Helmond.quote:
Ja, en terecht verdomme.quote:
Ik had ook eens een snuffelstage op de mavo.. Een week bij een zwembad, ook heel veel geleerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op. M'n broertje moest trouwens ook zo'n wause snuffelstage doen, week afwassen / helpen in de keuken van een restaurant
. Heeft 'ie veel van geleerd *kuch*.
Ja, dingen die je niet wil weten.
Voor mij redenen genoeg om níet bij dat restaurant uit eten te gaan in iedergeval.
Kut voor je. You had the chance but you blew itquote:
Niet zo'n grote bek.. anders sturen we je op snuffelstage!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kut voor je. You had the chance but you blew it
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en terecht verdomme.
Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
.
Godver, wat een pauperstadje is dat man.
Niks persoonlijks verder, maar dámn.
Nou als ik zag wat voor mongolen er soms op de TU/e rondliepen.. devaluatie van jouw academisch onderwijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben blij dat ik geen stage hoef te hopen. Lang leven het academisch onderwijs
Dan kom jij maar in een paar héle kleine stukjes van Helmondquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]niks mis met Helmond ofja de delen waar ik kom
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek.. anders sturen we je op snuffelstage knuffelstage!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op of ik verander de smiley in de TT.
Ach,quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Zijn net mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_oversteken.html
Thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek.. anders sturen we je op snuffelstage!
[..]
Aww, mijn eerste naamtopic.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Kijk mn girl gangster zijn.. Ze vreet jullie met huid en haar op
kruisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fail![]()
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kom jij maar in een paar héle kleine stukjes van Helmond.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Kijk mn girl gangster zijn.. Ze vreet jullie met huid en haar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opscheppen met je jonge vriendinnetjequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
Hmmm even testen.. http://picasaweb.google.nl/lithvana/Vienna#5340559265700270818
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zult er serieus geen spijt van hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie dat ik Wenen ook eens op mijn lijstje moet zetten op steden die ik maar eens moet gaan bezoeken..
En eens kijken of toevallig Elizabeth dan tegenkom![]()
PIIIIIEEEEESSSSSSquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
-knip-
Euuh... je hebt paars in je haar en staat als een Aziaat op de foto...
Het is echt waar hè, ik ken iemand die in Azië is geweest en op elke foto met de locals daar, staan ze met peace-fingers er op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PIIIIIEEEEESSSSSS
/inset japanese smiley here
Ik ben prijzen van Göteborg en Stockholm gewend, dus schrik vrij weinig meer van.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zult er serieus geen spijt van hebben.Zo mooi is het daar eh (soms ook wat duur, maar boeiend).
Ik was de hele middag kleding aan het zoeken en er waren geen spiegels, dus ik deed het maar zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is echt waar hè, ik ken iemand die in Azië is geweest en op elke foto met de locals daar, staan ze met peace-fingers er op.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was de hele middag kleding aan het zoeken en er waren geen spiegels, dus ik deed het maar zo.[/smoes]
Het valt ook wel mee, maar op sommige plaatsten, vooral in het centrum zijn bepaalde dingen duurder dan wat ik in Nederland gewend ben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben prijzen van Göteborg en Stockholm gewend, dus schrik vrij weinig meer van.
Gisteren een paar vrienden gemaild om met hun, naar Stockholm te gaan. Ieder geval een positieve reactie
Koreanen tijdens mijn exchange programmquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is echt waar hè, ik ken iemand die in Azië is geweest en op elke foto met de locals daar, staan ze met peace-fingers er op.
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Mag ik hier ook komen slowchatten al loop ik nergens stage?
Ik doe ook geen stage en ik kom zomaar hier meechatten, dusja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Mag ik hier ook komen slowchatten al loop ik nergens stage?
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee, maar op sommige plaatsten, vooral in het centrum zijn bepaalde dingen duurder dan wat ik in Nederland gewend ben.
Ik denk dat het wel zal meevallen als je zou gaan.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe ook geen stage en ik kom zomaar hier meechatten, dusja.
Dan zal je de prijs normaal vinden (mits je de goede plaatsen kiest).quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stockholm betaalde ik omgerekend 14 euro voor 2 Heineken biertjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |