Toilutt peeper! Toilut! Pfrrrrrrrrrrt! *kont veeg gebaar*quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is echt lelijker geworden
Nick daarentegen![]()
Ah, Story heeft dus het meest betaald voor het verhaaltje van Jan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Eef999 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
Jan Smit niet kwaad op Yolanthe
Inderdaad...quote:
Is je kuisheidsgordel dicht gegespt en heb je een bitje in?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is je kuisheidsgordel dicht gegespt en heb je een bitje in?
Euhmquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
Kom op Ole , gulp open en haar door de war...anders val je buiten de boot.
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.quote:
hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
en we hadden de (ex) man van liza, maar waar die is gebleven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.
Mond houden. De roddelpers geen voer meer geven om weer verhalen op te baseren.
Zo gek is dat toch niet?Anders wordt het van kwaad tot erger.
(Tuurlijk, het is wel jammer voor ons. Maar wij hebben Anniebab en Ole)
Dat is dus een advies, geen verbod.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
Toch rijst mij de vraag hoe kan Jan Smit of die buis nu een spreekverbod aan yolanthe opleggen???
Yolanthe zit ook bij het management van Jaap Buijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
Toch rijst mij de vraag hoe kan Jan Smit of die buis nu een spreekverbod aan yolanthe opleggen???
Jammer, doordeweeks meer toeristen dan eigen volk op de dijk .Walhalla begint zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Ole het volgende:
Ik doe net of ik mee ben voor de workshops, maar ik heb natuurlijk mijn eigen opdracht...
Toiletten inspecteren en zo
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jammer, doordeweeks meer toeristen dan eigen volk op de dijk .Walhalla begint zaterdag
Bij een advies zeg je toch niet "Ik wil".quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.
Mond houden. De roddelpers geen voer meer geven om weer verhalen op te baseren.
Zo gek is dat toch niet?Anders wordt het van kwaad tot erger.
(Tuurlijk, het is wel jammer voor ons. Maar wij hebben Anniebab en Ole)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
Moet je je voorstellen dat ik dat nummer 10 keer op mn mp3 speler had. En dan steeds de 10 keer op herhalingquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat clipje bij dat nummer van Jan, Simon en Kees eigenlijk best hilarisch
Dat nummer krijg ik vandaag mijn hoofd niet meer uit nu natuurlijk *zoekt naar strop-smiley*
Ja morgen komt erin dat ella bril en martin snoep overleden zijn...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef yvonne het volgende:
Volkskrant in de bocht
*knip*
Dat was vorige week. Fast forward naar vanochtend. De Volkskrant ploft op de mat. Lekker dik vandaag, met een extra bijlage, Mediawijzer genaamd. Op pagina 9 van de bijlage vinden we een interview met 'Yolanthe Cabau van Kasbergen (24, actrice en vriendin van Jan Smit)'. Exclusieve quote: "Ik ben hartstikke gelukkig met Jan."
Zat er dan níemand op te letten bij de ochtendkrant?
*knip
http://217.26.122.85/2009(...)-is-gelukkig-met-jan
Jáááaáá eens per jáááááaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat ik dat nummer 10 keer op mn mp3 speler had. En dan steeds de 10 keer op herhaling
Het zijn nogal recht voor zijn raap types. Jan is in de ogen van Jaap volgens mij ook nog maar een 'kind'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij een advies zeg je toch niet "Ik wil".
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef yvonne het volgende:
Volkskrant in de bocht
*knip*
Dat was vorige week. Fast forward naar vanochtend. De Volkskrant ploft op de mat. Lekker dik vandaag, met een extra bijlage, Mediawijzer genaamd. Op pagina 9 van de bijlage vinden we een interview met 'Yolanthe Cabau van Kasbergen (24, actrice en vriendin van Jan Smit)'. Exclusieve quote: "Ik ben hartstikke gelukkig met Jan."
Zat er dan níemand op te letten bij de ochtendkrant?
*knip
http://217.26.122.85/2009(...)-is-gelukkig-met-jan
Kan natuurlijk.... Jort en De Harries zijn ook weer bijelkaar, dus alles kan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Duderella het volgende:
Misschien zijn ze wel weer bij elkaar en heet de Volkskrant de scoop!
ff sociaal gedaanquote:
Ze heeft niks opgepikt.quote:
Dit was een gevalletje 'te vroeg juichen.'quote:
Bronquote:Jan Smit wil Madrid en Sneijder ‘kapotmaken’
COLUMN, gepubliceerd op 27 mei 2009 13:54, bijgewerkt op 27 mei 2009 15:19
Jan Smit wil met FC Volendam ‘naar de Europese top’ en ‘Real Madrid kapotmaken’. Dat hebben bronnen op de Dijk in Volendam verklaard.
Ook zou een kapitaalkrachtig consortium rond de zanger plannen hebben alle parkeergarages van Nederland op te kopen. De garages worden no go-area voor rijke voetballers en tv-babes. De winst gaat naar FC Volendam.
‘Ik ga Real Madrid kapotmaken en die voetballers en tv-babes ga ik ook kapotmaken, met parkeerboetes’, aldus een getergde Jan Smit. De TROS wil een reallifesoap gaan maken onder de naam De Wraak van Jan Smit. Die gaat enkele jaren lopen.
Een en ander is een reactie op de onthulling dat Smits geliefde Yolanthe Cabau van Kasbergen het in een parkeergarage aanlegde met Wesley Sneijder van Real Madrid.
Kapitaalkrachtige Volendammers
Volgens goed ingevoerde bronnen zou Smit met diverse kapitaalkrachtige Volendammers (Nick & Simon, Annie Schilder, Carola, Jan Keizer, Arnold Mühren, Wim Jonk) Volendam omhoog willen stoten naar de top. Doel is Real Madrid in de finale van de Champions League ‘te vernederen’ en Sneijder ‘bij de knieën af te zagen’.
Volgens ingewijden heeft Jan Smit al een sms-je van Jan-Peter Balkenende ontvangen, waarin de premier hem ‘veel succes’ wenst. Ook Cabau van Kasbergen ontving een sms’je van de premier, met een vermanend ‘daar zijn parkeergarages niet voor, Yolanthe. Ken je trouwens de gezellige parkeergarage onder Het Plein in Den Haag?’
Wraakoefening
Hoogtepunt van de wraakoefening van Jan Smit moet de transfer van Wesley Sneijder van Real Madrid naar Volendam worden. ‘En dan geef ik de trainer opdracht hem drie jaar op de bank te zetten’, aldus Jan Smit. ‘Maar hij moet wel elke wedstrijd een half uur warmlopen en dan gaat het publiek hem uitjouwen. En ik ook. Lachen.’
Cabau van Kasbergen is teleurgesteld over de plannen van Smit. ‘Er was niks aan de hand in de parkeergarage. Ik gaf Wes een kusje omdat hij betaalde. Weet je wat dat kost, parkeren in Amsterdam?’
zit nog op de boot idd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft niks opgepikt.
Bovendien is het niet bewezen dat ze voet aan wal heeft gezet.
Ik wacht nog effe.
idd..alles kan stuk!quote:
Klinkt weer zo hard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
idd..alles kan stuk!
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de middenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef MadGuy het volgende:
Het is een column, hè. Staat erbij.
Wel anonieme schrijver.
We zullen 't niet verder vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de midden
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de midden
Ze schijnt een huisje te hebben gekocht en men had dit wel ff willen weten denk ik, waar ik ouders gelijk in geef.En ze had misschien beter tijdje kunnen wachten in deze toch hectische tijd voor haar ouders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?
ZIJN DIE TAARTJES NIET GENOEG REDEN DANquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |