we zijn onderweg!quote:
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Tamara Tol is de schoondochter van Jan Tuyp van BZN.. dat weet ik weer wel
Spannend.quote:
Hoef jij niet te meppen he Dudequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.
Het zou goed kunnen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat Snovendam Ole nog wel teruggeeft
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:44 schreef Manu82 het volgende:
Vooral de titel is natuurlijk geniaal in de context van dit topic
En wat is de relatie van Tamara ten opzichte van Kees??quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Tamara Tol is de schoondochter van Jan Tuyp van BZN.. dat weet ik weer wel
Kans is zeer groot dat Ole de komende tijd geketend in de plee van een kroeg doorbrengtquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat Snovendam Ole nog wel teruggeeft
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Iedereen is familie van elkaar daar.
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
Kans is zeer groot dat Ole de komende tijd geketend in de plee van een kroeg doorbrengt
We kunnen wel alvast een plan bedenken voor als het nodig is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?
Denk dat ze boos gaat worden als we ze redden, die heeft een supertijd strax met al die palingboeren met de broek op de enkels om d'r heen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat we d'r dan moeten redden? Of vermaakt ze zich wel met al die palingworst?
Ja, dat denk ik ook. Zo is ze, onze Ole. Zolang ze haar visch maar niet te duur betaalt, maar wel duur verkoopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef versabommie het volgende:
Denk dat ze boos gaat worden als we ze redden, die heeft een supertijd strax met al die palingboeren met de broek op de enkels om d'r heen!
Zolang ze maar Paling in haar visafslag krijgt is ze happy!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Zo is ze, onze Ole. Zolang ze haar visch maar niet te duur betaalt, maar wel duur verkoopt.
Welke Kees?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
En wat is de relatie van Tamara ten opzichte van Kees??
Kees Tol.quote:
Die is homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |