dat zijn de echte bazen. niet eens met lego maar gewoon duplo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Schut85 het volgende:
na de kus wou ze meteen pijpen. Ik zei: momentje, toen ben ik met de duplo gaan spelen
quote:
Dan moet je hier niet posten.quote:
HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Lautje heeft nog nooit gezoendLieffff
![]()
Mijn eerste keer was in mijn dromen
Haha wtfquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef Pencile het volgende:
Trauma.
Ik dacht dat we gewoon een kus gaven dus toen kreeg ik
- een tong tegen me lip
- toen deden we het nog een keer en botsten onze tanden
- waren we bezig (die wasmachinestylo jwz)
- Gooiden de juf een natte lap in ons gezicht want tzen in de klas, dat kan natuurlijk niet![]()
Maarja ik was 12, wat wil je.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef Pencile het volgende:
Trauma.
- een tong tegen me lip
- Gooiden de juf een natte lap in ons gezicht want tzen in de klas, dat kan natuurlijk niet![]()
DRAMAquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het was gewoon heel verschrikkelijk.
Bomvolle discotheek enzo.
Bah.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Zaith het volgende:
Zoja, dan was 5 of 7. En was het met een jongen. Nee, ik ben wel hetero.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik was 14, en het was in de bioscoop. Ik durfde niet goed, dus ik besloot tot een list. Ik zo tegen haar: "Ik wil je graag kussen, maar ik ben bang dat ik je pijn doe met m'n beugel."![]()
Toen nam zij het iniatief. Ik geef het achteraf bezien een 4, die kus(sen).
Hoe smooth.![]()
![]()
hehehquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef Pencile het volgende:
Trauma.
- een tong tegen me lip
Mja, dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was 16, lekker oud.
Het was in een discotheek toen ik voor het eerst alleen op vakantie was met mijn vrienden. En ik was aangeschoten en hij dronken. En ik kende hem niet eens.
Dus het was een ramp.
dit lijkt sprekend op mijn situatie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je hier niet posten.
Bij mij was het op de skatebaan, was gekoppeld met die gozert en ik voelde me half gedwongen.Toen begon het stelletje waarmee we waren te zoenen en had ik zoiets van 'oh god, dan moet ik nu ook'. Tijdens het zoenen dacht ik: "Oja, nu mijn ogen dichtdoen." en later "Is dit het nou?"
8 uur later sms'te ik hem dat ik het toch niet zo zag zitten.
Ernstig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:22 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ik en mijn toenmalige vriendje, en een meisje uit mijn klas en haar vriendje waren bij het zwembad.
En zij gingen voor het eerst kussen, en mijn vriendje wilde dat ook en ik vond het wel best dus gingen we ook zoenen. Had ook zoiets van 'is dit het nou', en twee dagen later had ik het uitgemaakt![]()
(was in groep 8)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef lauwert het volgende:
Mijn eerste zoen..
Het was een jongen die tegen me zei; Ik wil nu ook wel eens tegen ze(z'n vrienden) kunnen zeggen dat we gezoend hebben..
Hij pakte me vol op m'n mond, en alles daaromheen.. Hij kwijlde me onder als een of ander wild beest en ik had het idee dat ik werd opgezogen..
Daarna zat ik ook met een hele verbaasde blik en misselijkheid in de bus naar huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |