quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar toen het gooien met vlaaien begon zijn ze gestopt
En , wat heb jij hier meegemaakt?Vertel Bommiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies... Limbo's zijn gestoord, allemaal! Maar ze zijn nog wel beter dan Volendammers!
Volendammers maken stomme muziek, pijpen op de plee, degraderen, snuiven op het schoolplein en doen geheimzinnig alsware het een sekte...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En , wat heb jij hier meegemaakt?Vertel Bommie
overigens vind ik jou niet naar heurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En , wat heb jij hier meegemaakt?Vertel Bommie
Ik jou ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
overigens vind ik jou niet naar heur
Snuiven op t schoolplein?Geloof ik niet en trouwens hier zitten zoveel niet- volendammers op school dus als we daarin een slechte naam hadden zaten die hier niet.Bullshitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volendammers maken stomme muziek, pijpen op de plee, degraderen, snuiven op het schoolplein en doen geheimzinnig alsware het een sekte...
tja...
Wordt vast geen nachtmerrie?!?Veel plzier hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Ole het volgende:
Ik duik lekker mijn mandje in. Morgen vroeg op weg richting Volecity![]()
Ik ga er vast over dromen![]()
![]()
of ze zitten er juist vanwege die naam.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Snuiven op t schoolplein?Geloof ik niet en trouwens hier zitten zoveel niet- volendammers op school dus als we daarin een slechte naam hadden zaten die hier niet.Bullshit
Nee hoor! Ik ga dromen over Carola, Jan, Jan. Jan, Jaap, Jaap, Monique, Jenny, Liza etc etc..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wordt vast geen nachtmerrie?!?Veel plzier hier.
er is landelijke bekendheid gegeven aan de snuivende schoolpleinjeugd in snovendam lieverd...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Snuiven op t schoolplein?Geloof ik niet en trouwens hier zitten zoveel niet- volendammers op school dus als we daarin een slechte naam hadden zaten die hier niet.Bullshit
Ja als je t dan maar droog houdtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ga dromen over Carola, Jan, Jan. Jan, Jaap, Jaap, Monique, Jenny, Liza etc etc..
Wordt nog een gezellige boel in mijn dromen
Misschien gasten die na schooltijd op t plein hangen maar de schooljeugd zelf hier?neueu skat is niet zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is landelijke beendheid gegeven aan de snuivende schoolpleinjeugd in snovendam lieverd...
Gebak van Kwak (man)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
lekkerste gebak komt dus hier vandaan (ook volgens niet-Volendamse collegas)
Tja en als Koning Albert nieuwtjes beloofd gaat het dak eraf hier hequote:
Nee was niet echt spannend. Boulevard over wat er zoal in de bladen staat. De hh is nu trouwens bezig dus je kan 't zelf kijken als je nieuwsgierig bent. En Shownieuws wist te melden dat Jan vanavond het Tros muziekfeest heeft gepresenteerd alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:39 schreef Stroekie het volgende:
maar hadden boulevard en/of shownieuws nog onthullingen ?
dankjewelquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee was niet echt spannend. Boulevard over wat er zoal in de bladen staat. De hh is nu trouwens bezig dus je kan 't zelf kijken als je nieuwsgierig bent. En Shownieuws wist te melden dat Jan vanavond het Tros muziekfeest heeft gepresenteerd alsof er niets aan de hand is.
En ohja, dat Yolanthe een nieuw appartement heeft in hartje Amsterdam en nu komt het.......haar familie heeft meegeholpen de dozen uit te pakken!! Nou als dat geen nieuws is.![]()
![]()
quote:Tamara Tol verwent onze jongens
AMSTERDAM - Tamara Tol heeft al haar moed bijeengeraapt. De Volendamse zangeres is naar Afghanistan vertrokken, op verzoek van het ministerie van Defensie. „Het was nu de derde keer dat ik hiervoor werd gevraagd. Twee keer heb ik afgezegd omdat ik niet durfde. Ik heb thuis drie kleine kinderen.”
Ze vertelt: „Tim is 3 jaar en onze tweeling, Jan en Kees, 6. Maar deze keer ga ik echt, mijn moeder en schoonmoeder komen om beurten op de kinderen passen. Ik zal twee keer optreden in Oeroezgan, onder meer in het Kamp Holland. Daar zal ik, om een stukje Nederland naar onze jongens te brengen, ook mijn verrassingsact doen: in Volendams kostuum en met een bosje tulpen. Maar dat trek ik al snel uit… Ook mijn nieuwe, door Piet Souer geschreven, single Ik meer van jou zal ik zingen.”
Kogelvrij vest
Defensie zal er alles aan doen om Tamara, die zal worden begeleid door de band Flippen, te beschermen. „Ik heb mijn soldatenpak al gekregen. Dat is geen kleinigheid om te moeten dragen. Alleen al het kogelvrije vest is zwaarder dan ik zelf ben! De kinderen vinden het reuzenspannend voor me. Maar mijn hart brak, toen één tegen mij zei: ’Mama, je mag niet doodgaan hoor!’ Dat ben ik ook echt niet van plan. Ik word daar goed begeleid. Ik voel mij een bevoorrecht mens dat ik als gewoon burgermeisje voor een paar dagen de militaire wereld in mag stappen. Natuurlijk moet je in het land van de Taliban absoluut geen luxe verwachten en slapen wij artiesten gewoon op de basis. Maar mijn ervaring met de vorige keren is wel dat je er op handen wordt gedragen.”
„Ik voel me zeer vereerd dat ik nu voor de zevende keer door het ministerie ben uitgenodigd. Eerder was ik in Bosnië, Kosovo en op Cyprus. Daar is mij niets overkomen, dus ik ga ervan uit dat dit avontuur deze keer ook goed voor mij zal aflopen.”
we zijn onderweg!quote:
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Tamara Tol is de schoondochter van Jan Tuyp van BZN.. dat weet ik weer wel
Spannend.quote:
Hoef jij niet te meppen he Dudequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.
Het zou goed kunnen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat Snovendam Ole nog wel teruggeeft
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:44 schreef Manu82 het volgende:
Vooral de titel is natuurlijk geniaal in de context van dit topic
En wat is de relatie van Tamara ten opzichte van Kees??quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Tamara Tol is de schoondochter van Jan Tuyp van BZN.. dat weet ik weer wel
Kans is zeer groot dat Ole de komende tijd geketend in de plee van een kroeg doorbrengtquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
Kans is zeer groot dat Ole de komende tijd geketend in de plee van een kroeg doorbrengt
We kunnen wel alvast een plan bedenken voor als het nodig is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?
Denk dat ze boos gaat worden als we ze redden, die heeft een supertijd strax met al die palingboeren met de broek op de enkels om d'r heen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?
Ja, dat denk ik ook. Zo is ze, onze Ole. Zolang ze haar visch maar niet te duur betaalt, maar wel duur verkoopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef versabommie het volgende:
Denk dat ze boos gaat worden als we ze redden, die heeft een supertijd strax met al die palingboeren met de broek op de enkels om d'r heen!
Zolang ze maar Paling in haar visafslag krijgt is ze happy!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Zo is ze, onze Ole. Zolang ze haar visch maar niet te duur betaalt, maar wel duur verkoopt.
Welke Kees?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
En wat is de relatie van Tamara ten opzichte van Kees??
Kees Tol.quote:
Die is homoquote:
geen probleem mee.quote:
Dat was toch al bekend?quote:
Yolanthe kan nooit de oorzaak zijn geweest, Yolanthe is hemels lief!quote:
Zelfs Evert werkt mee aan de doofpot van Jan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe kan nooit de oorzaak zijn geweest, Yolanthe is hemels lief!
Dan gaan we haar met z'n allen ontzetten! Op naar vOLEndam!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
Wat een 'nieuws' ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
Hier weer dikke vette leugens van die verraderlijke homo!
'Yolanthe stuurde Wesley 2000 sms'jes in één maand' van onze redactie
AMSTERDAM - De telefoonrekening van Yolanthe Cabau van Kasbergen moet torenhoog zijn! Diverse bronnen beweren dat de presentatrice/actrice in één maand 2000 sms'jes stuurde naar voetballer Wesley Sneijder.
Sneijder Foto: REUTERS Foto: de telegraaf "Dat zijn pakweg zeventig sms'jes per dag", meldt het weekblad Privé. "Ofwel vijf stuks elk uur dat Yolanthe níet sliep of met Jan was."
Yolanthe en Wesley blijven ontkennen dat ze een relatie met elkaar hebben, ook al zijn ze al samen in Barcelona, Hilversum, Amsterdam en Vianen gespot. De brunette zou afgelopen weekend samen met de voetballer een Hollandse avond hebben bezocht in een Van der Valk Hotel. Volgens een bron bleven ze daar ook slapen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:44 schreef Malahide het volgende:
Net door Malahide zelf gemaakt voor het ONZ-topic Vernederlandiseer hier films #2![]()
[ afbeelding ]
Nights In Rodanthe
NEE Ole , je krijgt geen water.......Waar hadden we t over/quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan gaan we haar met z'n allen ontzetten! Op naar vOLEndam!
Poeh, als dit wel waar is Versabommie, dan veranderen de zaken......quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
Hier weer dikke vette leugens van die verraderlijke homo!
'Yolanthe stuurde Wesley 2000 sms'jes in één maand' van onze redactie
AMSTERDAM - De telefoonrekening van Yolanthe Cabau van Kasbergen moet torenhoog zijn! Diverse bronnen beweren dat de presentatrice/actrice in één maand 2000 sms'jes stuurde naar voetballer Wesley Sneijder.
Sneijder Foto: REUTERS Foto: de telegraaf "Dat zijn pakweg zeventig sms'jes per dag", meldt het weekblad Privé. "Ofwel vijf stuks elk uur dat Yolanthe níet sliep of met Jan was."
Yolanthe en Wesley blijven ontkennen dat ze een relatie met elkaar hebben, ook al zijn ze al samen in Barcelona, Hilversum, Amsterdam en Vianen gespot. De brunette zou afgelopen weekend samen met de voetballer een Hollandse avond hebben bezocht in een Van der Valk Hotel. Volgens een bron bleven ze daar ook slapen...
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Poeh, als dit wel waar is Versabommie, dan veranderen de zaken......
Zo zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja van Mien zat in der nachtjapon achter de rododenderon en big city
Een Engelsmanquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Yvonne, wie zat er nou ook alweer shocking klem between de deuren van de tram?
Wat ik nou altijd al heb willen weten, hebben Jan en Carola nou samen paling gerookt?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Anniebab het volgende:
Tol&Tol zaten vroeger in BZN schrijven nu liedjes voor weet ik t wie,je weet wel BZN die gestopt zijn en daarna meer in t nieuws zijn dan voorheen, helaasweet jan van geen ophouden......zo dat is eruit.
Daar zag simon er nog leuk uit.quote:
Inderdaad, dit is toch wel het meest trieste nieuwsbericht in deze kwestiequote:
Ja mee eensquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar zag simon er nog leuk uit.
Ik heb geen visgemeenschap gehad met die vrouw!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef yvonne het volgende:
"Deze vrouw heeft níet aan mijn paling gerookt"
Jezus Annie, meiske pas toch op, als Piet en Jan achter je ware identiteit komt eindigje nog op de visafslag!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Anniebab het volgende:
Tol&Tol zaten vroeger in BZN schrijven nu liedjes voor weet ik t wie,je weet wel BZN die gestopt zijn en daarna meer in t nieuws zijn dan voorheen, helaasweet jan van geen ophouden......zo dat is eruit.
Die ken ik nog wel ja...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en een leuke lieve grappige moordgast.Vader is van Tol&Tol ?Zegt iemand dat iets?
Simon is inderdaad veel leuker met een kort koppiequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar zag simon er nog leuk uit.
Nou dat vinden er wel meer van Jan hier hoor......voor de rest ben ik al uiterst voorzichtig geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus Annie, meiske pas toch op, als Piet en Jan achter je ware identiteit komt eindigje nog op de visafslag!
was en is een leuke kermisplaat jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat clipje bij dat nummer van Jan, Simon en Kees eigenlijk best hilarisch
Dat nummer krijg ik vandaag mijn hoofd niet meer uit nu natuurlijk *zoekt naar strop-smiley*
En die poster!
'to score on the dyke'
Vlg. Story:quote:Yolanthe kan nooit de oorzaak zijn geweest, Yolanthe is hemels lief!
Zegt hijquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
En grappig, want dat van Fleur was dus ruim vóór Yolanthe.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Monique is eerder al tussen het gebak gespot lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |