iteejer, kom er maar in...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gemeld, niet bewezen.
Ik zou graag zien wat de oorsprong is van die aanname, en 1 post/quote/of gedeelte van pm van Mariell waaruit dat blijkt.
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppelquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens is het raar dat het niet tekenen van een clausule als reden van ontslag wordt gerekend terwijl heel veel naaste medewerkers geen clausule hebben getekend, waaronder Alsido zelf.
Alleen minder boeiend voor de omgevingquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Varma. Die lijdt aan pseudologia fantasia. Interessant ziektebeeld.
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.
ze werd eruit gestuurd en TOEN verzocht te tekenen. Niet andersom.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppel
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppel
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
iteejer, kom er maar in...
overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de WERKELIJKE reden dat je haar tot in het belachelijke toe verdedigt
Ik. Onder andere.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?
Bram in zijn mailtje naar Danny. Zie OP deel 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?
hormonenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!
Bram! Bram zei dat !quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je ook een brief gelezen? Aangezien Bram schijnbaar gewoon openlijk over t ontslag praatte.quote:
ok. Blijft dus de vraag nav welk voorval ze dr boeltje moest pakken. Ik denk dat het voorval an sich niet eens zo heel ernstig is dan wel dat het al de zóveelste keer is dat ze uit de school klapte oid wat op den duur je programma (en gang van zaken er omheen) schade kan berokkenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ze werd eruit gestuurd en TOEN verzocht te tekenen. Niet andersom.
Ik heb hem toch al beantwoord in het vorige topic? Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!
Danny weet hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok. Blijft dus de vraag nav welk voorval ze dr boeltje moest pakken.
Waar baseer je dat op? Ze liegt aantoonbaar in deze reeks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?quote:
Ja. En nee, ik klap niet uit de school over de inhoud. Buiten dat die overduidelijk was en zeker niet voor diverse uitleg vatbaar.quote:
Maar wat lost Bram nu op middels die ene posting zonder nadere toelichting? Dat is toch niet slim?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we dan toch verder speculeren.
Wat als die brief er allang lag, maar dat Mariell bezig bleef de onschuld uit te hangen op hyves, pm, msn etc?
Dan is het nu voor iedereen meer dan duidelijk..
niet de hoofdreden, maar het zal - zoals gezegd - wel op het stapeltje puntjes terecht zijn gekomen die er al lagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.
quote:
Het kan ook heel goed iets zijn wat we onmogelijk kunnen raden. Iets als een meningsverschil over de uitvoer van het een of ander en haar mening staat haaks op die van Bram of Bart. Als je dat dan optelt bij de loslippigheid kan het snel gedaan zijn als je dan in een patstelling zit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.
omg dit begint echt genant te wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?
Ik heb 'm niet persoonlijk in haar bus gegooid, dus 100% zekerheid kan ik niet claimen. Maar zo vaak verneukt TNT de postbezorging toch niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Maanvis het volgende:
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |