Die had ik ookquote:
Ipv het piratenschip kreeg ik het soldatenfort. In eerste instantie erg teleurgesteld, maar het soldatenfort was ook wel vet. Er zat een heel leger aan poppetjes bij en een gevangenis in de grond gebouwdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:18 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze had ik ook !!
piratenschip ook nooit gehad, maar ik was al rete blij met deze 2
Hier staan er een aantal: http://www.peeron.com/scans/quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er is hier wel eens een linkje geplaatst waar je alle bouwvoorbeelden kan downloaden. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Welke site was dat ook alweer?
http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/ndx_mn.htm deze misschien?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er is hier wel eens een linkje geplaatst waar je alle bouwvoorbeelden kan downloaden. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Welke site was dat ook alweer?
"en nu moet ik het allemaal weer afbreken, dat is gewoon kut"quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef SwiffMeister het volgende:
Dit kennen jullie allemaal waarschijnlijk al, maar het hoort wel in dit topic thuis:
Dat fort is geld waardquote:Op zondag 26 juli 2009 01:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn piratenbouwsels![]()
Heb nooit het piratenschip gehad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel geld?quote:Op dinsdag 15 september 2009 05:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dat fort is geld waard![]()
Die laatste heb ik vorig jaar nog op marktplaats gekocht voor ¤12,50en vorig jaar ook het grootste piratenschip gekocht op marktplaats. Gewoon omdat het kan.
Voordat ik prijzen geef waarvoor ik die dingen weg heb zien gaan ben ik benieuwd of je er 1 hebt en die verkooptquote:
Nee die gaat niet weg hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:51 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Voordat ik prijzen geef waarvoor ik die dingen weg heb zien gaan ben ik benieuwd of je er 1 hebt en die verkooptZo ja dan heb ik interesse
Jammer hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 00:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee die gaat niet weg hoor![]()
Heb een goede baan dus als ik erover denk om m te verkopen moeten we gaan praten over honderden euro's.
Op zich vreemd want het piratenschip was duurder dan het fort. Misschien omdat er minder forten in omloop zijn of zo.quote:Op woensdag 16 september 2009 04:38 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Jammer hoorOp marktplaats heb ik zo'n fort eens voor 160 euro verkocht zien worden. Ook een keer 1 in de originele doos en nooit open gemaakt voor 350 euro...
Grote piratenboot kan je makkelijk 100 euro voor krijgen als hij compleet is.
Klopt... Schaarste drijft de prijs enorm op.quote:Op woensdag 16 september 2009 05:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Op zich vreemd want het piratenschip was duurder dan het fort. Misschien omdat er minder forten in omloop zijn of zo.
nu wordt het interessant, want de sea claw heb ik nog volgens mij incl cd en doos die er bij zatenquote:Op woensdag 16 september 2009 06:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit is ook zo'n voorbeeld:
Deze:
[ afbeelding ]
Lego Sea Claw 7 was in de winkel goedkoper dan
[ afbeelding ]
Als je die Sea Claw nu nog kan vinden kost die meer geld dan de Aquazone basis
CD? Sinds wanneer zit er een CD bij Lego?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu wordt het interessant, want de sea claw heb ik nog volgens mij incl cd en doos die er bij zaten
sinds 1997 of zo.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
CD? Sinds wanneer zit er een CD bij Lego?
* Arjen heeft al een hele lange tijd geen lego meer gekocht...
En wat staat er dan opquote:Op maandag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Soms worden er cd's meegeleverd met dozen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
* Arjen heeft al een hele lange tijd geen lego meer gekocht...
dit dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soms worden er cd's meegeleverd met dozen.
Staat er interactieve flauwekul op enzo. Stelt in het algemeen bijzonder weinig voor.
Oh, en bij Mindstorms wordt er natuurlijk een cd'tje met software meegeleverd waarin je de robot programmeert.
snel van zolder halenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef krioro het volgende:
Lego is nog steeds tof. Ik moet ergens ook nog dozen vol hebben als het goed is.
deze had ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:46 schreef PV het volgende:
Legokan niet wachten tot mijn nichtje er mee gaat spelen.
ik had vroeger meisjeslego, dat zie ik hier nog nergens tussen staan? ik had een strand, een manege en een of ander hotel ofzo.
*googelt*
ah het heet Paradisa lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik speelde ook met de lego van m'n broer, die had o.a. die grote technic truck, een treintje met zo'n transformator en ruimte- en piratenlego.
Zie ik het nu goed en heb je een treinwagon maar geen trein?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh lego!!! Ik was er dol op!!! En ik had dus niet het speciale 'meisjeslego' maar maakte mijn eigen dorpje van het samenraapsel wat ik had. Ik had wel een paar setjes, waaronder mijn favo:
[ afbeelding ]
Hij werkte hier in:
[ afbeelding ]
En hij had dat een lat-relatie met dit meisje die in dit huisje woonde:
[ afbeelding ]
Die hier werkte (dacht ik)
[ afbeelding ]
(ja ja, ik speelde erg geëmancipeerd voor een klein kind)
Dan was er nog een kakfamilie die woonde hier:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ik had dit vrouwtje omgeruild met die van het gele huisje, vond deze leuker)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit was de kakmadam)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 voor in de haven
En tot mij spijt maar 1 technisch lego set:
[ afbeelding ]
Gelukkig hadden mijn neefjes meer, en ook veel spacelego waar we uuuuren mee speelden als ik daar logeerde.
(vraag me trouwens wel af wat dit in '90s request doet, want het meest gepost komt uit '80swas zelf te oud in de 90s om nog met lego te spelen
![]()
![]()
)
quote:Op zondag 27 september 2009 01:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed en heb je een treinwagon maar geen trein?
Modelteam?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef contactdoos het volgende:
Wat leuk om dit terug te zien! Super.Het politiebureau en een van de brandweerkazernes heb ik zelf ook gehad.. uuuuuuuren mee gespeeld! echt mooi!
![]()
Heb zelf nog een vraag, er was eerder een variant op technisch lego die nog uitgebreider was. dit was bijna een foto, zo gedetailleerd.. denk dat dit eind jaren negentig was... weet iemand wat ik bedoel?![]()
Dat was echt the shit!
Mindstorms volg post.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef bluebit het volgende:
duurde iets langer dus![]()
tankie:
detail kannon:
Ik type letterlijk in bij google: "meisjeslego roze koffer", tadaa:quote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had vroegah meisjeslegoin een roze koffertje
die van mij was echt een koffertje, die je mee kon nemen overal naartoequote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik type letterlijk in bij google: "meisjeslego roze koffer", tadaa:
[ afbeelding ]
Gekregen... hoe doe je datquote:Op woensdag 30 september 2009 22:02 schreef MadMarine het volgende:
Ben vrijdag met de Milennium Falcon begonnen...
Wat een teringgrote doos is dat zeg!
én gekregen van LEGO![]()
[ afbeelding ]
5000 stukjes, tering tyfus Jantje!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:02 schreef MadMarine het volgende:
Ben vrijdag met de Milennium Falcon begonnen...
Wat een teringgrote doos is dat zeg!
én gekregen van LEGO![]()
[ afbeelding ]
Ik had dat schip met die twee grijparmen en die propellors. Dan ging ik altijd 's zomers als het 'bad' achterthuis stond (bij 30 graden en warmer) altijd met dat ding onderwater spelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Afgelopen maandag deze gekocht voor 16 euro:
[ afbeelding ]
Bijna is mijn Aquazone collectie compleet
jaaa die hadden wij thuis ookquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef Henk-B het volgende:
Ik had dit vliegveld en nog 10 grote dozen vol met lego.
Van die plastic stapeldozen. Tsjonge wat was toch leuk.
[ afbeelding ]
Ik had politiebureau's, treinen, kastelen. Echt veel als ik nu terugkijk, waar is het allemaal gebleven??
Eens een keer bij mijn ouders in de schuur kijken!
In die legoboekjes stond ook steeds een bepaalde leeftijd. Zo was ik een keer 8 jaar en had een ding in elkaar gezet 'voor 10 jaar en ouder'. Ikke zo: wehehehe pwndquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Erg leuk om te zien alleen is mijn voorkeur vanaf kleins af aan (jaar of 6)al eigenlijk naar technics gegaan "gewoon" lego vond ik geen uitdaging.
Hoe is dat met de rest van de lego'rs ?
Ik denk dat ik trouwens maar eens een nieuwe doos technics ga halen begint wel te kriebelen
Ik Pleit voor 20+ lego sets , Hoe tof zou dat zijn ..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In die legoboekjes stond ook steeds een bepaalde leeftijd. Zo was ik een keer 8 jaar en had een ding in elkaar gezet 'voor 10 jaar en ouder'. Ikke zo: wehehehe pwnd
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik Pleit voor 20+ lego sets , Hoe tof zou dat zijn ..
hoe zie jij 20+ LEGO voor je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat kwam bij mij later pas, dat technics... Ik was ook veel te blij met mijn legotrein (die trouwens vaker rondreed als ruimteschip maar dat terzijdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Erg leuk om te zien alleen is mijn voorkeur vanaf kleins af aan (jaar of 6)al eigenlijk naar technics gegaan "gewoon" lego vond ik geen uitdaging.
Ik ook! Maar hoeveel moeilijker kan je nog iets maken met Lego? Ik bedoel, de technics van 10 geleden waren zo'n beetje het hoogtepunt qua moeilijkheidsgraad en ik zie niet hoe je het moeilijker kan maken. Niet dat het supermoeilijk was maar veel technischer krijg je het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Al blijft simpelweg van de plaatjes bouwen geen rocketscience natuurlijk.
De echte uitdaging zit in het zelf verzinnen van bouwwerken.
www.brickset.comquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar kun je alle lego dozen zien ik zou graag een keer een inventaris maken met nummers
Ik heb technisch lego nooit zo leuk gevonden, als je dan huizen ging bouwen zaten er allemaal stomme gaten in de murenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar eens een nieuwe doos technics ga halen begint wel te kriebelen
Toen ik 7 was kreeg ik mn eerste technisch lego. Een rode go-kart.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Yeah, dat was het!quote:
Raar eigenlijk dat je (in het algemeen) vroeger gewoon "te dom" was voor technisch lego e.d. Kan me er geen voorstelling van makenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef contactdoos het volgende:
[..]
Yeah, dat was het!
Is dat er nog? of is dat onderhand echt ouderwets?
Was echt mooi spul destijds, maar voor mijn jonge jaren te lastig...
Te dom is ook zoiets...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je (in het algemeen) vroeger gewoon "te dom" was voor technisch lego e.d. Kan me er geen voorstelling van maken
Je was dus gewoon ongeduldig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:13 schreef contactdoos het volgende:
[..]
Te dom is ook zoiets...
Het was gewoon iets, daar was ik te lang mee bezig en er zaten te veel onderdelen in... Heb wel LEGO Technic gehad, waar ik me uren mee vermaakt heb.. maar Modelteam heb ik me nooit aan gewaagd....
Nouja... euh... zo zou je het kunnen noemen.. je bent jong en je wilt watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je was dus gewoon ongeduldig?
Valt wel mee hoor. Als je te jong bent mis je gewoon bepaalde vaardigheden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je (in het algemeen) vroeger gewoon "te dom" was voor technisch lego e.d. Kan me er geen voorstelling van maken
Ik deed het eigenlijk meer om het bouwen, heb er nooit echt mee zitten spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:00 schreef contactdoos het volgende:
[..]
Nouja... euh... zo zou je het kunnen noemen.. je bent jong en je wilt wat![]()
Spelen met je lego dus, en niet een week dag en nacht bouwen
Die had ik ook, was echt mijn trotsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:15 schreef Ciske- het volgende:
Oh en deze..
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe boos ik was toen ik op een gegeven moment Paradiso voor m'n verjaardag kreeg omdat ik een meisje was.
Ik wou jongens lego!!!
Die roldeur zat ook bij mijn politiebureau. Heb m laatst weer geprobeerd in elkaar te zetten (alleen de roldeur niet het hele bureau) en tot mijn grote verbazing had ik alle onderdeeltjes van de roldeur nog. Echt een klein wonder dat daar nog nooit iets van in de stofzuiger is verdwenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn brandweerkazerne !! Met die gave roldeuren![]()
[ afbeelding ]
Was ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog op zoek naar een soort van vrachtoverslag-treinstation voor goederen. Heeft iemand daar nog een plaatje van?
Bedoel je deze: http://www.brickset.com/detail/?Set=6391-1 ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn brandweerkazerne !! Met die gave roldeuren![]()
[ afbeelding ]
Was ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog op zoek naar een soort van vrachtoverslag-treinstation voor goederen. Heeft iemand daar nog een plaatje van?
Deze?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze wilde ik altijd hebben![]()
[ afbeelding ]
Die staat bij mij in de vitrinequote:Op maandag 5 oktober 2009 04:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze goederenoverslag bedoelde ik! Het was dus een overslag voor auto's met zo'n mooie glijdende plaat erbij![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |