quote:Hallo
op 22 april reden ik en me man vanuit oosterhout noord richting roosendaal om op de a59 te komen. We zien een mercedes aan de kant staan die hulp nodig heeft dus we stoppen.... mijn vriend stapt uit de auto en gaat effe kijken wat er aan de hand is...
Hij had geen tank meer en hij moest helemaal naar HAMBURG dus we kregen z'n kaartje
Ali AGMED Direktor import - export Europa enz enz
hij vroeg ons om 100 euro en daarbij gaf hij zijn waarde volle ring !!!
mijn vriend vroeg of we zoveel bij hadden, ik zo nee maar wel 50 euro hij vond dat niet goed, omdat wij ook vlakbij die afslag wonen hebben wij aangeboden om 5 min te wachten en dat wij het geld gingen brengen!!!
toen we thuis waren gingen we eerst effe kijken op die internetsite.... maar nee hoor het bestond niet !!!!! en toen zagen we op google dat het al een bekende verhaal was!!!!
wij zijn zelf van Turkse afkomst maar die OPLICHTERS waren geen TURKEN waren gewoon bulgaren die zich voordeden net of dat ze duitsers waren!!!!
het zijn 2 donkere mannen 1tje zit meestal in de auto de ander ziet er erg netjes uit met nette pak en stropdas!! met landkaart in z'n handen en natuurlijk ook met z'n zielige praatjes wilt hij oplichten !!!! als wij op dat moment 100 euro hadden hadden we gegeven en waren we OPGELICHT!!!
ZE zijn overal dus kijk er mee uit..... vertel het aan iedereen zou ik zeggen....
Vind dat de politie met zulke dingen moet bezig houden, i.p.v iedereen bekeuringen uit te delen!!!!
Het was geen Turk, het was een Bulgaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef IkBenOzan het volgende:
Als Turk een Turk niet herkennen. Je faalt keihard
En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Laurensius het volgende:
Nederlands was niet je goeiste vak?
OT.. Ok, volgens mij gebeurd dit al een jaartje of 10.. ik zou zeggen.. zwaar lomp!
Inderdaat, hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.
quote:
En nu één keer raden waarom hij faalt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Yondaime het volgende:
onderweg deed hij zich voor als een turk met gebrek aan turkse taal....ik ben ook een turk....dus raakte we in een korte gesprek...
ook omdat die voor deed als een turk en het was een bulgaar.
Niet omdat ie een Turk niet herkent.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
[..]
En nu één keer raden waarom hij faalt.
Grappig hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef wise het volgende:
nou komt tie dan he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat iemand daar intrapt¤½¾‘
inderdaad, of als je nog een luxe broodje over hebt en je geeft dat dan hoeft het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Henno het volgende:
Het is net als bij zwervers... ze vragen om geld om zogenaamd een kop koffie mee te kunnen financieren, maar zodra je in je oneindige goedheid een kant en klare kop koffie aanbiedt hoeft het opeens niet meer
Dus waarom zo iemand geld geven?
Als hij een Turk zou herkennen zou hij weten dat het geen Turk was. Doe niet bijdehand poepkindquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Niet omdat ie een Turk niet herkent.
[..]
Grappig hoor.
Fail te fail FAIL. Godskolerequote:
¤75 euro? ze doen zo'n moeite, en rijden in een mercedes. maar ze vragen 75 euro?quote:
iemand heeft mij ooit 17,50 geschonken in de vorm van een treinkaartje omdat de pinautomaat niet werkte en ik niet genoeg cash hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
had je toch maar die ketting en ring aangenomen, dan was je maar 74,95 kwijt geweest
ik ben er ook weleens ingetrapt, maar dat ging om een treinkaartje van 5 euro, was een goedkopere les.
is de oudste truc in de wereld. De Nigerian scam van voordat er computers bestonden. Daar trapt toch niemand meer in?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Yondaime het volgende:
half zielig doen en ging smeken om een geld van mij te lenen en inruil wilt hij 3 maal het bedrag geven...
Oh, zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Als hij een Turk zou herkennen zou hij weten dat het geen Turk was. Doe niet bijdehand poepkind
Ja, die eerlijk, met hard werken, verdiende Mercedes...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Fail te fail FAIL. Godskolere
Volgende keer moet je die Mercedes als onderpand nemen
Dat is het punt niet. Hij had ook zijn spullen aan hem kunnen geven als borgquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan gewoon.
[..]
Ja, die eerlijk, met hard werken, verdiende Mercedes...
Precies. En als je het goed doet, blijft de auto schoon en de bumper heel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:27 schreef mirved het volgende:
Nou TS ga wat cruisen en als je ze nog ergens ziet staan dan weet je wat je te doen staat.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef brascoo het volgende:
geef hem een lift naar een bank of consulaat politiebureau of Turkije/Bulgarije.
Die vent zal wel een leuk maandsalaris zo bij elkaar toveren!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Henk-B het volgende:
1000 EURO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????
HOLY SHIT, dan ben je toch wel echt dom!!!!!!!!
http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=1893&postdays=0&postorder=asc&start=0
En mensen die nog in de goedheid van andere mensen geloven
Je eigen korps?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef brascoo het volgende:
dat mensen extreem grote bedragen lenen ...
geef hem een lift naar een bank of consulaat.
heb nog een echte politiebatch thuis, misschien een keer wat van die oplichters teug pakken
nee een 2 jaar geleden in parijs badge plus kaart van de parijse recherche gevonden.quote:
Pfff Sorry hoor, het leek me een boeiend onderwerp maar toen ik aan het lezen was, kwam ik niet verder dan bovenstaande hoeveelheid tekst. Nu ben ik nog vermoeider dan 5 minuten geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Yondaime het volgende:
onderweg naar huis naar venlo vanuit deurne van mijn werk werd ik net vlak voor de snelweg aangehouden door een opdringerige donker getinte jonge persoon...
ik ging meteen stoppen en zag aan de linkerkant een zilvere mercedes staan...snel kwam die jongen naar mij toe en vertelde dat hij uit berlijn komt en dat zijn bankpas defect is en zonder dat pas niet aan zal komen naar zijn woonplaats...sindsdien is hij een ondernemer van export en import in auto's..............
quote:jep erin getrapt, vandaag 22-4-09, afslag a27 vanuit oosterhout naar roosendaal, mercedes aan de kant, turk met zielig verhaal over kapotte bak en benzine op, asbak vol goud, teveel geld gegeven, ervanuit gegaan iemand te helpen, genaaid, geen lekker gevoel dus thuis internet op en ja geen bestaand adres, opgelicht ingetypt. Biertje open getrokken.
afz. sufferd
moet ik nu aangifte doen??
overigens heb ik nu ook zon'n ali ahmed kaartje.
Wie doet een goed bod?
Dat dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef Yozzz het volgende:
Zie het als investering van ¤75 in je persoonlijke ontwikkeling![]()
Lekker naïefquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Tammymara het volgende:
Oké, komt terug,zegt ie "Ach maar ze hebben nu wel tenminste die baby wat te eten kunnen kopen...."
Mwah,zeg maar gerust dom.quote:
Ik wilde niet zo onaardig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mwah,zeg maar gerust dom.
Al moet ik wel zeggen dat de redenatie schattig was, Dat ie het had gedaan voor dat baby'tje
Dit soort verhalen snap ik al helemaal niet. Stel even dat het wel echt is, dan durf je toch niet serieus met droge ogen te beweren dat je iets goeds gedaan hebt om je medemens te helpen als je niet een maar zelfs twee gouden ringen 'koopt' voor een miezerige 50 euro van een stel dat van wanhoop niet meer weet wat ze moeten doen en hoe ze hun kind te eten moeten geven? Wat ben je dan voor hufter?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Tammymara het volgende:
Dat is ons overkomen in Harderwijk toen we op vakantie waren.Ik zat in het hotel (met kleine van 4) en hij was even weg om iets te eten te halen.Komt hij man terug,Een of ander zielig verhaal, Een man en vrouw met hele kleine baby,die baby had geen eten,Blabla, hij had er echt medelijden mee. Uiteindelijk kreeg hij twee gouden ringen van die man, voor 50 euro.Hij had het dus niet geleend maar die ringen "gekocht" want die man wilde niks lenen omdat ie niet wist hoe hij terug moest betalen dus verkocht die ringen dan maar.Mijn man vond het wel mooie ringen, waren heel zwaar dus hij dacht ook nog dat ie een goede "koop"had gedaan.
Zo gauw hij binnen was en het vertelde heb ik m helemaal verrot gescholden,en gezegd dat ie maar eens met die troep naar de juwelier moest gaan.Hij nog wat mompelen over die arme baby waar ze geen eten voor konden kopen ( ik weet niet meer wat het was, ze waren bestolen of hun beurs kwijtgeraakt, zoiets was het) Hij naar de juwelier,Ja hoor..Nep (had ie iets anders verwacht?)
Oké, komt terug,zegt ie "Ach maar ze hebben nu wel tenminste die baby wat te eten kunnen kopen...."
![]()
Ikzelf was er niet ingetrapt.
en ook al was het echt, zou ik nog niks gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit soort verhalen snap ik al helemaal niet. Stel even dat het wel echt is, dan durf je toch niet serieus met droge ogen te beweren dat je iets goeds gedaan hebt om je medemens te helpen als je niet een maar zelfs twee gouden ringen 'koopt' voor een miezerige 50 euro van een stel dat van wanhoop niet meer weet wat ze moeten doen en hoe ze hun kind te eten moeten geven? Wat ben je dan voor hufter?
Even afgezien van het feit dat je sowieso te stom bent om te poepen als je in dit soort verhalen trapt natuurlijk.
Moet jij je man 's ochtends ook helpen met aankleden en daarna met veel moeite z'n geprakte banaantje naar binnen werken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
Hoezo,net als jou mammie bij jou doet bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Magistic het volgende:
[..]
Moet jij je man 's ochtends ook helpen met aankleden en daarna met veel moeite z'n geprakte banaantje naar binnen werken?
Troll.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Uierzalf het volgende:
wat een klote reactie's allemaal, ik vind het echt hartstikke sneu dan probeer je iets goeds te doen voor iemand en dan word je echt keihard opgelicht bah bah bah
veel respect voor de ts
En wij krijgen die ontwikkeling gratis. Dank je voor je topic.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef Yozzz het volgende:
Zie het als investering van ¤75 in je persoonlijke ontwikkeling![]()
Boehoe alle mensen op internet zijn stomquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Tering hey, Ik weet dat hier een stel debielen bij elkaar zitten maar sommige mensen slaan toch echt alles met hun reacties.Weet meteen weer ik eigenlijk nooit op dit soort topics reageer. Ga lekker allemaal weer verder met TS verbaal afmaken over hoe stom hij wel niet is,
juist ja,quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef IkBenOzan het volgende:
Als Turk een Turk niet herkennen. Je faalt keihard
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef MervinMinky het volgende:
Ik heb het zelf ook meegemaakt toen we richting Tilburg reden (ik en mijn neef) toendertijd wisten hier niks van af dus we stopten, precies een Bulgaar mét Mercedes en handlanger in de auto, zei iets in gebrekkig Duits dat hij geld nodig had en zodra hij zijn sieraden liet zien wist mijn neef hoelaat het was, wij komen zelf uit een van de Balkanlanden dus mijn neef kent deze trucjes wel![]()
Politie gebeld onderweg en ze zouden hem op komen halen ofzo, hopelijk was dat gebeurd.
[..]
Ik bied 2,50 voor zo'n Ali Achmed kaartje, wil wel zien hoe pauper die is ontworpen
![]()
Gewoon epic.quote:
TS, ik let vrijwel nooit op spelfouten en dergelijke maar jij verkracht de nederlandse taal hier wel ontzettend hardquote:net vlak voor de snelweg
ik ging meteen stoppen
ging smeken om een geld van mij te lenen
vanwege mijn goede aardigheid
hij werd erg blij en ging instappen naar de bank
dus raakte we in een korte gesprek
ik gaf hem de geld maar hij dringde me aan om meer geld te pinnen maar ik weigerde omdat ik dan mijn kosten moet gaan betalen
dat persoon wou mij voor als bewijs gouden ketting en ring geven maar ik weigerde omdat ik niet aan kan nemen
toen ik thuis kwam en mijn moeder vertelde over wat er gebeurde raakte mijn moeder geschokt dat ik
opgelicht ben....
en ook omdat die voor deed als een turk en het was een bulgaar
rij ik gewoon op hem of haar!![]()
maar dit crimineel wil ik echt wel dood stampen!
quote:
Dus volgende keer moet ie het gewoon weer doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef honderd het volgende:
Lulllig vind je verder wel nobel.
Je eigen principes naleven is toch meer waard dan een geldbedrag?
Wahaha, wat ben jij gaaf!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:11 schreef Reza-impreza het volgende:
Hahahaha , ik zou die gast vertellen dat hij 5 seconden heeft om weg te rennen voordat ik over zijn ingewanden heen rij hahahahha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Hoe laat was het dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Dit heeft vorig jaar rond juli plaats gevonden. Geef ze gewoon nooit geld! Als ze écht autopech/geen benzine hebben, dan zouden ze met een telefoontje naar ANWB of een lift naar een nabij tankstation blij zijn. Zijn ze dat niet en willen ze per sé geld, dan weet je hoe laat het is.
quote:
Anderen in nood helpenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Barachem het volgende:
Het is zeker stom van TS, maar ik zeg erbij dat als die niet zouden oplichten, dan was TS ok niet hier een topic gaan openen.
Tammymara, velen hier snappen niet dat er genoeg fatsoenlijke mensen zijn die anderen in nood willen helpen.
Op zich ben ik er een van, maar ik heb snel genoeg geleerd dat weinig mensen te vertrouwen zijn.
Daarom dat ik geen geld zomaar aan de eerste de beste bedelaar geef.
Komt kortbij dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:38 schreef Professional het volgende:
Ze stonden net in Heerlen op de stadsautobaan ook. Een goudkleurige Mercedes stond langs de komt met een onbekend kenteken. Een dikkere man in kostuum zat op de motorkap en een jongere knaap was auto`s aan het proberen te laten stoppen. Hij stond nog net niet op de rechterbaan.
Het gaat dus gewoon door.
of jij daar nooit in zal trappen eenmaal gelezen hebben trekquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef wise het volgende:
nou komt tie dan he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat iemand daar intrapt¤½¾‘
Ik wil ook wat van hetgeen jij gerookt hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:57 schreef Yondaime het volgende:
[..]
of jij daar nooit in zal trappen eenmaal gelezen hebben trek
Denk wel dat hij dat bedoelt, echter is het wegdek daar nu hobbelig en mag je er nu nog maar 80 rijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Komt kortbij dan.
Stadsautobaan = die weg waar je 100 mag normaal?
Precies daar was het. Ze stonden daar op het stukje voor de afslag richting Voerendaal. En die ene sprong bijna bij iedereen voor de auto zo druk stond hij te zwaaien naar de auto`s.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij dat bedoelt, echter is het wegdek daar nu hobbelig en mag je er nu nog maar 80 rijden.
(aan die weg is nog niet zo gek lang geleden gewerkt maja)
Wie koopt er nou weer speakers van een of andere grafmongool langs de weg?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Ongeveer 8 jaar geleden had je veel van die speakerverkoop oplichters , bij tankstations en stoplichten pikken ze auto's met jonge gasten erin , dan vertellen ze dat ze een levereing dure speakers van Schiphol over hebben , en of je interesse heb om ze voor 100 piek over te nemen , mensen die erin trapen zitten opgezadelt met namaak speakers van nog geen 3 euro ,
Oja, ook eens meegemaakt toen we op vakantie gingen. We stopten bij een tankstation om wat eten te halen etc. Toen kwamen er van die Oost-Europeanen die ons allerlei juwelen probeerden aan te smeren. Wat een volk zeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie koopt er nou weer speakers van een of andere grafmongool langs de weg?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik wil ook wat van hetgeen jij gerookt hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |