quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
je kan toc wel even spieken tussendoor
Blij dat iemand er om moet lachenquote:
Ik doe dat ook! Vooral als het openbaar is zoals in een kroeg, en m'n vrienden zwermen dreigend om ons heen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan hou je een oogje in het zeil? zodat er geen beschamende pics genomen worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook! Vooral als het openbaar is zoals in een kroeg, en m'n vrienden zwermen dreigend om ons heen.
Ja of dat ze niet hun tong in m'n oor steken. (echt gebeurdquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan hou je een oogje in het zeil? zodat er geen beschamende pics genomen worden?
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja of dat ze niet hun tong in m'n oor steken. (echt gebeurd)
ah groeps dwang... niets dat daar tegenop kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ontopic: Ik was 14 denk ik, en we hadden schoolgymik had net een dagje verkering met een jongen die ik al heel lang leuk vond
en toen sloten onze vrienden ons op in een lege kleedkamer
.. En schreeuwden ze 'Zoenen, zoenen!'
Dus toen zei hij, nou zullen we dan maar? De zoen zelf was best kut
maar het was wel schattig allemaal.
Vind ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef RenRen- het volgende:
In de zee in Griekenland. Ik was 14. Of 13. Weet het niet zeker meer. Vervolgens ging hij met z'n hand in m'n broekje en heb ik hem een mep gegeven.
Ik weet niet wat je hebt gedaan tijdens die zoen, maar volgens mij niet zoenen, damn those details!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef xBigBalloon het volgende:
Onder een vies goor brugje bij een sloot waar de hele straat hun uitwerpselen in uitkwam. En er lag een dode kip.![]()
Maar 't was wel nice.
Hahahquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik kreeg die avond alles tegelijk voor mijn kiezen.
Eerst heel erg veel gedronken, toen voor het eerst gezoent en toen lag ik bij haar in bed.
Geslaagde avond
14, bierzuipkeet, shaggy.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef AudiS4S5 het volgende:
Ik was 14.
Het was bij zo'n bierzuipkeet hier in de buurt.
Ik zat de hele avond al achter haar aan, en ik besloot op een moment gewoon tegen haar aan te gaan staan rijenDat vond ze gelukkig wel leuk..
Toen zei ik tegen haar dat ik naar buiten ging om een shaggy te roken (rookverbod daar binnen) en toen was ze mij gevolgd![]()
Toen heb ik haar buiten op de bek gepakt! Heerlijk!
Ik voelde me echt de koning toen we weer naar binnen liepen![]()
Oeh, ik snap nog steeds niet hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen, wat een lekker wijf
Eeehm klinkt als een ex van mequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef Esyaahw het volgende:
Hoe was jou eerste zoen?
Waar, wanneer, lekker, vreemd?
Details Details:P
Die van mij:
Ik had afgesproken met een jongen op een brug, daar heb ik voor het eerst gezoend,
we best kort. maar, heel romantish.. op die brug...
boven de snelweg.
ROFLquote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Rechterbal het volgende:
Ergens met oud op nieuw in een kroegje.
Was al ene hele tijd aan het praten met een meisje.
Ze vroeg wat ik zei, waarna ik mijn hoofd naar haar toe draaide om het in haar oor te fluisteren. Ik weet niet meer wat ik wilde vertellen. Wel dat ik vol op mijn mond werd gepakt.
Ik weet zeker dat ze me wel had verstaan.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Issje het volgende:
15 jaar ging met een erg onzeker meisje wel heel aardig
op t strand 2 km verderop gelopen toen liggen wil je een perpermuntje?"jahoor" en toen voor het eerst gezoenddd beetje nat, erg zacht.
Heel rustig met de tongen bewegen beetje om elkaar draaien en dat was het.
Verder geen lichamelijk contact.
is dat eignelijk normaal? om een beetje te strelen want ben noit verder geweest dan zoenen en een beetje de billen vasthouden
Het lichaamscontact vind ik het leukste van heel het zoenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Issje het volgende:
is dat eignelijk normaal? om een beetje te strelen want ben noit verder geweest dan zoenen en een beetje de billen vasthouden
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het lichaamscontact vind ik het leukste van heel het zoenen.
leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Lefty16 het volgende:
Ik was al 16 toen ik voor het eerst zoende... We hadden eerst gegeten in de cafetaria, haha, daarna biosje, toen ijsje eten en rondje door het centrum gelopen. Omdat het koud was gingen we in zijn auto zitten om op te warmen en toen gebeurde het... Heerlijk....
quote:
"neehee, je moet haar vastpakken!!!!' "ogen dichiicht!' 'Ieeel niet zo kwijluh!' 'quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
![]()
bij mij groep 7 in de bosjes met 4 mensen om me heen die me gingen vertellen hoe het moest
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
"neehee, je moet haar vastpakken!!!!' "ogen dichiicht!' 'Ieeel niet zo kwijluh!' '
En dan zweven ze allemaal rond je hoofd voor een close-up.
Jap, die klassenfeesten van de basisschool herinner ik me als de dag van gister.
Hoeren op de basisschool, altijd +1quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:40 schreef tommosz het volgende:
[..]
Zoeits was het wel ja, zon dikke hoer hadden we in de klas zat er 2 meter vanaf te kijken kwam ze na het zoenen op me af, zij is een stofzuiger
jammer dat ze niet zo lang meegaan hequote:
Jullie konden buren zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef CheckIt het volgende:
(ze woonde in brabant, ik in zuid-holland).
quote:
hoe oud was je met je eerste zoenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef Billenhoofd het volgende:
Met een feest, toen ik zo dronken was dat ik mezelf niet meer helemaal onder controle had.![]()
Dus ik met zo'n meid gepraat en met haar mee naar buiten gegaan, net iets verder gegaan dan alleen zoenen, en een tijdje later weer naar binnen.
De dag erna kwam haar vriend mijn verhaal vragen, want die meid had alles opgebiecht bij hem.
Ik wist nog niet eens dat ze een relatie had, dus ik kreeg alleen enkele scheldwoorden naar m'n hoofd geworpen van hem.![]()
Romantisch was het niet, maar wel onvergetelijk.
je bent hier dan wel een van de eerstequote:
Via FOK! zul je ook niet snel zoenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
je bent hier dan wel een van de eerste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |