Maar nieuwsgieriger naar rival?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah zo
Nee, ken Murm en Kwaak ook niet IRL.
Klein beetje maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha Crazy maakt je wel beetje carzy he
Homofoob!quote:
en niet naar mij?quote:
JJ is ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, maar Milow word ik nu niet echt warm of koud van.. Te veel gehoord en te gehypt..
daarvoor moet bij mnr zijn hequote:
Jij kwijlt op een vent!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klein beetje maar![]()
![]()
[..]
Homofoob!
ik meet nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarvoor moet bij mnr zijn he
En jij zit niet bij die meet
Of dezequote:
Wat zeur je danquote:
Hehe, wat worden me hier allemaal woorden in de mond gelegd. Ik ben gewoon benieuwd. Gewoon benieuwd als in: hey, ik ben benieuwd hoe anderen hem zien (heb je daar een beeld van).quote:
Zeg nou maar gewoon dat je graag alles wil wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wat worden me hier allemaal woorden in de mond gelegd. Ik ben gewoon benieuwd. Gewoon benieuwd als in: hey, ik ben benieuwd hoe anderen hem zien (heb je daar een beeld van).
Met Murm en Kwaak heb ik niet eerder echt gesproken. Die kom ik echt nog wel een keer tegen
ik meet alleen stiekem, sstquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, maar Milow word ik nu niet echt warm of koud van.. Te veel gehoord en te gehypt..
can't help it..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Wat een laffe, lieve muziekjes allemaal zeg...
Post je dan eens iets leuks.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Wat een laffe, lieve muziekjes allemaal zeg...
Ik was niet zo serieus hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wat worden me hier allemaal woorden in de mond gelegd. Ik ben gewoon benieuwd. Gewoon benieuwd als in: hey, ik ben benieuwd hoe anderen hem zien (heb je daar een beeld van).
Met Murm en Kwaak heb ik niet eerder echt gesproken. Die kom ik echt nog wel een keer tegen
26 juni!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik leg een gedachte hier vast in een post. Verder worden er heel veel vragen gesteld waar ik gewoon geen antwoord op heb. Ik denk er niet zoveel bij naquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je graag alles wil weten
Is makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Wanneer gaan wij stiekem meeten dan?quote:
Een roze bril moet er nooit voor zorgen dat je je eisen naar beneden bijstelt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
can't help it..
[ afbeelding ]
Alles is zoals ik wil als ik kijk door een roze bril...
quote:
Die is ook leuk, maar mijn stemming is nu net andersquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef mrbox het volgende:
Verliefde mensen allemaal hier
Hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Boxie
![]()
![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
whehe, sorry, geloof dat ik de enige ben die een beetje van slag isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oribtal heeft daar ook een liedje over gemaakt...quote:
juni/juli?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij stiekem meeten dan?
Ja verliefd zijn is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik dat was.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, sorry, geloof dat ik de enige ben die een beetje van slag is
dit weekend toch?quote:
Sssssssssssssssssssstquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een roze bril moet er nooit voor zorgen dat je je eisen naar beneden bijstelt!
[..]
quote:
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Gebeurd er verder nog wel eens wat hier of is het inmiddels al een slowchat geworden?
Het was ook aardig cliché jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.
Er gebeurt hier heel veel. Je moet het alleen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Gebeurd er verder nog wel eens wat hier of is het inmiddels al een slowchat geworden?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.
quote:
bewaar dat slikken maar voor 26 juni!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx, nu kan ik mijn antwoord inslikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |