Ah, Story heeft dus het meest betaald voor het verhaaltje van Jan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Eef999 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.html
Jan Smit niet kwaad op Yolanthe
Inderdaad...quote:
Is je kuisheidsgordel dicht gegespt en heb je een bitje in?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is je kuisheidsgordel dicht gegespt en heb je een bitje in?
Euhmquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
Kom op Ole , gulp open en haar door de war...anders val je buiten de boot.
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.quote:
hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
en we hadden de (ex) man van liza, maar waar die is gebleven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.
Mond houden. De roddelpers geen voer meer geven om weer verhalen op te baseren.
Zo gek is dat toch niet?Anders wordt het van kwaad tot erger.
(Tuurlijk, het is wel jammer voor ons. Maar wij hebben Anniebab en Ole)
Dat is dus een advies, geen verbod.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
Toch rijst mij de vraag hoe kan Jan Smit of die buis nu een spreekverbod aan yolanthe opleggen???
Yolanthe zit ook bij het management van Jaap Buijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
Toch rijst mij de vraag hoe kan Jan Smit of die buis nu een spreekverbod aan yolanthe opleggen???
Jammer, doordeweeks meer toeristen dan eigen volk op de dijk .Walhalla begint zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Ole het volgende:
Ik doe net of ik mee ben voor de workshops, maar ik heb natuurlijk mijn eigen opdracht...
Toiletten inspecteren en zo
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jammer, doordeweeks meer toeristen dan eigen volk op de dijk .Walhalla begint zaterdag
Bij een advies zeg je toch niet "Ik wil".quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is het 't beste advies dat hij Jan kan geven nu.
Mond houden. De roddelpers geen voer meer geven om weer verhalen op te baseren.
Zo gek is dat toch niet?Anders wordt het van kwaad tot erger.
(Tuurlijk, het is wel jammer voor ons. Maar wij hebben Anniebab en Ole)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
Moet je je voorstellen dat ik dat nummer 10 keer op mn mp3 speler had. En dan steeds de 10 keer op herhalingquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat clipje bij dat nummer van Jan, Simon en Kees eigenlijk best hilarisch
Dat nummer krijg ik vandaag mijn hoofd niet meer uit nu natuurlijk *zoekt naar strop-smiley*
Ja morgen komt erin dat ella bril en martin snoep overleden zijn...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef yvonne het volgende:
Volkskrant in de bocht
*knip*
Dat was vorige week. Fast forward naar vanochtend. De Volkskrant ploft op de mat. Lekker dik vandaag, met een extra bijlage, Mediawijzer genaamd. Op pagina 9 van de bijlage vinden we een interview met 'Yolanthe Cabau van Kasbergen (24, actrice en vriendin van Jan Smit)'. Exclusieve quote: "Ik ben hartstikke gelukkig met Jan."
Zat er dan níemand op te letten bij de ochtendkrant?
*knip
http://217.26.122.85/2009(...)-is-gelukkig-met-jan
Jáááaáá eens per jáááááaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat ik dat nummer 10 keer op mn mp3 speler had. En dan steeds de 10 keer op herhaling
Het zijn nogal recht voor zijn raap types. Jan is in de ogen van Jaap volgens mij ook nog maar een 'kind'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij een advies zeg je toch niet "Ik wil".
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef yvonne het volgende:
Volkskrant in de bocht
*knip*
Dat was vorige week. Fast forward naar vanochtend. De Volkskrant ploft op de mat. Lekker dik vandaag, met een extra bijlage, Mediawijzer genaamd. Op pagina 9 van de bijlage vinden we een interview met 'Yolanthe Cabau van Kasbergen (24, actrice en vriendin van Jan Smit)'. Exclusieve quote: "Ik ben hartstikke gelukkig met Jan."
Zat er dan níemand op te letten bij de ochtendkrant?
*knip
http://217.26.122.85/2009(...)-is-gelukkig-met-jan
Kan natuurlijk.... Jort en De Harries zijn ook weer bijelkaar, dus alles kan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Duderella het volgende:
Misschien zijn ze wel weer bij elkaar en heet de Volkskrant de scoop!
ff sociaal gedaanquote:
Ze heeft niks opgepikt.quote:
Dit was een gevalletje 'te vroeg juichen.'quote:
Bronquote:Jan Smit wil Madrid en Sneijder ‘kapotmaken’
COLUMN, gepubliceerd op 27 mei 2009 13:54, bijgewerkt op 27 mei 2009 15:19
Jan Smit wil met FC Volendam ‘naar de Europese top’ en ‘Real Madrid kapotmaken’. Dat hebben bronnen op de Dijk in Volendam verklaard.
Ook zou een kapitaalkrachtig consortium rond de zanger plannen hebben alle parkeergarages van Nederland op te kopen. De garages worden no go-area voor rijke voetballers en tv-babes. De winst gaat naar FC Volendam.
‘Ik ga Real Madrid kapotmaken en die voetballers en tv-babes ga ik ook kapotmaken, met parkeerboetes’, aldus een getergde Jan Smit. De TROS wil een reallifesoap gaan maken onder de naam De Wraak van Jan Smit. Die gaat enkele jaren lopen.
Een en ander is een reactie op de onthulling dat Smits geliefde Yolanthe Cabau van Kasbergen het in een parkeergarage aanlegde met Wesley Sneijder van Real Madrid.
Kapitaalkrachtige Volendammers
Volgens goed ingevoerde bronnen zou Smit met diverse kapitaalkrachtige Volendammers (Nick & Simon, Annie Schilder, Carola, Jan Keizer, Arnold Mühren, Wim Jonk) Volendam omhoog willen stoten naar de top. Doel is Real Madrid in de finale van de Champions League ‘te vernederen’ en Sneijder ‘bij de knieën af te zagen’.
Volgens ingewijden heeft Jan Smit al een sms-je van Jan-Peter Balkenende ontvangen, waarin de premier hem ‘veel succes’ wenst. Ook Cabau van Kasbergen ontving een sms’je van de premier, met een vermanend ‘daar zijn parkeergarages niet voor, Yolanthe. Ken je trouwens de gezellige parkeergarage onder Het Plein in Den Haag?’
Wraakoefening
Hoogtepunt van de wraakoefening van Jan Smit moet de transfer van Wesley Sneijder van Real Madrid naar Volendam worden. ‘En dan geef ik de trainer opdracht hem drie jaar op de bank te zetten’, aldus Jan Smit. ‘Maar hij moet wel elke wedstrijd een half uur warmlopen en dan gaat het publiek hem uitjouwen. En ik ook. Lachen.’
Cabau van Kasbergen is teleurgesteld over de plannen van Smit. ‘Er was niks aan de hand in de parkeergarage. Ik gaf Wes een kusje omdat hij betaalde. Weet je wat dat kost, parkeren in Amsterdam?’
zit nog op de boot idd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft niks opgepikt.
Bovendien is het niet bewezen dat ze voet aan wal heeft gezet.
Ik wacht nog effe.
idd..alles kan stuk!quote:
Klinkt weer zo hard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
idd..alles kan stuk!
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de middenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef MadGuy het volgende:
Het is een column, hè. Staat erbij.
Wel anonieme schrijver.
We zullen 't niet verder vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de midden
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Er gaan geruchten dat Monique idd de deur uit is gegooid ,waarop zij meteen met vakantie is gegaan?Ik zeg '"gerucht"" he? Dus hou t in de midden
Ze schijnt een huisje te hebben gekocht en men had dit wel ff willen weten denk ik, waar ik ouders gelijk in geef.En ze had misschien beter tijdje kunnen wachten in deze toch hectische tijd voor haar ouders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?
ZIJN DIE TAARTJES NIET GENOEG REDEN DANquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege de taartjes? Of speelt er meer?
Maar om je dochter dan meteen met deeg en slagroom het huis uit te jagen is ook wel weer ... typisch. Op z'n minst. Daarbij: ze is toch volwassen? En wat heeft haar huisje met haar schuinsmarcherende broer en/of schoonzus te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Anniebab het volgende:
Ze schijnt een huisje te hebben gekocht en men had dit wel ff willen weten denk ik, waar ik ouders gelijk in geef.En ze had misschien beter tijdje kunnen wachten in deze toch hectische tijd voor haar ouders.
Nou ik zou ook wel ff raar opkijken als ik een dochter van die leeftijd had met de mededeling hoi pa en ma ik heb een huis gekocht (en auto schijnt) zet ff koffie voor t gebakquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om je dochter dan meteen met deeg en slagroom het huis uit te jagen is ook wel weer ... typisch. Op z'n minst. Daarbij: ze is toch volwassen? En wat heeft haar huisje met haar schuinsmarcherende broer en/of schoonzus te maken?
Het blijven rare mensen, die Volendammers.
Die ouders moeten niet zo zeiken, ze hebben zelf die kinderen zo vrij in de pron opgevoed!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze schijnt een huisje te hebben gekocht en men had dit wel ff willen weten denk ik, waar ik ouders gelijk in geef.En ze had misschien beter tijdje kunnen wachten in deze toch hectische tijd voor haar ouders.
het heeft helemala niets met dat kuthuis te maken. dat huis kocht ze 3 maanden geleden al. d'r ouders hebben haar al 100 keer verteld dat ze aan d'r lijn moet denken en dan neemt ze goddomme voor de 21ste keer gebak mee naar haar ouders om te vieren dat ze 3 maanden geleden een huis heeft gekocht. de dikke zeug. snap goed dat ouders daar boos om worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om je dochter dan meteen met deeg en slagroom het huis uit te jagen is ook wel weer ... typisch. Op z'n minst. Daarbij: ze is toch volwassen? En wat heeft haar huisje met haar schuinsmarcherende broer en/of schoonzus te maken?
Het blijven rare mensen, die Volendammers.
Selena Visser is manager van Yolanthe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
Oke oke , ik geef me overquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ouders moeten niet zo zeiken, ze hebben zelf die kinderen zo vrij in de pron opgevoed!
Tsja, een hamster blijft etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het heeft helemala niets met dat kuthuis te maken. dat huis kocht ze 3 maanden geleden al. d'r ouders hebben haar al 100 keer verteld dat ze aan d'r lijn moet denken en dan neemt ze goddomme voor de 21ste keer gebak mee naar haar ouders om te vieren dat ze 3 maanden geleden een huis heeft gekocht. de dikke zeug. snap goed dat ouders daar boos om worden.
Mwoah. Ik vind het ook wel een dikkertje dap hoor. En die krijgen een trap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Anniebab het volgende:
Kom op , ze ziet er goed uit .Niet zo overdrijven.
Nou als zij dik is ,en ik zie haar vaak ,dan is Dolf Jansen knap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind het ook wel een dikkertje dap hoor. En die krijgen een trap.
Iddquote:
Uhuh! Hier in Bleiswijk werpen we met paprika's!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
Raar opkijken is één, maar met appelflappen en moorkoppen gooien ...
Of is dat folklore?
Dik is ze niet, maar ze is wel chubby. Volslank zeg maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Anniebab het volgende:
Nou als zij dik is ,en ik zie haar vaak ,dan is Dolf Jansen knap.
Het feit dat bij die FHM-shoot waaraan haar naar was verbonden met haar destijds zo ongeveer een heel ander wèl lekker wijf erover heen gephotoshopt is, zegt mij meer dan voldoendequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Anniebab het volgende:
Kom op , ze ziet er goed uit .Niet zo overdrijven.
quote:Ali B. vervangt Jan Smit in programma Yolanthe van onze redactie
AMSTERDAM - In het tweede seizoen van Te leuk om waar te zijn wordt teamcaptain Jan Smit vervangen door rapper Ali B. En dat is niet zo vreemd, want het programma wordt gepresenteerd door niemand minder dan Yolanthe Cabau van Kasbergen...
Twee teams moeten onder leiding van Yolanthe bepalen of een getoonde blooper echt is of in scene gezet. Dit meldt Mediajournaal. In de eerste serie waren Horace Cohen en Jan Smit de vaste teamcaptains. Maar daar is verandering in gekomen nu de relatie tussen de presentatrice en de Volendamse zanger op de klippen is gelopen. Ali B. neemt het stokje van Jan over.
Te leuk om waar te zijn gaat op 10 oktober van start op de TROS
Ik dacht dat er was geroepen dat er geen programma's meer waren waarin Y en J. samen zatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Manu82 het volgende:
En nu mag Jantje ook al niet meer meedoen m et dat uiterst succesvolle programma
[..]
Ja maar ik zie haar vaak ,jij niet en ik lul niet uit me nek ,dat weet je he?Trouwens wie wordt er nou niet gephotoshopped?De hele mikmak toch wel.?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat bij die FHM-shoot waaraan haar naar was verbonden met haar destijds zo ongeveer een heel ander wèl lekker wijf erover heen gephotoshopt is, zegt mij meer dan voldoende.
Bij haar zo ongeveer alles. Ze leek er bijna niet eens meer op. Iets wat bij andere vaak nog wel 't geval isquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar ik zie haar vaak ,jij niet en ik lul niet uit me nek ,dat weet je he?Trouwens wie wordt er nou niet gephotoshopped?De hele mikmak toch wel.?
Niet om yo, maar ik vond dit zo een slecht programma,ik schaamde me dood ,kan ik nu wel zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Manu82 het volgende:
En nu mag Jantje ook al niet meer meedoen m et dat uiterst succesvolle programma
[..]
Yup, heb het een keer gekeken en was dus ook nogal verbaasd dat er een tweede seizoen gaat volgen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet om yo, maar ik vond dit zo een slecht programma,ik schaamde me dood ,kan ik nu wel zeggen.
't is een propje... die gaat de 100 K heus wel aantikken binnen niet afzienbare tijd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind het ook wel een dikkertje dap hoor. En die krijgen een trap.
Ik ben optimistisch. Ze is halfvol, niet half leeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dik is ze niet, maar ze is wel chubby. Volslank zeg maar.
quote:Yolanthe beweert dat ze altijd tien keer nadenkt voordat ze iets onderneemt, omdat er overal camera's op de loer liggen...
De Volkskrant heeft in een bijlage een interview geplaatst met Yolanthe. Ze spraken de presentatrice/actrice vlak voor haar breuk met zanger Jan Smit.
"Jan en ik kunnen nooit op zondag spontaan naar de Efteling of op de dijk een ijsje kopen. Dan worden we meteen omringd door massa's mensen", aldus Yolanthe. Ook naar de sportschool gaan zit er niet in. "Ik ga natuurlijk niet zwetend op een loopband staan of uitgebreid douchen, terwijl iedereen me kritisch van top tot teen bekijkt. Dat is gewoon heel gênant."
De camera die tijdens haar onderonsje met voetballer Wesley Sneijder op haar stond gericht, had Yolanthe zeker even over het hoofd gezien...
Daar is ie! Ik mistte je alquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
't is een propje... die gaat de 100 K heus wel aantikken binnen niet afzienbare tijd!
nou is 100 k wat overdreven maar ik hou wel van een beetje vlees aan de kluif zeg maar, anders ben ik bang dat ik ze breek!quote:
Dus jij bent t Tarzan-type?Of Jerommeke?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou is 100 k wat overdreven maar ik hou wel van een beetje vlees aan de kluif zeg maar, anders ben ik bang dat ik ze breek!
Tsja ik zie ze wel eens in t uitgaansleven ,je gelooft t niet.Er wordt meteen gesmst en bi nnen de kortste keren staan er een tiental mensen (niet-Volendammers ) om of Jan of Nick maakt niet uit wie heen.Zou nix voor mij zijn die prijs die je betaalt voor de roem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Volendamse publiciteitsmachine draait op volle toeren;...
Yolanthe niet altijd scherp
[..]
ik ben gewoon vrij groot ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus jij bent t Tarzan-type?Of Jerommeke?
Als de privé ook niet inmiddels is omgekocht door Jan en co !quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Is de Privé al uit met het verhaal van Liza?
Ben toch bang dar er een kern van waarheid in zit en dat t al langer met Sneijder aan de gang was,maar we zullen zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als de privé ook niet inmiddels is omgekocht door Jan en co !
ze moet gewoon zeggen : "jongens, nu kiezen jullie mijn kant, of jullie kunnen de schijt krijgen als ik strax met sneijder bonk"quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben toch bang dar er een kern van waarheid in zit en dat t al langer met Sneijder aan de gang was,maar we zullen zien.
ga eens op de wc zitten he ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef Ole het volgende:
Nog niemand gezien, maar het hotel is tegenover 't Gat van Volendqam
De oude brug?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef Ole het volgende:
Nog niemand gezien, maar het hotel is tegenover 't Gat van Volendqam
Spaanderquote:
das die bar waar laatst die heerenveeners uit zijn geslagen door ajaxieden. Is meer een pension.Heb je al gegeten in de Dijk?quote:
Ow!!!!quote:
Ik heb net ff de prive, weekend, story en party gehaald.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Is de Privé al uit met het verhaal van Liza?
om 7 uur pasquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
das die bar waar laatst die heerenveeners uit zijn geslagen door ajaxieden. Is meer een pension.Heb je al gegeten in de Dijk?
Je spelt Ajacieden....quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
das die bar waar laatst die heerenveeners uit zijn geslagen door ajaxieden. Is meer een pension.Heb je al gegeten in de Dijk?
Kan t ook nog zijn dat ze zich lekker gek houdt?Kom op ,zo is Japio helemaal niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb net ff de prive, weekend, story en party gehaald.
Liza staat op de voorpagina van de Weekend, maar niet in de Prive![]()
Ik mag toch hopen dat de Story zwaar overdrijft:
Yolanthe is om een reaktie gevraagd
"Ik mag echt niets zeggen. Ik ben zo bang. Natuurlijk mag ik wel zeggen dat ik verdrietig ben en bijna aan deze hele situatie kapot ga, maar daar moet ik het echt bij laten".
Wat zijn dat voor managers
Dat hoop ik ook ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de Story zwaar overdrijft:
Yolanthe is om een reaktie gevraagd
"Ik mag echt niets zeggen. Ik ben zo bang. Natuurlijk mag ik wel zeggen dat ik verdrietig ben en bijna aan deze hele situatie kapot ga, maar daar moet ik het echt bij laten".
Wat zijn dat voor managers
komt ze nog ergens aan het woord?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb net ff de prive, weekend, story en party gehaald.
Liza staat op de voorpagina van de Weekend, maar niet in de Prive![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |