Dat doet elke Aziaat op elke foto. Maar waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Er waren trouwens veel Aziaten (toeristen) in Wenen die ook zo'n peace-houding maakten inderdaad...
Wij moesten een keer 27 euro betalen voor 3 biertjes in Parijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...
Is altijd nog goedkoper dan in Club Pure van Ceaser's Palace, Las Vegas, Nevada heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dat Bootje je vervolgens quote en dat gewoon laat staan![]()
Fail
Hoihoi.quote:
Bootje heeft het ook al ge-edit hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fail
Jij hebt hier zelfs al jouw naamtopic!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe ook geen stage en ik kom zomaar hier meechatten, dusja.
Welkomquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Mag ik hier ook komen slowchatten al loop ik nergens stage?
Ze weten niet anders. De Koreanen die ik sprak in Zweden.. Zouden in 5 dagen... Denemarken - Duitsland - Nederland (o.a. Anne Frank Huis, Rijksmuseum en Madurodam en het Philips Stadion), Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Portugal doen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doet elke Aziaat op elke foto. Maar waarom weet ik niet.
maar is zeker een best chique tent.. Dit was een normale barquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is altijd nog goedkoper dan in Club Pure van Ceaser's Palace, Las Vegas, Nevada heb ik me laten vertellen
Alsnog failquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bootje heeft het ook al ge-edit hoor
[..]
Jij hebt hier zelfs al jouw naamtopic!
[..]
Welkom
*bzzzzt*quote:
Het loopt niet goed af met diegene..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
PB ik ga dat filmpje niet bekijken, is dat erg?
Mwah.. Een gast legt met zn hand even een extra stroomverbinding tussen de trein en de leiding erbovenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
PB ik ga dat filmpje niet bekijken, is dat erg?
Nee dat dacht ik al te zien aan het shot wat ik zag in combinatie van de titelquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het loopt niet goed af met diegene..
Hoe was het in Alphen vandaag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fail
Hoe wil je in 5 dagen al die landen door? Daar zou ik echt veel meer tijd voor nodig hebben. En als het je al lukt dan is het snel snel snel en ben je op het eind doodmoe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze weten niet anders. De Koreanen die ik sprak in Zweden.. Zouden in 5 dagen... Denemarken - Duitsland - Nederland (o.a. Anne Frank Huis, Rijksmuseum en Madurodam en het Philips Stadion), Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Portugal doen...
Jij wel, klootzak!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga Champions League kijken.
Tot morgen allemaal
Je bent (naast mijn zusje) de enige die er aan denktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe was het in Alphen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bent (naast mijn zusje) de enige die er aan denkt![]()
![]()
Ik kon het makkelijk vinden, dat scheelt.. Volgens mij ging het wel goed, maar ze hadden nog een sollicitant dus ik moet even afwachten. Ik had een gesprek met twee directeuren, liep in het begin wat stroef maar daarna ging het wel.. Ze hebben vol belangstelling mijn cijferlijsten bekekenHoewel ze toegaven dat ze niks snapten van de indeling enzo
en we hebben het ook over salaris gehad eventueel.. Denk dat ze dat zeiden omdat ik aangegeven had dat ik nog een sollicitatie had lopen.
Ben benieuwd, hoor volgende week of ik een contract kan krijgen, dus nu moet ik voor mezelf gaan afwegen of ik hier wil werken.. Het kantoor lijkt me namelijk heel erg leuk, het heeft alleen wel een supergroot nadeel: Ik kan pas per 1 september beginnen. Dat betekent dat ik twee maanden zonder inkomen zou zitten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Hehe, ja ik wist dat je deze kant op zou komen. En die twee maanden, joh misschien kun je wel iets vinden voor de tussentijd
Zo ben ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]Maar toch leuk dat je er aan denkt en naar vraagt
quote:Ik reed op de terugweg het stuk van de kruising naar het centrum en de N207 op dat stuk van de N207 richting Leimuiden tot aan de flitspaal 50 omdat ik geen bord had gezien dat ik 80 mocht![]()
![]()
ja inderdaad. Wel lekker, dan zijn die twee maanden zeker te overzien als je startsalaris hoger kan.quote:Mja 2 maanden is net een rottermijn.. Dan zit je er zeg maar net lekker inMja ik moet het gewoon op een rijtje zetten, het is alleen jammer dat ik van het kantoor in Aalsmeer niet weet hoe het er financieel uit ziet.. Anders had ik het allemaal kunnen vergelijken. De vergoeding bij het kantoor in Alphen is iig goed en hij gaf aan dat mijn bruto(start)salaris nog wel omhoog kon omdat hij zag dat ik redelijk wat ervaring had opgedaan in de afgelopen jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
[..]Hij staat er wel degelijk
![]()
[..]
ja inderdaad. Wel lekker, dan zijn die twee maanden zeker te overzien als je startsalaris hoger kan.Ja maar ik had hem niet gezien en ik wilde ook niet harder gaan rijden omdat ik bang was dat er misschien ergens een mannetje achter de vangrail lag met een lasergunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Nwah het zal niet om grote bedragen gaan denk ik, misschien 50 of 100 euro bruto per maand ofzo? Echt veel verwacht ik niet want ik ben in wezen maar een beginner. Op het andere kantoor zal ik misschien wel hetzelfde bedrag krijgen hoor, maar daar heb ik nog geen arbeidsvoorwaardengesprek gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk trouwens, een van de directeuren vroeg waarom ik gesolliciteerd had (ik heb drie keer gezegd dat ik een oriënterend gesprek had aangevraagd en dat dit dat in mijn optiek ook was, maargoed) en toen merkte hij op dat er meerdere sollicitaties waren gekomen van mensen die bij hetzelfde kantoor als ik werkten en dat hij zich heel erg afvroeg wat er aan de hand was
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar ik had hem niet gezien en ik wilde ook niet harder gaan rijden omdat ik bang was dat er misschien ergens een mannetje achter de vangrail lag met een lasergun![]()
.
Nwah het zal niet om grote bedragen gaan denk ik, misschien 50 of 100 euro bruto per maand ofzo? Echt veel verwacht ik niet want ik ben in wezen maar een beginner. Op het andere kantoor zal ik misschien wel hetzelfde bedrag krijgen hoor, maar daar heb ik nog geen arbeidsvoorwaardengesprek gehadHaha, is er wat aan de hand dan? Maar jij bent toch klaar met je studie nu? Of werk je al fulltime ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk trouwens, een van de directeuren vroeg waarom ik gesolliciteerd had (ik heb drie keer gezegd dat ik een oriënterend gesprek had aangevraagd en dat dit dat in mijn optiek ook was, maargoed) en toen merkte hij op dat er meerdere sollicitaties waren gekomen van mensen die bij hetzelfde kantoor als ik werkten en dat hij zich heel erg afvroeg wat er aan de hand was
![]()
Had ik toch de goede naam geraden, tussen twee anderen weliswaar. Ik werk daar in de buurt. Stukje terug![]()
Geen begeleiding (seniors) maar wel een heleboel assistenten (die begeleiding nodig hebben). Het is chaotisch op kantoor doordat er geen structuur meer in de organisatie zit, dus vandaar ook dat veel mensen weggaan. Ik weet alleen niet wie er ook gesolliciteerd hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, is er wat aan de hand dan? Maar jij bent toch klaar met je studie nu? Of werk je al fulltime ergens?
Had ik toch de goede naam geraden, tussen twee anderen weliswaar. Ik werk daar in de buurt. Stukje terug
Ik had het meegekregen van je begeleidster inderdaad, nog niets van gehoord dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen begeleiding (seniors) maar wel een heleboel assistenten (die begeleiding nodig hebben). Het is chaotisch op kantoor doordat er geen structuur meer in de organisatie zit, dus vandaar ook dat veel mensen weggaan. Ik weet alleen niet wie er ook gesolliciteerd had
Ik ben op dit moment aan het afstuderen en het is de bedoeling dat ik daar over 2 weken klaar mee ben. Maargoed, mijn begeleidster kwam gewoon niet opdagen op haar afspraak van gisteren, dus ik betwijfel of dat gaat lukken. Per 30 juni loopt mijn contract af dus in principe wil ik per 1 juli ergens anders starten (anders heb ik op vakantie in principe ook bijna geen geld). Ik doe op dit moment 2 dagen werken/3 dagen scriptie schrijven..
BDO zou ik nooit willen werken, daar wordt teveel overgewerktDe andere naam die je noemde was Flynth toch? Nou je weet wat ik van hun bevestigingsmail vind
What the fuck doet die gast!quote:
Dit vind ik dan wel zieligquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
Van je familie moet je het hebben..
[ afbeelding ]
Koningquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
Van je maten moet je het ook (niet) hebben..
[ afbeelding ]
Afwachten hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had het meegekregen van je begeleidster inderdaad, nog niets van gehoord dus
Hehe, overwerken ftl indd! Daar moet je niet aan beginnenWie weet worked het uit for the better (
) en heb je pas over een paar weken begeleiding waardoor je net voor 1 juli afstudeerd
(Hoop het natuurlijk niet voor je!)
Hij doet het ook wel goed hoorquote:
We wachten rustig afquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afwachten heOverwerk is niet erg, maar het moet niet structureel worden en dat is het bij BDO wel. Misschien bij GT ook wel, maar daar heb ik iig nog niets over gehoord
Grafthoer is het! Dood mag ze!quote:
En ik heb het helemaal gehad met mijn afstudeerbegeleidster, want ik heb nog steeds niks van haar gehoord
Whehe so true. Mja ze zal wel gaan zeiken en moeilijk lopen doen, dus ik hoop dat mijn stagebegeleider vanuit kantoor bij de bespreking kan zijn om me een beetje op te vangen en bij de verdediging ook een beetje te steunen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We wachten rustig af![]()
[..]
Grafthoer is het! Dood mag ze!Nadat ze positief beoordeeld heeft!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed.Misschien dat ik dan wel eens voor middernacht slaap.
Dat zou wel fijn zijn inderdaad. We hopen daar maar op dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe so true. Mja ze zal wel gaan zeiken en moeilijk lopen doen, dus ik hoop dat mijn stagebegeleider vanuit kantoor bij de bespreking kan zijn om me een beetje op te vangen en bij de verdediging ook een beetje te steunen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |