.
. . Was zooooo romantisch! En eerst zaten we denk een half uur ofzo te praten enzo, en toen was het opeens stil en pakte hij me op me bek. (er was wel een kleine blunder van mij, ik besefde pas tijdens de zoen KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@) Gelukkig merkte hij er niks van en was de zoen hartstikke lekker! Echt geen wasmachine idee
. Was zooooo romantisch! En eerst zaten we denk een half uur ofzo te praten enzo, en toen was het opeens stil en pakte hij me op me bek. (er was wel een kleine blunder van mij, ik besefde pas tijdens de zoen KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@) Gelukkig merkte hij er niks van en was de zoen hartstikke lekker! Echt geen wasmachine idee  .
.  . hahaha, naja t was wel heel gezellig
 . hahaha, naja t was wel heel gezellig   
   .
 . 

Het niet dat ik niet wilde.. Ik had alleen een heel ander idee in m'n hoofd van een zoen, beetje jammer dat ik het idee had dat ik door een slijmerige octupus werd gezoend..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]

Je kon 'm niet van je afduwen of zeggen dat je dat niet wou?

Moet ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Michelle.. het volgende:
KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@)

Kon je mooi in z'n bek brakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef Chocolate het volgende:
Op een nieuwjaarsfeestje. Ik voelde me niet zo lekker, teveel gedronken ofzo
Toen kwam er een gast naar me toe en vroeg of het wel ging. Voordat ik kon antwoorden pakte die me op m'n bek

quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:29 schreef Sarcher het volgende:
Me eerste zoen was begin van dit jaar.
Me eerste vriend was het, en we waren benieuwd hoe bezonder het was.
Was heel vreemd eerst, maar daarna was het uber lekker.

Wie maakt die fout niet ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Michelle.. het volgende:
..
(er was wel een kleine blunder van mij, ik besefde pas tijdens de zoen KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@)
..

!) en we vonden elkaar leuk enzo maar mn charm-o-meter stond echt nog vrij laag rond die leeftijd.
!) en we vonden elkaar leuk enzo maar mn charm-o-meter stond echt nog vrij laag rond die leeftijd.  Ze had gevraagd of ik een film mee wilde nemen, maar omdat ik nogal naief was nam ik American History X mee omdat ik geen idee had wat je anders tijdens een film moest doen dan gewoon naar de film kijken.
 Ze had gevraagd of ik een film mee wilde nemen, maar omdat ik nogal naief was nam ik American History X mee omdat ik geen idee had wat je anders tijdens een film moest doen dan gewoon naar de film kijken.  Dus ik zit daar zeer geboeid naar de film te kijken, en toen begon ze me te zoenen. Nouja, toen deed ik maar wat mee enzo, en van wat ik me ervan kan herinneren was het best oké.
 Dus ik zit daar zeer geboeid naar de film te kijken, en toen begon ze me te zoenen. Nouja, toen deed ik maar wat mee enzo, en van wat ik me ervan kan herinneren was het best oké. Ik had ook gewoon mn ogen open, ik had ook geen idee wat ik moest doen. Dat hele zoenen, mwah, het kon/kan me niet echt veel schelen.quote:

Hahahhaha oke xD; ;;;; ;quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:10 schreef Michelle.. het volgende:
@ Ren Ren;;
Jaaah klopt xD maar toen was ik denk 2 weken 14 ofseuh xD

leeftijd erik! leeftijd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:54 schreef oshiro het volgende:
Straalbezopen met m'n beste vriendinnetje.

Jaar of 15, 16? Lang geleden man, ik ben al een oude PUBberquote:

Leeftijd frodo! Leeftijd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:46 schreef Fredo55 het volgende:
In het stadspark, op een rustig plekje.

Urrr..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef Lolledmaniac het volgende:
omdat er iets geheims lag achter m'n bed.

Geboortedatum: 00-00-0000quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef Lolledmaniac het volgende:
Ehm, met m'n vriendje die ik nu heb.
Half jaartje terug ongeveer.
Hij was eh, geweldig?
En het gebeurde op m'n bed, hij hing over me heen omdat er iets geheims lag achter m'n bed.
Maarja, hij probeerde 't te pakken en toen zag 'ie een mooi moment in denk ik, om me te zoenen XD.

om te lezen
 om te lezen  

-. Lekker was het wel, maar ik wist niet echt wanneer ik kon stoppen. het meest ironische; het was de vriendin van m'n zus die dat hele weekend bij ons sliep.
 -. Lekker was het wel, maar ik wist niet echt wanneer ik kon stoppen. het meest ironische; het was de vriendin van m'n zus die dat hele weekend bij ons sliep. 

Ik denk dat die zoen sowieso in mn top5 zal staan, geen wasmachine, geen kwijl, niks. Pure passie
   Ik denk dat die zoen sowieso in mn top5 zal staan, geen wasmachine, geen kwijl, niks. Pure passie  

ik was toen aan 't stuntelen; zij kon 't best goed, heeft 't me wel min of meer geleerd. Heb 'r drie weken 'iets mee gehad' maar daarna uitgemaakt; wist echt niet wat ik er mee aan moest; achteraf was 't best een leuk meisje. sja..
  ik was toen aan 't stuntelen; zij kon 't best goed, heeft 't me wel min of meer geleerd. Heb 'r drie weken 'iets mee gehad' maar daarna uitgemaakt; wist echt niet wat ik er mee aan moest; achteraf was 't best een leuk meisje. sja..  

ik had niets te zeggen.
 ik had niets te zeggen.

is een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind'  dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.
 is een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind'  dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht. 

Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
is een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.
dus als je lover de ogen open heeft met t zoenen, dan weet je genoeg

Ik doe m'n ogen wel open als ik naar d'r nek toe ga, of op een andere manier ga staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
ik was jaar of 11.
ik had een - snoepjes handjes vast hou relatie - en we deden doen durf of de waarheid.
vriendje kreeg een durf opdracht, en als je durft moet je doen.
'durf jij lis 10 sec te zoenen' nou dat durfde die welik had niets te zeggen.
ik telde wel mooi mee, en toen zij bij seconde 5 waren, was ik op 10 en kapte t af
daarna nog 2x met m gezoend, en dat was best aardig
tevens 'moet' je helemaal niet je ogen dicht hebbenis een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.

Jaaa, maar das andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doe m'n ogen wel open als ik naar d'r nek toe ga, of op een andere manier ga staan.
Ik viel een tijdje terug bijna met 'r op de grond omdat ik ergens over struikelde... Had op zich ook wel wat

Maar je ziet het alleen als de ander het ook kut vindtquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
ik was jaar of 11.
ik had een - snoepjes handjes vast hou relatie - en we deden doen durf of de waarheid.
vriendje kreeg een durf opdracht, en als je durft moet je doen.
'durf jij lis 10 sec te zoenen' nou dat durfde die welik had niets te zeggen.
ik telde wel mooi mee, en toen zij bij seconde 5 waren, was ik op 10 en kapte t af
daarna nog 2x met m gezoend, en dat was best aardig
tevens 'moet' je helemaal niet je ogen dicht hebbenis een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.

Ik niet,quote:

Leannequote:
 Alles goed met je?
 Alles goed met je?  

je kan toc wel even spieken tussendoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je ziet het alleen als de ander het ook kut vindt

Zeker niet alleenquote:

Ik moest lachen dat jij hier post.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |