Geboortedatum: 00-00-0000quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef Lolledmaniac het volgende:
Ehm, met m'n vriendje die ik nu heb.
Half jaartje terug ongeveer.
Hij was eh, geweldig?![]()
En het gebeurde op m'n bed, hij hing over me heen omdat er iets geheims lag achter m'n bed.
Maarja, hij probeerde 't te pakken en toen zag 'ie een mooi moment in denk ik, om me te zoenen XD.
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
is een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.
dus als je lover de ogen open heeft met t zoenen, dan weet je genoeg
Ik doe m'n ogen wel open als ik naar d'r nek toe ga, of op een andere manier ga staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
ik was jaar of 11.
ik had een - snoepjes handjes vast hou relatie - en we deden doen durf of de waarheid.
vriendje kreeg een durf opdracht, en als je durft moet je doen.
'durf jij lis 10 sec te zoenen' nou dat durfde die welik had niets te zeggen.
ik telde wel mooi mee, en toen zij bij seconde 5 waren, was ik op 10 en kapte t af
daarna nog 2x met m gezoend, en dat was best aardig
tevens 'moet' je helemaal niet je ogen dicht hebbenis een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.
Jaaa, maar das andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doe m'n ogen wel open als ik naar d'r nek toe ga, of op een andere manier ga staan.
Ik viel een tijdje terug bijna met 'r op de grond omdat ik ergens over struikelde... Had op zich ook wel wat
Maar je ziet het alleen als de ander het ook kut vindtquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef liiszle het volgende:
ik was jaar of 11.
ik had een - snoepjes handjes vast hou relatie - en we deden doen durf of de waarheid.
vriendje kreeg een durf opdracht, en als je durft moet je doen.
'durf jij lis 10 sec te zoenen' nou dat durfde die welik had niets te zeggen.
ik telde wel mooi mee, en toen zij bij seconde 5 waren, was ik op 10 en kapte t af
daarna nog 2x met m gezoend, en dat was best aardig
tevens 'moet' je helemaal niet je ogen dicht hebbenis een natuurlijke reactie van het lichaam als je de zoen 'fijn vind' dan worden je pupillen groter, kunnen t licht niet verdragen en doe je automatisch je ogen dicht.
Ik niet,quote:
Leannequote:
je kan toc wel even spieken tussendoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je ziet het alleen als de ander het ook kut vindt
Zeker niet alleenquote:
Ik moest lachen dat jij hier post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |