5 op een rij ofzo..quote:
Hoe kan je daar de uitgever nou de schuld van gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij (Bootje en ik) hadden een docent die zijn eigen boeken schreef.. Hierin stonden een aantal grove fouten in (zowel qua tekst als qua context), maar hij gaf natuurlijk altijd de uitgever de schuld.. Want nee, hij kon niks fout doen.
heb je wat tegen mij ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kan je daar de uitgever nou de schuld van geven?
Sowieso, mensen die denken dat ze zelf geen fouten maken![]()
.
quote:
Denk maar lekker verderquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kan je daar de uitgever nou de schuld van geven?
Sowieso, mensen die >>>>DENKEN<<<<< dat ze zelf geen fouten maken![]()
.
Dat is toch min of meer wat ik zeg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik maakt constant fouten, ik denk alleen dat ik alles goed doe
Doe niet zo bijdehand. Dat is precies wat jij zegt, alleen in een andere bewoording!quote:
niet koken?quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Dat is precies wat jij zegt, alleen in een andere bewoording!![]()
Eerst kopen, dan kokenquote:[..]
niet koken?
Mijn meewerkstage van vorig jaar was leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het daar geen stage voor dan?
Ja hoor.. Dat magquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik loop een week snuffelstage () mag ik hier nu ook posten?
Ik heb het al eens eerder gehoord, wat is het en wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik loop een week snuffelstage () mag ik hier nu ook posten?
Ik loop mee bij een architectenbureau en zit in vwo5 met NG en NT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gehoord, wat is het en wat voor opleiding doe je?
Denk het wel. Mijn stage van vorig jaar was nog erger (4 dagen planten stickeren bij de Coppelmansquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het daar geen stage voor dan?
en dat als vwo'erquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn stage van vorig jaar was nog erger (4 dagen planten stickeren bij de Coppelmans![]()
) en nog iets met fietsen maken ooit.
Mijn vraag was ook meer bedoeld als: waar de fuck slaat het op?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik loop mee bij een architectenbureau en zit in vwo5 met NG en NT.
Dat is best uhm.. vreemdquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook meer bedoeld als: waar de fuck slaat het op?!
Op mijn werk hebben we nu iemand die op het HBO een snuffelstage heeft gedaan
Ik vergat te bellen bij mijn echte stage (basisschool) maar dan nog was het zeer tragisch.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Daph_ het volgende:
Tegenwoordig liefdesverklaringen in de TT's?
Geen idee, ik heb misschien nog wel liever school.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn stage van vorig jaar was nog erger (4 dagen planten stickeren bij de Coppelmans![]()
) en nog iets met fietsen maken ooit.
Was dat niet zo'n orientatie-stage oid? Snuffelstage (zelf geen ervaring mee gelukkig *oef zucht*) is een week kutklusjes doen en zo'n orienterende stage is gewoon 2,3 of 6 maanden meelopen in 't bedrijf. Ofzo, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we nu iemand die op het HBO een snuffelstage heeft gedaan
Nee het was echt een snuffelstage van een week, of het fucking HBO.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n orientatie-stage oid? Snuffelstage (zelf geen ervaring mee gelukkig *oef zucht*) is een week kutklusjes doen en zo'n orienterende stage is gewoon 2,3 of 6 maanden meelopen in 't bedrijf. Ofzo, toch?
Dat Nuenen nog best ver fietsen is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
En wat heb je er nou van geleerd? Dat je beter een studie af kan ronden en fatsoenlijk werk vinden dan bij coppelmans stickers plakken. Gelukkig hadden ze 'in mijn tijd' (
) nog niet zulke belachelijke ideeën.
Wacht.. dit meen je serieusquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee het was echt een snuffelstage van een week, of het fucking HBO.Slaat toch nergens op!
Nuenen, dat is hier niet zo ver vandaan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat Nuenen nog best ver fietsen is.
Hoe regel je dat dan ook.. Kan ik voor een weekje stage lopen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht.. dit meen je serieus![]()
![]()
?
Momentje hoor... even bijkomen van 't lachen!
.
.
.
.
.
![]()
.
.
.
![]()
.
.
.
.
*PROEST*![]()
!
Dat gaat écht te ver.
Denk dat dat vanuit de opleiding geregeld moet worden. Denk dat als je 't probeert ze je vierkant uitlachen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe regel je dat dan ook.. Kan ik voor een weekje stage lopen...
Hier ook niet, maar te ver om te fietsen, zeker als je weet dat je daarna stomme rekken mag stickeren omdat ze klaar waren met verbouwen (echt miljard planten) en dan om 17:00 weer terug mag fietsen. Bijna mijn voetbaltraining gemist toenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nuenen, dat is hier niet zo ver vandaan...
Slaat werkelijk nergens opquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar te ver om te fietsen, zeker als je weet dat je daarna stomme rekken mag stickeren omdat ze klaar waren met verbouwen (echt miljard planten) en dan om 17:00 weer terug mag fietsen. Bijna mijn voetbaltraining gemist toen.
Waar woon je dan ergens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar te ver om te fietsen, zeker als je weet dat je daarna stomme rekken mag stickeren omdat ze klaar waren met verbouwen (echt miljard planten) en dan om 17:00 weer terug mag fietsen. Bijna mijn voetbaltraining gemist toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |