Tsjah was wel een miskoop voor Liverpool ja maar let maar op dat Elia een van de betere aanvallers wordt van Europa.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei meer iets over Liverpool vind ik.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
Gisteren afgestudeerd en het nieuws dat Jol trainer is van Ajax. Mijn week kan niet meer stuk!
Zal wel een beetje Ten Cate-stijl worden. 4-4-2 dus vooral als het beter rendeert dan 4-3-3, wat Ten Cate vooral deed in uitwedstrijden. Thuis tegen De Graafschap moet het met 4-3-3 ook wel lukken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft die Jol altijd overal 4-4-2 gespeeld? Zou wel zonde zijn, hoewel Sulejmani dan wel beter zou renderen.
Verhuisdozen inpakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
Wat zal Jol vandaag gaan doen?
Thanksquote:
Gesprekken voeren over de invulling van de staf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
Wat zal Jol vandaag gaan doen?
En Blind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Noshiba het volgende:
Denk wel dat van 't schip gekozen word ipv witschge
Kom maar terug naar Ajaxquote:'Liverpool laat Babel gaan'
Het Engelse medium The Sun meldt dat Liverpool bereid is aanvaller Ryan Babel van de hand te doen voor een mooi transferbedrag.
De 22-jarige Babel werd in 2007 door The Reds overgenomen van Ajax, maar heeft zich in Liverpool nog niet definitief in de basis kunnen spelen. Babel begon het voorbije seizoen in zes competitieduels in het basisteam van Liverpool.
Manager Rafael Benítez zou Babel vorige week hebben medegedeeld dat hij mag vertrekken. Een verzoek van de aanvaller in de winterstop om verhuurd te worden aan zijn oude club Ajax werd door de Engelsen nog afgewezen. Het contract van Babel met Liverpool loopt medio 2012 af.
quote:Pionier met computer
HAMBURG - Michael Lindeman werkt tegenwoordig bij HSV in Hamburg en dat is pikant, want hij is de zoon van Thijs Lindeman, de directeur van het Ajax-museum. De zwager van Frank Verlaat is een pionier op het vlak van de begeleiding en is Nederlands grootste deskundige op het gebied van de omega wave, het computersysteem waar Gertjan Verbeek zo bij zweert. Met een tikkeltje trots: "Toen ik er in 2000 bij Grasshoppers mee begon, was ik de eerste in de voetballerij. Dus nog voor grote clubs als AC Milan en Barcelona. Ze dachten destijds in Zurich, dat er een ufo geland was."
Hij heeft qua ervaring dus een enorme voorsprong opgebouwd en werkt derhalve sinds deze zomer samen met Martin Jol, Zeljko Petrovic en Ricardo Moniz bij de Duitse topclub HSV Hamburg, de Duitse tegenstander van Ajax in de UEFA Cup. Het Russische computersysteem, ontwikkeld aan de universiteit van Irkoetsk, staat in Nederland ook bij Heerenveen, Feyenoord en PSV en ook NOC*NSF is er bekend mee. "Hij is door de Amerikanen verbeterd en wordt gebruikt bij de NASA om astronauten te testen." Lindeman kwam er jaren geleden mee in aanraking via atletiektrainer Henk Kraaijenhof. Nu gebruikt hij het programma om voetballers binnen een paar minuten door te lichten. Waarbij alle info aan de oppervlakte komt: fysieke en mentale gesteldheid, stressniveau. "Het apparaat kan bijna alles meten. Daarmee kun je weten hoe je ploeg in elkaar steekt en hoe je een programma individueel kunt verfijnen. Ik heb in mijn leven altijd geprobeerd met grote trainers te werken, wilde me blijven ontwikkelen. In Libië was dat Carlos Bilardo, recentelijk in Zwitserland Ciriaco Sforza. In Nederland kwam ik niet aan de bak. Daarom heb ik in de meest exotische landen gezeten: Saoedi-Arabië, Aboe Dhabi, Libië." Toen het hem in het laatste land te heet onder de voeten werd, zei hij tegen Piet Hamberg: "Het wordt nu tijd voor een normale club in een normaal land." Waarna hij zijn brood ging verdienen in Zwitserland, het meest recent bij Luzern.
Hij noemt zichzelf een autodidact. "Ik heb een masseursdiploma, ben fitnesstrainer, en personal trainer. Ik heb me verdiept in sportpsychologie en orthomoleculaire supplementie. In Zwitserland wil ik mijn A-voetbaldiploma halen. Dat is vorig jaar niet gelukt, omdat ik één dag heb gemist. En dan moet het hele jaar over. Wel kon ik een seminar van twee dagen geven voor UEFA-trainers. Typisch Zwitserland."
feli dan maar he!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
Gisteren afgestudeerd en het nieuws dat Jol trainer is van Ajax. Mijn week kan niet meer stuk!
Ik zie het nu ook jaquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg, hij heeft genoeg opgeleverd!
Asjeblieft zeg, laten we Leo gaan en dan zeker een andere blinde draver terughalenquote:
Dat maakt ook niet uit. Het gaat zo snel op het moment (gelukkig maar).quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:16 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook ja![]()
Achja ik kan niet op de hoogte blijven van alle nieuwtjes.
Prima. Wordt tijd dat Ajax zich eens in dit soort zaken gaat verdiepen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Een stukje over Lindeman die dus meekomt:
[..]
Eensch, hier gaat met name de jeugd enorm van profiteren. Maar komt Lindeman dan ook naar ajax?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima. Wordt tijd dat Ajax zich eens in dit soort zaken gaat verdiepen.
Zeker niet als we er nog voor moeten betalen ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg, laten we Leo gaan en dan zeker een andere blinde draver terughalen
Ik lees hier eigenlijk vooral: wat ben ik verschrikkelijk goed en slim dat ik kan werken met een stuk computer wat door anderen is ontwikkeld!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Een stukje over Lindeman die dus meekomt:
[..]
Heerenveen heeft de beste medische staf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk vooral: wat ben ik verschrikkelijk goed en slim dat ik kan werken met een stuk computer wat door anderen is ontwikkeld!
Niets ten nadele van de beste m an hoor, wellicht is het wel een uitvinding. Het is niet dat het allemaal op rolletjes loopt met de medische tak van Ajax. Maar ik kan nu ook niet zeggen dat er bi PSV,j Feyenoord en Heerenveen zo opvallend weinig blesssures zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |