quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.
quote:
bewaar dat slikken maar voor 26 juni!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx, nu kan ik mijn antwoord inslikken.
juniquote:
Zie zat maar het is hier gewoon fucking boring op het moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Er gebeurt hier heel veel. Je moet het alleen zien
Ik voel me echt geweldig
Nee jij zorgt voor beroering hier..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie zat maar het is hiet gewoon fucking boring op het moment.
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie zat maar het is hier gewoon fucking boring op het moment.
Foto'squote:
Meets zijn leuk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk en aardig maar de essentie van singles is weg. Enige wat lang komt zijn wat stomme youtube links en geblaat over meets.
Kom maar op met die modeshow!quote:
Ik ben het met je eens, maar wat doe je dan nog hier?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk en aardig maar de essentie van singles is weg. Enige wat lang komt zijn wat stomme youtube links en geblaat over meets.
Sedan, dat is al maanden weg & dat kan jij (en anderen) 1999x aanhalen, maar daarmee gaat er niets veranderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet het gebrabbel over smsjes die heen en weer worden gestuurd en hier nog eens uitgebreid worden nabesproken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Idd, geloof dat KF en ik toch redelijk bezig zijn met Singles op pijl te houden..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet het gebrabbel over smsjes die heen en weer worden gestuurd en hier nog eens uitgebreid worden nabesproken!
quote:
quote:
Mannen.quote:
Heel soms dan verveel ik me nog wel eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar wat doe je dan nog hier?
dat is binnenkortquote:
Jij ook alleen de laatste week en bij KF neem ik alles met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd, geloof dat KF en ik toch redelijk bezig zijn met Singles op pijl te houden..
Toen jij "weg" was, hebben we die discussie ook gehad & is het misschien twee dagen goed gegaan en dat is altijdquote:
Grammaticaal is er bij beiden nog wel wat verbetering mogelijk. Zie de gequote post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Idd, geloof dat KF en ik toch redelijk bezig zijn met Singles op pijl te houden..
Ik geloof.... dat mijn escapades hier niet meer komen te staan.. Aangezien het schijnbaar nooit goed is..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij ook alleen de laatste week en bij KF neem ik alles met een korreltje zout
gohquote:
Tja, blijkbaar interreseert het bepaalde mensen dus geen fuck, mij wel dus vandaar dat ik erover beginquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen jij "weg" was, hebben we die discussie ook gehad & is het misschien twee dagen goed gegaan en dat is altijd
We zullen eerlijk zeggen als je vetrolletjes over de randjes uitbulken, ok?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:52 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet niet eens of ik ze pas, heb ze allemaal gekregen van vriendinnen die nieuwe kochten. Voor mijn vakantie.
nu stel je je aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof.... dat mijn escapades hier niet meer komen te staan.. Aangezien het schijnbaar nooit goed is..
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
Voor Sedannetje:
Er komt een punt in je leven dat je, je realiseert:
wie belangrijk is,
wie nooit belangrijk was,
wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn,
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden,
er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst,
wees aardiger dan nodig is,
omdat iedereen die je ontmoet wel één of ander probleem heeft wat hij of zij aan het bevechten is"
Haha, mij maakt het niet uit hoor. Ik bedoelde meer dat jij ook nog maar een weekje ontopic bezig bent, dus zet ook nog geen zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof.... dat mijn escapades hier niet meer komen te staan.. Aangezien het schijnbaar nooit goed is..
de 20ste?quote:
Alleen maar zeggen dat je het saai vindt en vindt dat er wat moet veranderen, heeft natuulijk ook geen zin hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar interreseert het bepaalde mensen dus geen fuck, mij wel dus vandaar dat ik erover begin
En nee Sinceria, ik verzin geen stelling
(Voordat je daarmee komt)
Ja maar...waarom dan niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En nee Sinceria, ik verzin geen stelling
(Voordat je daarmee komt)
Nog even en dan naar [stell... eh ja okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zullen eerlijk zeggen als je vetrolletjes over de randjes uitbulken, ok?
dan kan ik welquote:
Post maar foto's van je vakantie met bikini aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mannen.![]()
Ik weet niet eens of ik ze pas, heb ze allemaal gekregen van vriendinnen die nieuwe kochten. Voor mijn vakantie.
erg tao iigquote:
Het gaat niet om het aanstellen, maar om iedere keer als er ontopic gepost wordt of gepost werd er altijd wel weer iets van zulk soort opmerkingen komen. Daar begin ik dermate moe van te worden dat het voor mij geen zin meer heeft om ontopic te posten.quote:
Ah, dus je moet iedere week wat meemaken of met vragen of problemen zitten wil je hier mogen posten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, mij maakt het niet uit hoor. Ik bedoelde meer dat jij ook nog maar een weekje ontopic bezig bent, dus zet ook nog geen zoden aan de dijk
Natuurlijk zijn die escapades grappig om te lezen & bij jou geloof ik het, maar bij hem niet.
Vraag het me tegen die tijd nog maar eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Post maar foto's van je vakantie met bikini aan.
wanneer ga je? zet ik het ff in de agendaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vraag het me tegen die tijd nog maar eens.
OPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer ga je? zet ik het ff in de agenda
Staat in de agenda in de OP, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer ga je? zet ik het ff in de agenda
Will doquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vraag het me tegen die tijd nog maar eens.
Maar volgens mij vertel je de (ontopic) verhalen niet speciaal om ontopic te kunnen zijn, maar gewoon omdat je het kwijt wil en wij geintresseerd zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het gaat niet om het aanstellen, maar om iedere keer als er ontopic gepost wordt of gepost werd er altijd wel weer iets van zulk soort opmerkingen komen. Daar begin ik dermate moe van te worden dat het voor mij geen zin meer heeft om ontopic te posten.
Goed hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Staat in de agenda in de OP, vreemd genoeg.![]()
ga je naar Barcelona toevallig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Staat in de agenda in de OP, vreemd genoeg.![]()
Ik denk dat je mij niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, dus je moet iedere week wat meemaken of met vragen of problemen zitten wil je hier mogen posten.
Gewoon blijven posten. Als het maar niet wordt zoals een bepaalde user.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aanstellen, maar om iedere keer als er ontopic gepost wordt of gepost werd er altijd wel weer iets van zulk soort opmerkingen komen. Daar begin ik dermate moe van te worden dat het voor mij geen zin meer heeft om ontopic te posten.
[..]
Ah, dus je moet iedere week wat meemaken of met vragen of problemen zitten wil je hier mogen posten.
Ja.quote:
Kijk, jij snapt mij welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar volgens mij vertel je de (ontopic) verhalen niet speciaal om ontopic te kunnen zijn, maar gewoon omdat je het kwijt wil en wij geintresseerd zijn
En de enige reden dat auto_ die opmerking maakte is omdat het nu deze discussie weer gehouden wordt het toevallig is dat je nu weer ontopic post. Want normaal doe je net als ons ook niet ontopic.
En iedere keer zeg ik ook weer hetzelfde, of ik nu ontopic post of niet. De mensen die zeveren posten zelf nog het minste ontopic.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar volgens mij vertel je de (ontopic) verhalen niet speciaal om ontopic te kunnen zijn, maar gewoon omdat je het kwijt wil en wij geintresseerd zijn
En de enige reden dat auto_ die opmerking maakte is omdat het nu deze discussie weer gehouden wordt het toevallig is dat je nu weer ontopic post. Want normaal doe je net als ons ook niet ontopic.
Het kan ook welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je continue ontopic bezig wilt zijn, dan wel volgens mij
[maar dat is nooit haalbaar, al denken/willen sommige dat wel]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan ook welHet is nooit een SC geweest dat is het gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan ook welJa, het kan wel, maar het gaat nooit werken - denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt en dat is ook altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En iedere keer zeg ik ook weer hetzelfde, of ik nu ontopic post of niet. De mensen die zeveren posten zelf nog het minste ontopic.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Volgens mij krijg je mijn punt niet helemaal mee, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
En iedere keer zeg ik ook weer hetzelfde, of ik nu ontopic post of niet. De mensen die zeveren posten zelf nog het minste ontopic.
Dat komt omdat Singles een doelgroep is en geen gekaderd onderwerp, zoals bij het gemiddelde topic wel het geval is. In die zin is het misschien nog wel het beste te vergelijken met PUB. Daar gebeurt ook alles wat op de rest van het forum ook gebeurt, muziektopics, uitga topics, fototopics, maar dan voor een selecte groep. Misschien moet er gewoon een Singles forum komen waar de lollige dingen gescheiden kunnen worden van serieuze dingen door middel van topics.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
Het is nooit een SC geweest dat is het gemaakt.
Ik praat vaak genoeg ontopic mee maar als de rest slap gaat ouwehoeren en toch niet reageert dan houdt het op. Dan ben ik maar een zeurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
Ik word wel moe van sedan , Sedan je zeurt alleen maar!!
Echt constructief ben je zelf ook niet bezig, wanneer was je laatste ontopic post ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt omdat Singles een doelgroep is en geen gekaderd onderwerp, zoals bij het gemiddelde topic wel het geval is. In die zin is het misschien nog wel het beste te vergelijken met PUB. Daar gebeurt ook alles wat op de rest van het forum ook gebeurt, muziektopics, uitga topics, fototopics, maar dan voor een selecte groep. Misschien moet er gewoon een Singles forum komen waar de lollige dingen gescheiden kunnen worden van serieuze dingen door middel van topics.
Wanneer was je laatste date?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik praat vaak genoeg ontopic mee maar als de rest slap gaat ouwehoeren en toch niet reageert dan houdt het op. Dan ben ik maar een zeur
Daar ben ik het wel mee eens, als nieuweling. Wat mij hier aantrok was gewoon het random gelul over van alles en niets in het leven van een alleenstaande.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt omdat Singles een doelgroep is en geen gekaderd onderwerp, zoals bij het gemiddelde topic wel het geval is. In die zin is het misschien nog wel het beste te vergelijken met PUB. Daar gebeurt ook alles wat op de rest van het forum ook gebeurt, muziektopics, uitga topics, fototopics, maar dan voor een selecte groep. Misschien moet er gewoon een Singles forum komen waar de lollige dingen gescheiden kunnen worden van serieuze dingen door middel van topics.
hij probeert een gesprek met je aan te gaan die ontopic isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
April ofzo, wat heeft dat ermee te maken? (meer een afspraak maargoed)
Geloof het of niet, maar vaak met zo'n TT breekt de pleuris uitquote:
Volgende keer maar een TT als: [Singles] Waar iedereen gefokt wordt! doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar vaak met zo'n TT breekt de pleuris uit
idd, het valt opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar vaak met zo'n TT breekt de pleuris uit
Mwah, vind ik ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgende keer maar een TT als: [Singles] Waar iedereen gefokt wordt! doen?
Ja hè?quote:
even verandertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgende keer maar een TT als: [Singles] Waar iedereen gefokt wordt is! doen?
Aangezien dit singles en daten bij singles hoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
April ofzo, wat heeft dat ermee te maken? (meer een afspraak maargoed)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien dit singles en daten bij singles hoort.
Jij wilt toch dat het ontopic gaat enzo.
Oh ik had je er graag over verteld maar was gewoon een afspraak hoor, verder niet veel interresants, filmpje gekeken en wat gedronken in de stad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een bullshit manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee? Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
Eindelijk weer getraind.Niet dat het goed ging
Dat heb je dan bij deze gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ik had je er graag over verteld maar was gewoon een afspraak hoor, verder niet veel interresants, filmpje gekeken en wat gedronken in de stad.
Hoezo bullshit?quote:
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Basketbaltraining.![]()
Hoe is 't met jou? Heb je er al zin in?
Sorry Sedan, maar ik ben van mening dat je uiteindelijk alleen ontopic komt door ook offtopic te lullen.quote:
MOET je iemand mee nemen?! waaorm heb je me dan niet gevraagd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!Eindelijk! Ik had me er eigenlijk op ingesteld alleen te gaan en was hier wel content mee, maar nu ik iemand mee moet nemen heb ik daar eigenlijk wel zin in. Het is wel handig om iemand te hebben om foto's te maken enzo.
En om je tassen vast te houden tijdens het shoppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!Eindelijk! Ik had me er eigenlijk op ingesteld alleen te gaan en was hier wel content mee, maar nu ik iemand mee moet nemen heb ik daar eigenlijk wel zin in. Het is wel handig om iemand te hebben om foto's te maken enzo.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry Sedan, maar ik ben van mening dat je uiteindelijk alleen ontopic komt door ook offtopic te lullen.
Dat moet je vooral in singles zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MOET je iemand mee nemen?! waaorm heb je me dan niet gevraagd?
Misschien wil iemand van uit singles wel met je mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.Voor een appartement dat in plaats van door 2 personen, door 1 persoon zou worden bezet.
![]()
Ennuh, misschien was het daar nog wel van gekomen.Ik ben toch maar eerste het lijstje met mensen die me niet bijna volslagen onbekend zijn afgegaan.
Het geld voor de annulering had ik namelijk niet.
Op zich ook weer logisch.. hoewel, een leuke vakantie sla ik niet snel afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.Voor een appartement dat in plaats van door 2 personen, door 1 persoon zou worden bezet.
![]()
Ennuh, misschien was het daar nog wel van gekomen.Ik ben toch maar eerste het lijstje met mensen die me niet bijna volslagen onbekend zijn afgegaan.
Het geld voor de annulering had ik namelijk niet.
Anders wil jij wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich ook weer logisch.. hoewel, een leuke vakantie sla ik niet snel af
Ik neem aan dat je al iemand gevonden hebt?!
Een vakantie met een wild vreemde meid naar barcelona waarbij we 1 appartement delen.. Ja hoor, dat zou ik best willen. Als het samen niet klikt gaan we onze eigen wegen en slaap ik wel op de bank.quote:
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vakantie met een wild vreemde meid naar barcelona waarbij we 1 appartement delen.. Ja hoor, dat zou ik best willen. Als het samen niet klikt gaan we onze eigen wegen en slaap ik wel op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |