Klopt... Schaarste drijft de prijs enorm op.quote:Op woensdag 16 september 2009 05:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Op zich vreemd want het piratenschip was duurder dan het fort. Misschien omdat er minder forten in omloop zijn of zo.
nu wordt het interessant, want de sea claw heb ik nog volgens mij incl cd en doos die er bij zatenquote:Op woensdag 16 september 2009 06:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit is ook zo'n voorbeeld:
Deze:
[ afbeelding ]
Lego Sea Claw 7 was in de winkel goedkoper dan
[ afbeelding ]
Als je die Sea Claw nu nog kan vinden kost die meer geld dan de Aquazone basis
CD? Sinds wanneer zit er een CD bij Lego?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu wordt het interessant, want de sea claw heb ik nog volgens mij incl cd en doos die er bij zaten
sinds 1997 of zo.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
CD? Sinds wanneer zit er een CD bij Lego?
* Arjen heeft al een hele lange tijd geen lego meer gekocht...
En wat staat er dan opquote:Op maandag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Soms worden er cd's meegeleverd met dozen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
* Arjen heeft al een hele lange tijd geen lego meer gekocht...
dit dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soms worden er cd's meegeleverd met dozen.
Staat er interactieve flauwekul op enzo. Stelt in het algemeen bijzonder weinig voor.
Oh, en bij Mindstorms wordt er natuurlijk een cd'tje met software meegeleverd waarin je de robot programmeert.
snel van zolder halenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef krioro het volgende:
Lego is nog steeds tof. Ik moet ergens ook nog dozen vol hebben als het goed is.
deze had ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:46 schreef PV het volgende:
Legokan niet wachten tot mijn nichtje er mee gaat spelen.
ik had vroeger meisjeslego, dat zie ik hier nog nergens tussen staan? ik had een strand, een manege en een of ander hotel ofzo.
*googelt*
ah het heet Paradisa lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik speelde ook met de lego van m'n broer, die had o.a. die grote technic truck, een treintje met zo'n transformator en ruimte- en piratenlego.
Zie ik het nu goed en heb je een treinwagon maar geen trein?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh lego!!! Ik was er dol op!!! En ik had dus niet het speciale 'meisjeslego' maar maakte mijn eigen dorpje van het samenraapsel wat ik had. Ik had wel een paar setjes, waaronder mijn favo:
[ afbeelding ]
Hij werkte hier in:
[ afbeelding ]
En hij had dat een lat-relatie met dit meisje die in dit huisje woonde:
[ afbeelding ]
Die hier werkte (dacht ik)
[ afbeelding ]
(ja ja, ik speelde erg geėmancipeerd voor een klein kind)
Dan was er nog een kakfamilie die woonde hier:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ik had dit vrouwtje omgeruild met die van het gele huisje, vond deze leuker)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit was de kakmadam)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 voor in de haven
En tot mij spijt maar 1 technisch lego set:
[ afbeelding ]
Gelukkig hadden mijn neefjes meer, en ook veel spacelego waar we uuuuren mee speelden als ik daar logeerde.
(vraag me trouwens wel af wat dit in '90s request doet, want het meest gepost komt uit '80swas zelf te oud in de 90s om nog met lego te spelen
![]()
![]()
)
quote:Op zondag 27 september 2009 01:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed en heb je een treinwagon maar geen trein?
Modelteam?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef contactdoos het volgende:
Wat leuk om dit terug te zien! Super.Het politiebureau en een van de brandweerkazernes heb ik zelf ook gehad.. uuuuuuuren mee gespeeld! echt mooi!
![]()
Heb zelf nog een vraag, er was eerder een variant op technisch lego die nog uitgebreider was. dit was bijna een foto, zo gedetailleerd.. denk dat dit eind jaren negentig was... weet iemand wat ik bedoel?![]()
Dat was echt the shit!
Mindstorms volg post.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef bluebit het volgende:
duurde iets langer dus![]()
tankie:
detail kannon:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |