http://www.nu.nl/achterkl(...)aad-op-yolanthe.htmlJan Smit niet kwaad op Yolanthe
Uitgegeven: 27 mei 2009 12:12
Laatst gewijzigd: 27 mei 2009 12:18
AMSTERDAM - Jan Smit is niet kwaad op zijn ex-vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen. Ondanks de pijnlijke breuk houdt de zanger nog steeds van haar, zo zegt hij deze week in Story. "Yolanthe zal altijd in mijn hart blijven zitten."
Vorige week dinsdag werd bekend dat het bekende liefdespaar een punt achter hun relatie hadden gezet. Al wekenlang gonsde het van de geruchten dat er iets moois bloeide tussen Yolanthe en voetballer Wesley Sneijder. Diezelfde avond toonde RTL Boulevard beelden waarop Yolanthe en Wesley zoenend te zien zijn in een Amsterdamse parkeergarage.
Signalen
In Story zegt Jan dat hij degene is die er een punt achter heeft gezet. "Er speelde al het één en ander. Ik kreeg in de afgelopen maanden steeds meer signalen dat er wat aan de hand was. Maar elke keer wuifde ik het weg", aldus de zanger.
"Op een gegeven moment kon ik er echter niet meer omheen. En ja, ik ben toch niet gek? Toen heb ik tegen Yolanthe gezegd dat het over was", zo zegt de zanger in het blad.
Affaire
Het gerucht gaat dan Jan zelf ook is vreemdgegaan tijdens hun relatie. Zo zou de zanger een jaar geleden een affaire hebben gehad met Fleur Minjon, de zangeres van meidengroep KUS. Jan ontkent dit gerucht. "Fleur en ik kennen elkaar inderdaad. En ja, we hebben ook samen wat gehad. Maar dat was ver voordat Yolanthe en ik iets samen kregen."
De manager van Jan Smit meent dat het het beste is als het koppel er het zwijgen toe doet. "Ik wil dat Jan zijn mond houdt", zo laat hij weten.