Ik type letterlijk in bij google: "meisjeslego roze koffer", tadaa:quote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had vroegah meisjeslegoin een roze koffertje
die van mij was echt een koffertje, die je mee kon nemen overal naartoequote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik type letterlijk in bij google: "meisjeslego roze koffer", tadaa:
[ afbeelding ]
Gekregen... hoe doe je datquote:Op woensdag 30 september 2009 22:02 schreef MadMarine het volgende:
Ben vrijdag met de Milennium Falcon begonnen...
Wat een teringgrote doos is dat zeg!
én gekregen van LEGO![]()
[ afbeelding ]
5000 stukjes, tering tyfus Jantje!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:02 schreef MadMarine het volgende:
Ben vrijdag met de Milennium Falcon begonnen...
Wat een teringgrote doos is dat zeg!
én gekregen van LEGO![]()
[ afbeelding ]
Ik had dat schip met die twee grijparmen en die propellors. Dan ging ik altijd 's zomers als het 'bad' achterthuis stond (bij 30 graden en warmer) altijd met dat ding onderwater spelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Afgelopen maandag deze gekocht voor 16 euro:
[ afbeelding ]
Bijna is mijn Aquazone collectie compleet
jaaa die hadden wij thuis ookquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef Henk-B het volgende:
Ik had dit vliegveld en nog 10 grote dozen vol met lego.
Van die plastic stapeldozen. Tsjonge wat was toch leuk.
[ afbeelding ]
Ik had politiebureau's, treinen, kastelen. Echt veel als ik nu terugkijk, waar is het allemaal gebleven??
Eens een keer bij mijn ouders in de schuur kijken!
In die legoboekjes stond ook steeds een bepaalde leeftijd. Zo was ik een keer 8 jaar en had een ding in elkaar gezet 'voor 10 jaar en ouder'. Ikke zo: wehehehe pwndquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Erg leuk om te zien alleen is mijn voorkeur vanaf kleins af aan (jaar of 6)al eigenlijk naar technics gegaan "gewoon" lego vond ik geen uitdaging.
Hoe is dat met de rest van de lego'rs ?
Ik denk dat ik trouwens maar eens een nieuwe doos technics ga halen begint wel te kriebelen
Ik Pleit voor 20+ lego sets , Hoe tof zou dat zijn ..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In die legoboekjes stond ook steeds een bepaalde leeftijd. Zo was ik een keer 8 jaar en had een ding in elkaar gezet 'voor 10 jaar en ouder'. Ikke zo: wehehehe pwnd
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik Pleit voor 20+ lego sets , Hoe tof zou dat zijn ..
hoe zie jij 20+ LEGO voor je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat kwam bij mij later pas, dat technics... Ik was ook veel te blij met mijn legotrein (die trouwens vaker rondreed als ruimteschip maar dat terzijdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Erg leuk om te zien alleen is mijn voorkeur vanaf kleins af aan (jaar of 6)al eigenlijk naar technics gegaan "gewoon" lego vond ik geen uitdaging.
Ik ook! Maar hoeveel moeilijker kan je nog iets maken met Lego? Ik bedoel, de technics van 10 geleden waren zo'n beetje het hoogtepunt qua moeilijkheidsgraad en ik zie niet hoe je het moeilijker kan maken. Niet dat het supermoeilijk was maar veel technischer krijg je het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Al blijft simpelweg van de plaatjes bouwen geen rocketscience natuurlijk.
De echte uitdaging zit in het zelf verzinnen van bouwwerken.
www.brickset.comquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar kun je alle lego dozen zien ik zou graag een keer een inventaris maken met nummers
Ik heb technisch lego nooit zo leuk gevonden, als je dan huizen ging bouwen zaten er allemaal stomme gaten in de murenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:08 schreef Steve-O het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar eens een nieuwe doos technics ga halen begint wel te kriebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |