding tussen de trein en de leiding erbovenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
PB ik ga dat filmpje niet bekijken, is dat erg?
Nee dat dacht ik al te zien aan het shot wat ik zag in combinatie van de titelquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het loopt niet goed af met diegene..
Hoe was het in Alphen vandaag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fail
Hoe wil je in 5 dagen al die landen door? Daar zou ik echt veel meer tijd voor nodig hebben. En als het je al lukt dan is het snel snel snel en ben je op het eind doodmoe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze weten niet anders. De Koreanen die ik sprak in Zweden.. Zouden in 5 dagen... Denemarken - Duitsland - Nederland (o.a. Anne Frank Huis, Rijksmuseum en Madurodam en het Philips Stadion), Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Portugal doen...
Jij wel, klootzak!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga Champions League kijken.
Tot morgen allemaal
Je bent (naast mijn zusje) de enige die er aan denktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe was het in Alphen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |