abonnement Unibet Coolblue
pi_69445136
pi_69445151
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef N.i.c.k het volgende:
nu moet er nog 1 gebed vehoord worden: geen Elia !
Waar moet die spelen? voor een 4-4-2 wat hij zo goed als zeker gaat spelen is daar geen ruimte voor
pi_69445170
quote:
Arveladze blijft bij AZ ondanks interesse Ajax
Geschreven op woensdag, 27 mei om 08:01

Shota Arveladze heeft besloten zijn contract bij AZ uit te dienen, zo meldt De Telegraaf. Ajax polste de assistent-trainer, die daardoor aan het twijfelen sloeg. Na een telefonisch gesprek met Ronald Koeman, de opvolger van Louis van Gaal bij AZ, besloot de Georgiër om zijn nog één jaar doorlopende verbintenis na te komen. In eerste instantie werd de Georgiër gepolst voor het assistentschap onder Morten Olsen. Na een gesprek tussen Ajax en de huidige bondscoach van Denemarken werd al snel duidelijk dat de komst van de Deen geen optie was. Desondanks wilde de Amsterdamse club dat Arveladze samen met John van 't Schip assistent moest worden van de nieuwe hoofdtrainer, die sinds dinsdag naar de naam van Martin Jol luistert.

Het is nog onduidelijk welke assistenten Jol onder zijn hoede krijgt. Volgens diverse media wordt Danny Blind, momenteel technisch manager van Ajax, zijn rechterhand samen met Van 't Schip. Broer Cock, als zogenaamde personal assistent, en conditietrainer Michael Lindeman van Hamburger SV zouden overkomen van HSV. Voor Rob Witschge wordt waarschijnlijk een functie bij Jong Ajax geregeld.
Opvallend toch dat hij alsnog gepolst is.
pi_69445177
Heeft die Jol altijd overal 4-4-2 gespeeld? Zou wel zonde zijn, hoewel Sulejmani dan wel beter zou renderen.
lollig
pi_69445181
Vraag me af wat er nou gaat gebeuren binnen Ajax. Het hele jeugdsysteem is afgesteld op de Ajax-stijl (4-3-3 dus), en dan gaat het eerste opeens vast 4-4-2 spelen. Lijkt mij het beste als ze geen vast systeem nemen en gewoon het systeem op de naderende wedstrijd aanpassen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:40:52 #6
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_69445182
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waar moet die spelen? voor een 4-4-2 wat hij zo goed als zeker gaat spelen is daar geen ruimte voor
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij géén Elia zegt....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_69445194
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij géén Elia zegt....
Geen Elia? Mooi
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69445215
Volgens de Telegraaf heeft Ajax trouwens een miljoen betaald als afkoopsom.
pi_69445224
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Ajax trouwens een miljoen betaald als afkoopsom.
Koopje
pi_69445225
Elia mag zeker wel komen alleen niet voor die 10 miljoen.
pi_69445234
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Geen Elia? Mooi
Idd, zijn komt is geen prioriteit en het is belachelijk om daar weer 10 miljoen voor neer te leggen. Ze kunnen beter het middenveld versterken en er een verdediger bij halen.
pi_69445303
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, zijn komt is geen prioriteit en het is belachelijk om daar weer 10 miljoen voor neer te leggen. Ze kunnen beter het middenveld versterken en er een verdediger bij halen.
Leo gaat toch weg? En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.
lollig
pi_69445317
Rot toch eens een eind op met die kut-TT's .
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die jol niks vonden
of de beste oplossing



jol is gewoon de allerbeste keus. als ik als ad van ajax had geweten dat jol geinteresseerd was had ik niet olsen, rijkaard, advocaat benaderd, maar een keuze gemaakt tussen jol en adriaanse
Heb al meerdere malen gelezen dat Advocaat ook is gepolst, maar is dat serieus waar?
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:46:50 #14
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69445333
belachelijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69445334
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Leo gaat toch weg? En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.
Leo had een hele andere rol. Ik denk niet dat Elia wil fungeren als subersub. Bovendien weet ik helemaal niet of Leo weggaat, die 0-1 in Hamburg is natuurlijk wel blijven hangen bij Jol
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:46:59 #16
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_69445340
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me af wat er nou gaat gebeuren binnen Ajax. Het hele jeugdsysteem is afgesteld op de Ajax-stijl (4-3-3 dus), en dan gaat het eerste opeens vast 4-4-2 spelen. Lijkt mij het beste als ze geen vast systeem nemen en gewoon het systeem op de naderende westrijd aanpassen.
Op die manier krijg je natuurlijk nooit automatismen. Kijk naar vorig seizoen, iedere keer een andere tactiek en een ander systeem en op geen enkel moment continuïteit.
Wat ik in een vorig topic ook al schreef is dat ik het zo opvallend vind dat er juist geen enkele speler doorbreekt die op een specifieke positie in het klassieke 4-3-3 systeem uit de voeten kan.
Jongens als de Jong, Emanuelson, Anita, Schilder, Sarpong zijn allemaal multi-functioneel, maar blinken daardoor op geen enkele positie echt uit.
Klassieke buitenspelers zijn er (op wellicht Martina na) al helemaal niet. Het lijkt me dus dat het aanpassen van de jeugdopleiding echt niet zo spannend hoeft te zijn en dat het aanpassen van de speelwijze van het eerste elftal geen dramatische gevolgen voor de jeugdopleiding hoeft te hebben.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_69445346
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En zeker dat als je Elia nu koopt voor 9 miljoen dat je hem volgend seizoen of het seizoen daarna voor 25 miljoen kan verkopen.
Daar ben ik anders niet zo zeker van .
pi_69445360
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef Fortitudo het volgende:
belachelijk
Wat?
pi_69445396
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar ben ik anders niet zo zeker van .
Elia is nu al beter dan Babel en die verkochten we voor 19 miljoen. Let maar op Elia wordt de vaste man achter Robben in het NL elftal.
lollig
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:49:42 #20
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69445409
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
Elia mag zeker wel komen alleen niet voor die 10 miljoen.
Dan niet.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:50:18 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69445427
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69445442
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Elia is nu al beter dan Babel en die verkochten we voor 19 miljoen.
Dat zei meer iets over Liverpool vind ik.
pi_69445462
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef toma het volgende:

[..]

Opvallend toch dat hij alsnog gepolst is.
Dat is wel normaal toch. Je kijkt of hij interesse heeft. Voor het geval Jol niet doorgaat.
pi_69445495
Ricardo Moniz komt dus niet mee als ik het goed begrepen heb? Dat vind ik verdomd jammer.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69445528
lollig
pi_69445571
Die Moniz mag wel meekomen, hij werkt toch volgens de Coerver methode? Mag de jeugd wel techniek training geven.
lollig
pi_69445592
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zei meer iets over Liverpool vind ik.
Tsjah was wel een miskoop voor Liverpool ja maar let maar op dat Elia een van de betere aanvallers wordt van Europa.
lollig
pi_69445606
Gisteren afgestudeerd en het nieuws dat Jol trainer is van Ajax. Mijn week kan niet meer stuk!
pi_69445680
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
Gisteren afgestudeerd en het nieuws dat Jol trainer is van Ajax. Mijn week kan niet meer stuk!
Gefeliciteerd.
pi_69445721
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft die Jol altijd overal 4-4-2 gespeeld? Zou wel zonde zijn, hoewel Sulejmani dan wel beter zou renderen.
Zal wel een beetje Ten Cate-stijl worden. 4-4-2 dus vooral als het beter rendeert dan 4-3-3, wat Ten Cate vooral deed in uitwedstrijden. Thuis tegen De Graafschap moet het met 4-3-3 ook wel lukken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:05:37 #31
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69445823
Jol
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69445956
Wat zal Jol vandaag gaan doen?
pi_69445997
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
Wat zal Jol vandaag gaan doen?
Verhuisdozen inpakken
pi_69445998
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef toma het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Thanks Wat denken jullie trouwens van Jol en zijn broer met betrekking tot het scoutingsapparaat? Hebben zij een goed netwerk waarmee ze meer vorm kunnen geven, samen met Blind, aan het scoutingsapparaat?
pi_69446034
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
Wat zal Jol vandaag gaan doen?
Gesprekken voeren over de invulling van de staf.
pi_69446056
Denk wel dat van 't schip gekozen word ipv witschge
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_69446099
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Noshiba het volgende:
Denk wel dat van 't schip gekozen word ipv witschge
En Blind.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:14:29 #38
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69446107
quote:
'Liverpool laat Babel gaan'

Het Engelse medium The Sun meldt dat Liverpool bereid is aanvaller Ryan Babel van de hand te doen voor een mooi transferbedrag.

De 22-jarige Babel werd in 2007 door The Reds overgenomen van Ajax, maar heeft zich in Liverpool nog niet definitief in de basis kunnen spelen. Babel begon het voorbije seizoen in zes competitieduels in het basisteam van Liverpool.

Manager Rafael Benítez zou Babel vorige week hebben medegedeeld dat hij mag vertrekken. Een verzoek van de aanvaller in de winterstop om verhuurd te worden aan zijn oude club Ajax werd door de Engelsen nog afgewezen. Het contract van Babel met Liverpool loopt medio 2012 af.
Kom maar terug naar Ajax
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69446150
Een stukje over Lindeman die dus meekomt:
quote:
Pionier met computer

HAMBURG - Michael Lindeman werkt tegenwoordig bij HSV in Hamburg en dat is pikant, want hij is de zoon van Thijs Lindeman, de directeur van het Ajax-museum. De zwager van Frank Verlaat is een pionier op het vlak van de begeleiding en is Nederlands grootste deskundige op het gebied van de omega wave, het computersysteem waar Gertjan Verbeek zo bij zweert. Met een tikkeltje trots: "Toen ik er in 2000 bij Grasshoppers mee begon, was ik de eerste in de voetballerij. Dus nog voor grote clubs als AC Milan en Barcelona. Ze dachten destijds in Zurich, dat er een ufo geland was."

Hij heeft qua ervaring dus een enorme voorsprong opgebouwd en werkt derhalve sinds deze zomer samen met Martin Jol, Zeljko Petrovic en Ricardo Moniz bij de Duitse topclub HSV Hamburg, de Duitse tegenstander van Ajax in de UEFA Cup. Het Russische computersysteem, ontwikkeld aan de universiteit van Irkoetsk, staat in Nederland ook bij Heerenveen, Feyenoord en PSV en ook NOC*NSF is er bekend mee. "Hij is door de Amerikanen verbeterd en wordt gebruikt bij de NASA om astronauten te testen." Lindeman kwam er jaren geleden mee in aanraking via atletiektrainer Henk Kraaijenhof. Nu gebruikt hij het programma om voetballers binnen een paar minuten door te lichten. Waarbij alle info aan de oppervlakte komt: fysieke en mentale gesteldheid, stressniveau. "Het apparaat kan bijna alles meten. Daarmee kun je weten hoe je ploeg in elkaar steekt en hoe je een programma individueel kunt verfijnen. Ik heb in mijn leven altijd geprobeerd met grote trainers te werken, wilde me blijven ontwikkelen. In Libië was dat Carlos Bilardo, recentelijk in Zwitserland Ciriaco Sforza. In Nederland kwam ik niet aan de bak. Daarom heb ik in de meest exotische landen gezeten: Saoedi-Arabië, Aboe Dhabi, Libië." Toen het hem in het laatste land te heet onder de voeten werd, zei hij tegen Piet Hamberg: "Het wordt nu tijd voor een normale club in een normaal land." Waarna hij zijn brood ging verdienen in Zwitserland, het meest recent bij Luzern.

Hij noemt zichzelf een autodidact. "Ik heb een masseursdiploma, ben fitnesstrainer, en personal trainer. Ik heb me verdiept in sportpsychologie en orthomoleculaire supplementie. In Zwitserland wil ik mijn A-voetbaldiploma halen. Dat is vorig jaar niet gelukt, omdat ik één dag heb gemist. En dan moet het hele jaar over. Wel kon ik een seminar van twee dagen geven voor UEFA-trainers. Typisch Zwitserland."
pi_69446159
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
Gisteren afgestudeerd en het nieuws dat Jol trainer is van Ajax. Mijn week kan niet meer stuk!
feli dan maar he!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69446167
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En Blind.
Ik zie het nu ook ja

Achja ik kan niet op de hoogte blijven van alle nieuwtjes.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_69446201
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Blijf maar lekker weg, hij heeft genoeg opgeleverd!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_69446236
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kom maar terug naar Ajax
Asjeblieft zeg, laten we Leo gaan en dan zeker een andere blinde draver terughalen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69446280
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:16 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik zie het nu ook ja

Achja ik kan niet op de hoogte blijven van alle nieuwtjes.
Dat maakt ook niet uit. Het gaat zo snel op het moment (gelukkig maar).
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69446295
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Een stukje over Lindeman die dus meekomt:
[..]


Prima. Wordt tijd dat Ajax zich eens in dit soort zaken gaat verdiepen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69446464
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Prima. Wordt tijd dat Ajax zich eens in dit soort zaken gaat verdiepen.
Eensch, hier gaat met name de jeugd enorm van profiteren. Maar komt Lindeman dan ook naar ajax?

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_69446493
Babel hoef ik niet terug. Tenzij je hem voor een prikkie kunt oppikken maar dat zal wel niet.
pi_69446499
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef navigator het volgende:

[..]

Asjeblieft zeg, laten we Leo gaan en dan zeker een andere blinde draver terughalen
Zeker niet als we er nog voor moeten betalen ook. .
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:30:39 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69446667
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Een stukje over Lindeman die dus meekomt:
[..]
Ik lees hier eigenlijk vooral: wat ben ik verschrikkelijk goed en slim dat ik kan werken met een stuk computer wat door anderen is ontwikkeld!

Niets ten nadele van de beste m an hoor, wellicht is het wel een uitvinding. Het is niet dat het allemaal op rolletjes loopt met de medische tak van Ajax. Maar ik kan nu ook niet zeggen dat er bi PSV,j Feyenoord en Heerenveen zo opvallend weinig blesssures zijn.
pi_69446757
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:30 schreef twi het volgende:

[..]

Ik lees hier eigenlijk vooral: wat ben ik verschrikkelijk goed en slim dat ik kan werken met een stuk computer wat door anderen is ontwikkeld!

Niets ten nadele van de beste m an hoor, wellicht is het wel een uitvinding. Het is niet dat het allemaal op rolletjes loopt met de medische tak van Ajax. Maar ik kan nu ook niet zeggen dat er bi PSV,j Feyenoord en Heerenveen zo opvallend weinig blesssures zijn.
Heerenveen heeft de beste medische staf.
Daar duren dezelfde blessures gemiddeld korter dan bij andere clubs.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:33:24 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69446788
En 4-4-2 kan ik goed mee leven, aangezien er sinds Van 't Schip al geen overtuigende vleugelspeler uit de jeugdopleiding is gekomen.
pi_69446888
Kut supporterszaken
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_69446904
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69446909
quote:
Albert Luque heeft zijn zinnen gezet op een definitieve overgang naar Málaga. De aanvaller, die nog een jaar onder contract staat bij Ajax, zal naar Amsterdam afreizen in de hoop onder zijn verbintenis uit te kunnen. "Daarvoor zal ik wel flink moeten inleveren." Bij de Andalusiërs, die financieel niet in staat zijn om hem bij Ajax los te weken, kan de gehuurde Luque een driejarig contract ondertekenen. (Marca)
quote:
Ajax heeft zich weer bij Partizan Belgrado gemeld voor Ivan Obradovic. De linksback stond eerder al op de verlanglijst van de Amsterdammer maar de vraagprijs van zeven miljoen euro bleek een onoverkomelijk obstakel. Het is onduidelijk of de Servische club de vraagprijs voor de inmiddels volwaardig international heeft laten zakken. Obradovic zelf zegt aan zijn laatste seizoen in Belgrado bezig te zijn. (Koha Javore)
pi_69447013
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_69447025
Eindelijk heb ik weer een beetje vertrouwen in volgend seizoen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69447066
Ze moeten Menzo direct vragen als assistent
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:41:51 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69447082
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef kevin6188 het volgende:


  woensdag 27 mei 2009 @ 10:43:33 #59
236140 122448
Ik vind van niet
pi_69447140
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef denthemen het volgende:
Ze moeten Menzo direct vragen als assistent
Mee eens, das een hele goede
Nee
pi_69447204
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef denthemen het volgende:
Ze moeten Menzo direct vragen als assistent
60 assistenten
pi_69447223
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef toma het volgende:

[..]


[..]


Laat Luque zelf maar een miljoen op tafel leggen als hij zo graag weg wilt. Zijn we gelijk van die belachelijke salariskosten af en houden we er nog een fooi aan over ook.
pi_69447275
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

60 assistenten
Schop je Schippie weg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69447284
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef Noshiba het volgende:
Kut supporterszaken
Gewoon langsgaan joh luie donder
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69447352
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Laat Luque zelf maar een miljoen op tafel leggen als hij zo graag weg wilt. Zijn we gelijk van die belachelijke salariskosten af en houden we er nog een fooi aan over ook.
Nou ben blij dat ie aangeeft weg te willen. Denk niet dat je er wat voor vangt aangezien Malaga ook wel weet dat we hem liever kwijt zijn met zijn salaris en inbreng
pi_69447363
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef kevin6188 het volgende:

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:50:38 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69447388
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou ben blij dat ie aangeeft weg te willen. Denk niet dat je er wat voor vangt aangezien Malaga ook wel weet dat we hem liever kwijt zijn met zijn salaris en inbreng
Hij is bereid in te leveren op zijn salaris, dan kan er ook wel een half miljoen af ter compensatie.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:53:20 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69447480
Welkom Jol.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69447521
Luque moest volgens mij al een deel inleveren toen hij verhuurd werd
AJAX AMSTERDAM!
pi_69447711
Van mij mag Luque gratis weg naar Malaga. Scheelt een hoop salariskosten...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:02:43 #70
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69447788
Wie durft geld in te zetten dat Ajax landskampioen 2009-2010 wordt?
pi_69447939
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef damsco het volgende:
Wie durft geld in te zetten dat Ajax landskampioen 2009-2010 wordt?
Ik niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:08:11 #72
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69447987
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:41 schreef Rejected het volgende:

[..]

Was jij niet die user die altijd zo pessimistisch was.
Als je nou heel eerlijk bent was er vorig jaar maar weinig positiefs te melden. Behalve de sfeer in het stadion. Het voetbal was van een te laag niveau. Dus ik was eerder realistisch dan pessimistisch.
Ik vind wel dat er veel potentie in de spelersgroep zit en ik heb er alle vertrouwen in dat Jol dat volledig gaat benutten.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:09:57 #73
51286 w00h00
Digital man!
pi_69448045
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef damsco het volgende:
Wie durft geld in te zetten dat Ajax landskampioen 2009-2010 wordt?
Zeg maar hoeveel.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:10:10 #74
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69448055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik niet.
ik denk oprecht dat de 30e landstitel eraan komt. en anders een ban voor een half jaar.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:12:36 #75
51286 w00h00
Digital man!
pi_69448136
22 Juni Martin maar eens welkom heetten.
pi_69448147
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:13:42 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_69448168
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef damsco het volgende:

[..]

ik denk oprecht dat de 30e landstitel eraan komt. en anders een ban voor een half jaar.
Ik quote hem even.
pi_69448191
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69448208
Gelukkig is het geen Olsen of Blind geworden maar hebben we een echte trainer gekregen. Ben zelf wel verbaasd dat we Jol hebben kunnen losweken bij HSV
pi_69448241
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik quote hem even.
Hij staat er al in: Schoen opeten #8
pi_69448302
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Tot na het WK is Olsen bondscoach. Maar Jol heeft toch 3 jaar getekend...
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:17:30 #82
51286 w00h00
Digital man!
pi_69448305
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef MoneyMakingBastard het volgende:
Gelukkig is het geen Olsen of Blind geworden maar hebben we een echte trainer gekregen. Ben zelf wel verbaasd dat we Jol hebben kunnen losweken bij HSV
Erg veel waardering voor Van den Boog.
pi_69448334
Prima keuze, Jol.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:18:21 #84
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_69448344
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez = )
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_69448402
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez = )
Als er een team staat is het al een vooruitgang
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:20:19 #86
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69448407
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef kevin6188 het volgende:
ik had bijna alle filmpjes van jol uit de tijd vanb tottenham al gezien, maar deze niet

geweldig, geeft maar weer aan hoe goed hij de media naar zijn hand kan zetten
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69448411
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
Dat weet je nooit bij Ajax
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:20:25 #88
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69448414
Eindelijk eens een trainer waar ik een beetje gegronde vertrouwen in kan hebben. We zullen zien.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:21:15 #89
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69448445
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik quote hem even.
hij zegt eraan, hij zegt niet wanneer
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:21:21 #90
51286 w00h00
Digital man!
pi_69448449


Wat een held was hij ook Londen zeg.
pi_69448483
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez = )
Dat is ook gelul, zeiden ze ook toen Huntelaar wegging, toen stond Suarez ook op.
pi_69448519
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat weet je nooit bij Ajax
Klopt.

Al hoop ik dat Jol deze keer gewoon een keer blijft zitten. Gewoon vertrouwen blijven houden, ook als het minder gaat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69448599
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Tot na het WK is Olsen bondscoach. Maar Jol heeft toch 3 jaar getekend...
Van Basten had ook voor 4 jaar getekend.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:25:08 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69448605
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69448647
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
Klopt, maar ik hou er stiekem rekening mee dat we volgend jaar as usually opzoek kunnen naar een nieuwe trainer. Het stelt me dan gerust dat Olsen beschikbaar is, en niet dat er een of andere bobo komt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:26:21 #96
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69448654
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Houniet leest de Spits
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:26:42 #97
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69448664
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez = )
En misschien is het vetrek van Suarez juist wel goed voor Ajax
Alleen kan je dat past achteraf zeggen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69448675
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:47 schreef denthemen het volgende:

[..]

Gewoon langsgaan joh luie donder
Tentamens
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:27:12 #99
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_69448686
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat is ook gelul, zeiden ze ook toen Huntelaar wegging, toen stond Suarez ook op.
Dat is het probleem. Het hele team moet opstaan.. Voor elkaar.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_69448690
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van Basten had ook voor 4 jaar getekend.
Jup maar als je er nu al vanuit gaat dat hij naar 1 seizoen vertrekt..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69448758


Hopen dat wij dit niet zo snel krijgen, maar hoe vet.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_69448771
Als de trainer niet elk moment uitleg moet geven aan de sjonnies die het veld op rennen + bus tegen houden brengt dat al een stuk meer rust waardoor de trainer beter zijn werk kan doen
AJAX AMSTERDAM!
pi_69448779
Lekker wakker worden zo .
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:30:28 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69448813
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef donroyco het volgende:

[..]

Houniet leest de Spits
Ja toch.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:36:36 #105
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69449065
Dat interview met die supporters is ook wel redelijk hilarisch
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')