quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het lichaamscontact vind ik het leukste van heel het zoenen.
leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Lefty16 het volgende:
Ik was al 16 toen ik voor het eerst zoende... We hadden eerst gegeten in de cafetaria, haha, daarna biosje, toen ijsje eten en rondje door het centrum gelopen. Omdat het koud was gingen we in zijn auto zitten om op te warmen en toen gebeurde het... Heerlijk....
quote:
"neehee, je moet haar vastpakken!!!!' "ogen dichiicht!' 'Ieeel niet zo kwijluh!' 'quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
![]()
bij mij groep 7 in de bosjes met 4 mensen om me heen die me gingen vertellen hoe het moest
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
"neehee, je moet haar vastpakken!!!!' "ogen dichiicht!' 'Ieeel niet zo kwijluh!' '
En dan zweven ze allemaal rond je hoofd voor een close-up.
Jap, die klassenfeesten van de basisschool herinner ik me als de dag van gister.
Hoeren op de basisschool, altijd +1quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:40 schreef tommosz het volgende:
[..]
Zoeits was het wel ja, zon dikke hoer hadden we in de klas zat er 2 meter vanaf te kijken kwam ze na het zoenen op me af, zij is een stofzuiger
jammer dat ze niet zo lang meegaan hequote:
Jullie konden buren zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef CheckIt het volgende:
(ze woonde in brabant, ik in zuid-holland).
quote:
hoe oud was je met je eerste zoenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef Billenhoofd het volgende:
Met een feest, toen ik zo dronken was dat ik mezelf niet meer helemaal onder controle had.![]()
Dus ik met zo'n meid gepraat en met haar mee naar buiten gegaan, net iets verder gegaan dan alleen zoenen, en een tijdje later weer naar binnen.
De dag erna kwam haar vriend mijn verhaal vragen, want die meid had alles opgebiecht bij hem.
Ik wist nog niet eens dat ze een relatie had, dus ik kreeg alleen enkele scheldwoorden naar m'n hoofd geworpen van hem.![]()
Romantisch was het niet, maar wel onvergetelijk.
je bent hier dan wel een van de eerstequote:
Via FOK! zul je ook niet snel zoenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
je bent hier dan wel een van de eerste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |